دیپلم گردشگری | مدرک گردشگری فنی حرفه ای | قانونی و قابل استعلام

دیپلم گردشگری | مدرک گردشگری فنی حرفه ای

خیلی سریع دیپلم گردشگری بگیرید

اگر تاکنون موفق به اخذ دیپلم نشده اید همین امروز برای اخذ دیپلم گردشگری اقدام کنید. شما با ثبت نام در آموزشگاه آریا تهران می توانید در سریع ترین زمان ممکن مدرک و دیپلم گردشگری را بصورت قانونی و قابل استعلام از مرکز آموزش از راه دور آریا تهران دریافت کنید. مهارت و دیپلم گردشگری ارائه شده به داوطلبان در تمام مراکز رسمی کشور معتبر و قابل ترجمه می باشد. خبر خوش اینکه تمام واحدهای درسی که تا به امروز  گذرانده اید قابل تطبیق هستند و هزینه دریافت مدرک گردشگری را کم خواهند نمود.

با اخذ دیپلم گردشگری می توانید تا ۳۰ میلیون وام از بانک گردشگری دریافت کنید.

دوره دیپلم گردشگری

دیپلم گردشگری به دلیل جذابیت دروس دیپلم گردشگری و سادگی و درصد قبولی بالا، در مقایسه با سایر دیپلم ها مخصوصاً برای شاغلین بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. متقاضیان اخذ دیپلم گردشگری در مدت کوتاهی معمولا بین ۶ تا ۸ ماه می توانند موفق به گرفتن دیپلم گردشگری آموزش و پرورش شوند.

با اخذ دیپلم گردشگری می توانند به فعالیت های مرتبط با صنعت توریستم، ایرانگردی و جهانگردی پرداخته و در این صنعت نوپا راه موفقیت را در پیش گیرند.

کلاس های دوره دیپلم گردشگری

داوطلبان دریافت دیپلم گردشگری می بایست در مجموع ۹۶ واحد را پاس کنند. که از این ۹۶ واحد، حداقل ۴۲ و حداکثر ۵۲  واحد آن عمومی و ۵۲ الی ۵۶ واحد مهارت است. شاید بنظر شما مراحلی سختی در پیش دارید، اما به هیچ وجه اینطور نیست. همانطور که در ادامه توضیح خواهیم داد ما در تمام مراحل به شما کمک خواهیم کرد تا به راحتی تمام و بدون هیچ دردسری دیپلم گردشگری بگیرید.

مهارت های گردشگری در فنی و حرفه ای

کارآموزانی که هیچ پایه ای از دبیرستان را نگذرانده و از مقطع سیکل برای دریافت دیپلم گردشگری اقدام می کنند می بایست پس از ثبت نام در رشته گردشگری، جهت اخذ دیپلم گردشگری شش مهارت فنی و حرفه ای را در آموزشگاه آریا تهران کسب نمایند. در مورد این شش مهارت در بخش های بعدی به تفصیل توضیح داده ایم. افرادی که از قبل مقاطعی از دبیرستان را گذرانده و موفق به کسب دیپلم نشده اند وابسته به تعداد واحدی که پاس کرده اند حداکثر به دریافت ۴ مهارت از ۶ مهارت گردشگری نیاز دارند.

چیزی که شما در این مرحله باید بدانید این است که آموزشگاه آریا تهران برای قبولی و کسب گواهینامه مهارت با نمره بالا به شما جزوات کمک آموزشی بسیار کامل که از مطالب مهم، چکیده برداری شده و همچنین کلاس های آموزشی فشرده و فیلم آموزشی کاربردی را به شما ارائه خواهد داد.

واحد های نظری دیپلم گردشگری

همانطور که گفته شد کارآموزان علاوه بر دریافت مهارت های فنی و حرفه ای گردشگری می بایست حداقل ۴۲ و حداکثر ۵۲ واحد عمومی را نیز پاس کنند. شما پس از ثبت نام جهت دریافت دیپلم گردشگری و پس از تطبیق واحد هایی که قبلا گذرانده اید لازم است چند واحد از واحدهای عمومی خود را بصورت آموزش از راه دور پاس نمایید. در این مرحله نیز آموزشگاه از راه دور آریا تهران برای کسب نمرات بالا به شما کمک خواهد کرد و شما بدون نیاز به حضور در کلاس می توانید فقط برای امتحان ها پایان ترم در آموزشگاه حاضر شوید. البته درصورتی که نیاز به کلاس های رفع اشکال یا آموزشی داشته باشید می توانید با هماهنگی در کلاس های آموزش دوره دیپلم گردشگری آموزشگاه نیز شرکت نمایید.

