دوره آموزش پریمیر پرو Adobe Premiere Pro

دوره آموزش پریمیر پرو Adobe Premiere Pro

دوره آموزش پریمیر پرو در بهترین آموزشگاه پریمیر در تهران در، آموزشگاه آریاتهران با تخفیف ویژه به صورت تضمینی برای اشتغال به کار

دوره آموزش نرم افزار پریمیر پرو ( Adobe Premiere Pro ) به مدت ۱ و نیم ماه در مجتمع فنی آریا تهران برگزار می شود.

آنچه شما پس از گذراندن دوره فوق العاده آموزش پریمیر پرو خواهید آموخت:

  • توانایی کار با محیط نرم افزار
  • توانایی کار با پنجره Time Line
  • توانایی ویرایش فیلم و ساخت ویدیو کلیپ
  • توانایی کار با پارت ها
  • آموزش کامل ایجاد افکت های واقعی در فیلم
  • آموزش کامل ابزار های پریمیر و توانایی تدوین یک فیلم از صفر تا صد
  • ساخت افکت های جالب از مطابق فیلم های علمی تخیلی با نرم افزار پریمیر
  • دریافت نمونه سوالات عملی پریمیر

دوره ی آموزش نرم افزار پریمیر پرو

در کلاس حضوری آموزش پریمیر پرو Premiere Pro دانشجو بصورت گام به گام و از پایه آموزش کار با نرم افزار پریمیر  را فراخواهد گرفت.

ما در این دوره اقدام به آموزش مقدماتی پریمیر تا پیشرفته توسط بهترین اساتید فعال در این حوزه می کنیم. همچنین دز طول این دوره شرایط اشتغال به کار شما در خصوص حرفه شده در این حوزه به صورت کامل محیا می شود.

در آخر این دوره هر فراگیر قادر به ساخت و ویرایش ویدئو های اختصاصی می باشد و می تواند تدوین انواع فیلم را انجام دهد.

دوره آموزش پریمیر پرو در آموزشگاه پریمیر آریا تهران کاملا مناسب اشتغال به کار بوده و بسیاری از دانشجویان ما پس از شرکت در این دوره شاغل شده و یا دوره کاراموزی خود را در شرکت مربوط به این صنعت می گذرانند.

همچنین شما بدانید که خود آریا تهران نیز در صدد این است که برای دانشجویان رشته های مختلف خود از جمله دوره آموزش نرم افزار پریمیر کاریابی و آن ها را معرفی به کار کند.

کلاس آموزش تدوین فیلم با پریمیر

قطعا یکی از جذاب ترین مهارت های و همچنین از جمله مهارت هایی که دارای بازار کار مناسب چه در ایران و خارج می باشد، تدوین فیلم در دوره آموزش پریمیر پرو می باشد.

شما با شرکت در کلاس آموزش پریمیر پرو می توانید به صورت حرفه ای اقدام به آموزش تدوین فیلم نمایید

به طوری که به طور حتم با کمی تمرین و تکرار می توانید خیلی حرفه ای اقدام به تدوین یک فیلم و حنی ایجاد افکت ها و جلوه های ویژه روی آن فیلم کنید.

البته به شما پیشنهاد می شود برای تکمیل شدن روند آموزش اقدام به شرکت و یا یادیگری نرم افزار افترافکت کنید.

آموزش نرم افزار پریمیر پرو

می توان اینگونه گفت که نرم افزار افترافکت کامل کننده و مکمل نرم افزار پریمیر می باشد، در عین حال که خود دارای بازار کار مستقل می باشد.

با این حال یاد گیری این دو نرم افزار و یا هر یک از آن ها به صورت حرفه ای در آموزشگاه پریمیر ستارخان آریا تهران می تواند کلید ورود شما به عرصه تدوین و ویرایش فیلم می باشد.

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران دو نوع کلاس آموزشی بصورت عمومی و کلاس خصوصی تدوین و ویرایش ویدئو برگذار می کند

در هر دو کلاس دوره آموزش پریمیر پرو سرفصل های دوره آموزش حرفه ای ویرایش و تدوین فیلم یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد

اما مسلما در کلاس خصوصی آموزش کار با نرم افزار   Premiere pro زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی آموزش پریمیر ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاس های عمومی طراحی سایت حداقل ۳ نفر.

قیمت آموزش تدوین و فیلم با پریمیر

همانطور که پیشتر گفته شد مجتمع فنی آریا تهران دو نوع کلاس خصوصی تدوین فیلم و عمومی در دوره آموزش پریمیر پرو برگذار می کند که قیمت های آنها به شرح زیر می باشد:

قیمت کلاس خصوصی آموزش فیلم سازی با پریمیر

هزینه کلاس خصوصی فیلم سازی با پریمیر (کار با Adobe Premiere Pro) بصورت ساعتی محاسبه می گردد.

ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب نرم افزار پریمیر سنجیده می شود و باتوجه به آن آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره آموزش کار با با نرم افزار پریمیر را مشخص می کند که در صورت نیاز دانشجو نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو کند.

-هزینه کلاس خصوصی کار با نرم افزار Premiere ساعتی 60٫۰۰۰ تومان می باشد.

دوره و کلاس آموزش پریمیر پرو

قیمت کلاس عمومی آموزش تدوین و ویرایش فیلم

هزینه کلاس عمومی دوره آموزش پریمیر پرو در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای (معمولا کمتر) مشخص می شود

کلاس های حضوری و عمومی آموزش تیزر سازی و تدوین فیلم با قیمت زیر برگذار می شود:

– هزینه دوره ی فیلم سازی حرفه ای با پریمیر: 599/۰۰۰ تومان

آموزش ساخت ویدئو کلیپ با پریمیر با مدرک معتبر

آموزشگاه فنی وحرفه ای آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به فراگیران دوره کار با نرم افزار پریمیر بعد از گذرندان کامل دوره دو نوع مدرک معتبر طراحی سایت قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد.

– مدرک فنی حرفه ای کار با نرم افزار Premiere
– مدرک معتبر داخلی کار با نرم افزار Premiereسر فصل های دوره آموزش نرم افزار پریمیر ( Premiere )

آنچه در دوره آموزش پریمیر پرو (تدوین و ویرایش ویدئو) فرا خواهید گرفت :

به شما در کلاس پریمیر مباحث: آشنایی با نرم افزار  Adobe Premiere، آشنایی با تعریف پروژه، شناسایی اصول کار با دستور NEW PROJECT، شناسایی اصول کار بانمایش زمان و اصول کار با تنظیمات ویدئو، شناسایی اصول کار با DEPTHعمق بی رنگ، شناسایی اصول کار با QUALITY، شناسایی اصول کار با نمایش یک کلیپ در پنجره مانیتور و غیره

آشنایی با نر م افزار پریمیر ADOBE PREMIERE PRO

دوره آموزش پریمیر پرو در مورد استفاده از نرم افزار Adobe Premiere Pro است.

شما می توانید با استفاده از قابلیت های این نرم افزار اقدام به صدا گذای و یا حذف صدا، میکس و مونتاژ فیلم و یا ایجاد و استفاده از افتکت های مختلف آن کنید.

دوره و کلاس آموزش پریمیر پرو

نرم افزاری قدرتمند برای تغییرات فوق العاده و زیبا در میکس ها و ویرایش قطعات مختلف فیلم در کنار هم و صدا گذاری آن ها.

ابزارهای قدرتمندی که برای تغییرات صوتی و تصویری در این برنامه طراحی شده اند، شما را قادر می سازد تا هر آنچه در ذهنتان نقش بسته است را توسط کامپیوتر خود، تولید کنید.

کاربرد نرم افزار تدوین فیلم پریمیر

می توان اینگونه گفت که تمامی فیلم های در تمامی سطوح با استفاده از نرم افزار های شرکت ADOBE و به خصوص با نرم افزار پریمیر میکس و مونتاژ، صدا گذاری و تدوین می شوند.

بنا براین نرم افزار پریمیر کاربر های گسترده ای در این خصوص دارد به گونه ای که دست شما برای ایجاد هرگونه اقدام بر روی فیلم و خروجی گرفتن از آن باز است.

نرم افزار پریمیر قدیمی ترین و بهترین نرم افزار دیداری و شنیداری دیجیتال می باشد.

از این برنامه برای کارهایی از قبیل تدوین و یا ویرایش فیلم و ویدیو، همچنین جلوه های ویژه استفاده می شود (این نرم افزار همانند یک استودیوی فیلم سازی عمل میکند و تمامی ابزار های مورد نیاز را دارا میباشد).

خوب است بدانید که نرم افزار Adobe Premiere Pro با استفاده از فرمت های اورجینال به شما امکان ویرایش سریع تر فایل های ویدئویی را خواهد داد.

و در کنار کیفیت بالا، کارآیی تدوین های شما را به شکل چشمگیری افزایش خواهد داد.

شما با شرکت در دوره آموزش پریمیر پرو با تمام این ویژگی ها آشنا خواهید شد.

