دوره آموزش ASP.Net مقدماتی

 

برای یادگیری هر زبان برنامه نویسی لازم است مقدمات آن را یاد بگیرید

دوره آموزشی مقدماتی ASP.Net مباحث پایه طراحی سایت را به شما آموزش می دهد

برای وارد شدن به دنیای طراحی سایت با متد ASP.Net با ما تماس بگیرید

برنامه نویسASP.NET  یک چهار چوب کاربردیWeb  است که توسط شرکت مایکروسافت عرضه گردیده تا برنامه نویسان بتوانند برای ساخت سایت های Web و برنامه های Web  پویا و سرویس های Web پویا و سرویس های Web XML  از آن استفاده کنند. این بخشی از زیر ساخت NET.

مایکروسافت

مایکروسافت و جانشینی برای تکنولوژی صفخات سرویس دهنده فعال (ASP) است ASP مبتنی بر زبان های مشترک در حال اجرا است که به برنامه نویسان اجازه می‌دهد کدهای ASP را با استفاده از هر زبان Framework.NET بنویسند دراقع  ASP.NET نسل بعدی Active Server Pages یا ASP استبا ابزارهای موجود در ASP.NET می توان صفحات پیچیده وب را براحتی طراحی نمود.

بعنوان مثال با استفاده از ابزار DataGrid می توان به آسانی داده های موجود در یک بانک اطلاعاتی را تحت وب نمایش داد.شما در ASP.NET می توانید از هر زبان برنامه نویسی که با بدنه NET. سازگار باشد استفاده کنید.

این زبانها عبارتند از Visual Basic.NET و #C و JScript.NET. این بدین معنی است که شما جهت نوشتن برنامه در ASP.NET نیاز به فراگیری زبان جدیدی ندارید و اگر یکی از زبانهای ویژوال بیسیک یا ++C یا جاوا را می دانید هم اکنون می توانید در ASP.NET برنامه بنویسید.از طرف دیگر تعدادی زبانهای دیگر توسط بعضی از شرکتهای فعال در این زمینه به مجموعه زبانهای استاندارد ASP.NET افزوده شده است.

بعنوان مثال اگر مایل باشید حتی می توانید از PERL و COBOL هم در ASP.NET استفاده کنید.در ASP.NET هم شما می توانید از ابزارهای فراوان موجود در آن برای ساخت فرم ها و صفحات خود استفاده نمائید.

در ASP.NET چهار دسته عمده از ابزارها موجود است:

• ابزارهای اصلی مانند TextBox، RadioButton، ListBox و Button. • ابزارهای اعتباری برای حصول اطمینان از ورود و تائید صحت اطلاعات ورودی فرم ها.

• ابزارهای داده ای برای ارتباط با بانک اطلاعاتی و دستکاری داده.

• ابزارهای پیشرفته جهت نمایش عناصر پیچیده در واسط کاربر مانند تقویم و آگهی های تبلیغاتی.با استفاده از Visual Studio.NET شما براحتی می توانید با چیدن تصویری این ابزارها بر روی فرم مورد نظر، صفحه دلخواه خود را بسازید.

در صورت تمایل حتی می توانید در یک ویرایشگرساده متن مانند

Notepad برنامه مورد نظر را نوشتهو از این ابزارها استفاده کنید.

جدیدترین مقالات

آموزش طراحی سایت

پکیج آموزش طراحی سایت

Gihosoft Free Video Cutter یک برش ۱۰۰٪ رایگان و آسان برای MP4 است. با استفاده از این برنامه می توانید کلیپی را از یک ویدیوی

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.