اخذ مدرک گردشگری

آموزشگاه آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به کارآموزان دوره دیپلم گردشگری علاوه بر مدرک دیپلم گردشگری، شش گواهینامه گردشکری فنی و حرفه نیز ارائه خواهد کرد. که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

شهریه دوره های گردشگری

همانطور که پیشتر گفته شد داوطلبان دیپلم گردشگری مبایست حداقل ۴۲ واحد و حداکثر ۵۲ واحد عمومی و ۵۲ الی ۵۶ واحد مهارت را بگذرانند. هزینه واحد های عمومی مورد نیاز دیپلم گردشگری بصورت مجزا و هزینه مهارت های مورد نیاز دیپلم گردشگری بصورت مجزا دریافت می شود.  با این اوصاف هزینه دیپلم گردشگری به شرح ذیل است

هزینه مهارت های گردشگری

افرادی که به گذراندن شش مهارت نیاز دارند در کل می بایست ۲٫۱۸۳٫۰۰۰ تومان جهت دریافت تمام مهارت های گردشگری پرداخت نمایند. اما افرادی که فقط به بعضی از مهارت های گردشگری نیازمند هستند لیست قیمت دوره مهارت های فنی و حرفه ای به شرح ذیل است:

مهارت راهنمای عمومی گردشگری : ۴۷۲٫۰۰۰ تومان

مهارت راهنمای موزه :۴۶۲٫۰۰۰ تومان

مهارت راهنمای محلی : ۲۷۰٫۰۰۰ تومان

مهارت راهنمای طبیعت گردی و اکوتوریسم : ۴۸۵٫۰۰۰ تومان

مهارت راهنمای گردشگری سلامت : ۲۲۱٫۰۰۰ تومان

مهارت راهنمای گردشگری فرهنگی : ۲۷۳٫۰۰۰ تومان

– هزینه مهارت های جامع گردشگری : ۲٫۱۸۳٫۰۰۰ تومان 

برای اطلاعات بیشتر از تخفیفات ویژه و شرایط نقد و اقساطی دیپلم گردشگری، میتوانید با آموزشگاه تماس بگیرید.

قیمت دیپلم گردشگری

همانطور که ذکر شد برای دریافت دیپلم علاوه بر ۵۲ واحد مهارت شما نیاز به پاس کردن ۴۲ الی ۵۲ واحد عمومی هستید که لیست دروس دیپلم گردشگری جلوتر ذکر شده است. اینکه دقیقاَ قیمت دیپلم گردشگری برای شما چقدر خواهد بود، وابسته به سطح تحصیلات شما و تعداد واحدهایی است که تا به حال گذرانده اید.

شما برای دریافت مدرک دیپلم گردشگری و اطلاع دقیق از قیمت دوره دیپلم گردشگری باید بدانید که شما در هر ترم یک شهریه ثابت به مبلغ … و یک هزینه جداگانه به ازای هر واحد خواهید داشت که به تعداد واحدهای اخذ شده در همان ترم محاسبه خواهد شد. معمولاً شما در هر ترم می توانید حداکثر ۱۸ الی ۲۰ واحد از واحد های درسی بگذرانید که با محاسبه هر واحد …. تومان حداکثر در هر ترم، می بایست مبلغ … تومان پرداخت نمایید.

هزینه ترم های تابستانه دیپلم گردشگری

هزینه شهریه ثابت ترم ها و واحد های تابستانه، نصف شهریه ثابت ترم ها و واحد های غیر تابستانه است. شما در هر ترم تابستانه می توانید حداکثر ۸ واحد را پاس نمایید.

قیمت کلاس خصوصی آموزش گردشگری

هزینه کلاس خصوصی دوره مهارت و دیپلم گردشگری بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب گردشگری سنجیده می شود و باتوجه به آن آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره مهارت و دیپلم گردشگری را مشخص می کند، که در صورت نیاز متقاضی نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو کند.

هزینه کلاس خصوصی مهارت و دیپلم گردشگری، ساعتی۴۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت کلاس عمومی مهارت و دیپلم گردشگری

هزینه کلاس عمومی مهارت و دیپلم گردشگری با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای و سازمان آموزش و پرورش (معمولاً کمتر) مشخص می شود.

سرفصل شش مهارت گردشگری که باید فرابگیرید

سرفصل های مهارت راهنمای گردشگری عمومی

سرفصل های مهارت راهنمای طبیعت گردی و اکوتوریسم

سرفصل های مهارت راهنمای موزه

 سرفصل های مهارت راهنمای محلی

سرفصل های مهارت راهنمای گردشگری سلامت

 سرفصل های مهارت راهنمای گردشگری فرهنگی

آینده شغلی و بازار کار رشته گردشگری

پس از گرفتن دیپلم گردشگری امکان خود اشتغالی در رشته های گردشگری و فرصت های کارآفرینی نوین محیا می باشد. در کنار این مسئله شما می توانید از وام های بانک گردشگری نیز برای ایجاد خود اشتغالی و درآمد زایی از توریسم استفاده نمایید.

* میلیونها فرصت شغلی مرتبط با صنعت گردشگری در ایران و جهان، آماده پذیرش شما خواهد بود.

به طور مثال:

– اشتغال در دفاتر هواپیمایی
– اشتغال در دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی
– اشتغال در دفاتر فروش بلیط های مسافرتی
– اشتغال در تورهای مسافرتی و تورلیدری
– اشتغال در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری
– اشتغال در موزه ها و راهنمای موزه
– اشتغال در مهمانداری هواپیما در صورت ادامه تحصیل
– و…

جدیدترین مقالات

فریم ورک های css

بهترین فریم ورک های css

به تازگی وارد دنیای برنامه نویسی شده اید ؟ درباره فریم ورک ها اطلاعات دارید ؟ نمی دانید کدام فریم ورک ها می توانند بیشتر

دوره آموزش پریمیر پرو Adobe Premiere Pro

دوره آموزش پریمیر پرو Adobe Premiere Pro

دوره آموزش پریمیر پرو در بهترین آموزشگاه پریمیر در تهران در، آموزشگاه آریاتهران با تخفیف ویژه به صورت تضمینی برای اشتغال به کار دوره آموزش

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.