قابلیت های نرم افزار تدوین فیلم PREMIERE

  • ساخت فیلم هایی با کیفیت فوق العاده بالا یعنی فرمت و لوح فشرده Blu-ray
  •  افکت هایی بسیار زیبا و متعدد برای اهداف مختلف
  • قابلیت بازخوانی زیر نویس فیلم ها
  • پشتیبانی از صدای بسیار با کیفیت دالبی دیجیتال
  • قابلیت ویرایش صوت ها با میکسر بسیار قدرتمند
  • از قابلیت های بسیار خوب این نرم افزار هماهنگی با سایر نرم افزار های مشابه مانند آموزش فتوشاپ، آموزش افتر افکت و ایلوستریتور است.

آموزشگاه پریمیر

 

آموزش پریمیر پرو غرب تهران

دوره آموزش پریمیر پرو در غرب تهران ، توسط شعبه مرکزی آموزشگاه آریا تهران در غرب تهران برگذار می شود.

شما عزیزان در صورتی که ساکن غرب تهران هستید می توانید با مراجعه به شعبات مختلف آموزشگاه پریمیر آریا تهران مانند ، آموزش پریمیر پرو در غرب تهران ، آموزش پریمیر پرو در صادقیه ، آموزش پریمیر پرو در ستارخان ، آموزش پریمیر پرو در نواب ، آموزش پریمیر پرو در توحید ، آموزش پریمیر پرو در انقلاب ، و آموزش پریمیر پرو در سعادت آباد مراجعه نمایید.

همچنین می توانید با برقراری تماس با شعبه آموزش پریمیر در غرب تهران ، مشاوره رایگان را جهت شرکت در دوره آموزش پریمیر پرو دریافت نمایید.

آموزشگاه پریمیر آریا تهران در تمامی روز های هفته پذیرای شما علاقه مندان به این دوره می باشد.

مهارت های پیش نیاز دوره آموزش پریمیر پرو

به طور کلی یادگیری شرکت در دوره آموزش پریمیر پرو در آموزشگاه پریمیر آریا تهران دارای پیشنیاز خاصی نمی باشد اما آشنایی کلی در خصوص کامپیوتر می تواند روند یادگیری شما را در این خصوص بهبود ببخشد.

رایانه کار  سطح ۱ (ICDL درجه ۲) 

چه کسانی می توانند در دوره آموزش پریمیر پرو ADOBE PREMIERE PRO شرکت کنند

دوره آموزش پریمیر پرو فقط مختص به دانشجویان رشته کامپیوتر نیست. تمام افرادی که به طراحی و کارهای گرافیکی علاقه دارد، افرادی که به صورت اجمالی با نرم افزار پریمیر پرو آشنا هستند و می خواهند به صورت حرفه ای و به صورت علمی با این برنامه قدرتمند کار کنند می توانند دردوره آموزش پریمیر پرو Adobe Premiere Pro شرکت نمایند.

شرایط سنی, برای شرکت در دوره به هیچ عنوان ملاک نیست. تمام افرادی که می خواهند ویرایش و تدوین فیلم را خودشان انجام دهند.تمام افرادی که به دنبال شغل دوم پردرآمدی هستند. و تمام فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف در رشته های مختلف می توانند در دوره آموزش پریمیر پرو شرکت نمایند.

پیشنهاد ما برای شرکت در دوره پریمیر

افرادی که علاقمند به ویرایش فیلم و عکس می باشند با گذراندن دوره های مربوط به نرم افزارهای گرافیکی مجتمع فنی آریا تهران می توانند به صورت حرفه این کار را دنبال کنند.

دوره آموزش نرم افزار افترافکت

  • نصب و اجرای نرم افزار
  • متحرک سازی
  • کار بروی فیلم
  • ساخت انیمیشن

آموزش نرم افزار افترافکت

توضیحات بیشتر درباره دوره آموزش پریمیر

باید بدانید که موارد ذکر شده تنها بخشی از کارایی ها و گستردگی کاربرد این نرم افزار دارد. با این حال شما برای ایجاد یک شغل مناسب در این حوزه نیازمند آن خواهید بود که نرم افزار افترفکت را نیز یادبگیرید با اینحال خود نرم افزار پریمیر نیز هماهنگی خاصی را با دیگر نرم افزار های هم خانواده خود دارد که کار شما را از بابت یادگیری دیگر نرم افزار این شرکت بسیار راحت تر می کند.

شما می توانید در اقدام به شرکت در این دوره در آموزشگاه پریمیر آریا تهران به صورت نقد و اقساط شرکت نمایید. شما می توانید برای شرکت در دوره کلاس پریمیر آریا تهران اقدام به یادگیری سریع و حرفه این نرم افزار فوق العاده کنید.

جدیدترین مقالات

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.