مقدمه :

 

در این مقاله در مورد بازاریابی سئو و این که سئو چه اهمیتی دارد صحبت خواهیم کرد و همچنین اصول تولید محتوای سئو شده برای سایت ها مواردی است که در این مقاله بررسی خواهند شد، پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

بازاریابی سئو به این صورت که شما با کمک سئو و بازاریابی اینترنتی می توانید کسب و کار خود را در فضای مجازی مطرح نمایید، و از این طریق می توانید برای خود درآمدزایی داشته باشید، به عنوان مثال شما اگر یک فروشگاه مواد غذایی دارید، می توانید با سئو کردن یک کلمه مانند فروش عسل در تهران این کلمه را سئو کرده و تا صفحه اول گوگل بالا بیاورید، این کار به شما کمک می کند که با سئو کردن این کلمه همه مردم که قصد خرید این محصول در فضای مجازی را دارند، محصول شما را بیشتر ببینند و قطعا فروش شما هم بیشتر افزایش پیدا خواهد کرد، به همین راحتی شما می توانید بازاریابی سئو به شما کمک می کند که محصولات حوزه کاری خود را به مردم در فضای مجازی منتشر کنند.

سئو  چه اهمیتی دارد

 

در خصوص این سوال مهم که سئو چه اهمیتی دارد باید بگوییم که سئو یعنی درآمد بیشتر از طریق اینترنت! دلیل نامگذاری این مورد این می باشد که در واقع این است که مهمترین چیزی که باعث بهتر دیده شدن شما در گوگل می شود و همچنین مهمترین عاملی که باعث فروش شما از طریق یک سایت می شود یک سئو خوب می باشد. بنابراین می توان اینگونه گفت که در حوزه دیجیتال مارکتینگ مهمترین عامل سئو می باشد.

اما سئو واقعا دارای چه اهمیتی می باشد برای جواب دادن به این سوال یک بار دیگر معنای این کلمه را بررسی می کنیم. سئو یعنی روندی که موجب افزایش رنک و جایگاه شما در نتایج نمایش داده شده از سوی گوگل و دیگر موتورهای جستوجو می شود.

حال فرض کنید که سایت شما با یک سئو خوب با کلمه کرکره برقی در صفحه اول می باشد.

هر روزه هزاران نفر کلمه کرکره برقی را جستوجو می کنند و وارد سایت شما می شوند و اگر ما سایت شما را مانند مغازه شما در نظر بگیریم آن وقت می توانیم بگوییم که هر روز هزاران نفر وارد مغازه شما می شنوند. 

حال اگر شما بتوانید از هر هزار نفر 10 نفر را مشتری خود کنید فکر می کنید که هر روز چه قدر درآمد خواهید داشت!

سخن آخر :

در نهایت امیدواریم که با مطالعه این مقاله به شناخت دقیقی نسبت به اصول سئو و بازاریابی سئو و اصول تولید محتوا و تاثیر مستقیم آن بر سئو صحبت کنیم، و در نهایت از شما تقاضا داریم که پس از مطالعه این مقاله نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید

مقالات مرتبط

جدیدترین مقالات

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.