مقدمه :

در این مقاله قصد دارین آموزش ساخت سایت رایگان با پسوند ir را به شما آموزش دهیم، امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار بگیرد و در نهایت موفق به ساخت سایت رایگان با پسوند ir شوید

برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و شخصی داشتن ساخت سایت با دامنه ir  یکی از گزینه های در دسترس و پیش روی شماست که می توانید به راحتی با ثبت دامنه و یکسری اصول راهبردی و راهکاری دیگر به راحتی از مزایای داشتن یک سایت راحت و آسان و ارزان استفاده کنید و این دیگر چیزی دور از ذهن و دور از دسترس نیست.

باور کنید که این روزه روز داشتن یک سایت به شما هویت مجازی برتری می دهد و اگر بتوانید هر آنچه که در توان دارید را در جهت اجرایی شدن خواسته هایتان به کار بگیرید دیگر مهمی نیست که به آن دست نیابید. پس همین حالا دست به کار شوید و داشتن یک وبسایت خوب و حرفه ای را هر چه سریع تر تجربه کنید.

ساخت سایت با دامنه ir برای شما هزینه مادی و معنوی کم تری در پی دارد و به گونه ای است که در فضای حال حاضر کشور همه گیر تر است پس با انتخاب یک گزینه ی وطنی و معقول شما حالا آماده ی راه اندازی تمام عیار وب سایت خود هستید.

 

 

برنامه ساخت سایت در گوگل

 

شاید اولین بار باشد که عبارت ساخت سایت در گوگل را مشاهده می‌کنید. بیشتر کاربران، گوگل را با موتور جستجو، ایمیل، نقشه یا یوتیوب می‌شناسند. مدیران وب سایت ها هم با سرویس Adwords و آنالیزور گوگل آشنا هستند. ولی کمتر کسی با سرویس ساخت سایت در گوگل آشنا می‌باشد.

 

گوگل به عنوان بزرگترین شرکت و دارنده محبوب ترین موتور جست و جو در جهان دارای خدمات متنوعی می باشد. sites نیز یکی از سیستم های گوگل می باشد که به شما این امکان را می دهد تا اقدام به ساخت رایگان سایت در سرویس سایتهای گوگل (google sites) نمایید. با استفاده از سرویس google sites شما می توانید تنها با چند کلیک ساده و به صورت تصویری اقدام به ساخت یک وب سایت پویا و تعاملی رایگان نمایید.

 

 

سرویس سایت ساز گوگل همانند بیشتر خدمات این شرکت، با خرید یک شرکت دیگر به وجود آمده است. گوگل در سال 2006، شرکت Jotspot را خرید. این شرکت یک پلتفرم طراحی سامانه‌های اجتماعی تولید کرده بود و موفق شده بود که به عنوان یک استارت‌آپ موفق، خودش را مطرح کند. در سال 2016، گوگل تغییرات عظیمی در این سرویس ایجاد کرد.

 

 

سخن آخر :

 

در نهایت امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد، لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

مقالات مرتبط

جدیدترین مقالات

هزینه انجام سئو چقدر است؟ | براساس جایگاه کلمات کلیدی | کسب اعتماد کارفرما

هزینه انجام سئو چقدر است؟

سئو دانشی به روز و همواره در حال تغییر است. در این حوزه‌ی جذاب و چالش برانگیز با سوالات و ابهامات بسیاری روبرو می‌شویم که

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.