برنامه نویسی

وقتی صحبت از بهترین زبان برنامه نویسی به میان می آید به ذهن هر برنامه نویسی زبان مختص خودش خطور می کند. اما واقعا بهترین زبان برنامه نویسی چیست؟ آیا واقعا سوال درستی است؟ سوال درست کدام است؟
در این مقاله نمی‌خواهیم جواب این سوالات را بدهیم بلکه می خواهیم دید درستی به این پرسش ها و جواب های پیرامون آن دهیم.

چارت برنامه نویسی

بهترین زبان برنامه نویسی

می خواهیم به شما بهترین زبان برنامه نویسی معرفی کنیم. اما کمی صبور باشید. بهترین زبان برنامه نویسی برای هر برنامه نویس و بسته به نیاز هر شخص و هر کسب و کار متفاوت است.

در نتیجه این سوالی است که هر کس باید بسته به شرایط و اهداف خود و همینطور خروجی مد نظرش از برنامه نویسی پاسخ دهد. پس اگر واقعا به دنبال پاسخ این پرسش است جواب این سوال را در درونتان جستجو کنید.

پردرآمدترین زبان برنامه نویسی

پردرآمدترین زبان برنامه نویسی برای شما  می‌تواند زبانی باشد که همین الان مشغول برنامه نویسی آن هستید به شرط آن که به تمام زوایا و ابعاد آن مسلط باشید و بتوانید هر نیازی را با آن پاسخگو باشید.

 

 

ولی اگر به دنبال جواب این سوال هستید و می خواهید متوسط درآمدزایی برنامه نویسان از زبان های برنامه نویسی را بدانید گفتن اولویت پولسازی آن ها خالی از لطف نیست.

بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع

 

بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع که هر مبتدی  و تازه کاری بتواند با آن دید و نگرش درستی به دنیای برنامه نویسی پیدا کند می توان به زبان های ساده و بیسیک مانند ویژوال بیسیک و یا  ++c اشاره کرد. البته بازهم این به هدف شما و خروجی ای که از دنیای پیرامون آن می خواهید بر می گردد. از قبل از هر چیزی از خود بپرسید که در برنامه نویسی به دنبال چه چیزی هستید تا در انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع موفق باشید.

بهترین زبان برنامه نویسی برای هک

 

جواب به این سوال که بهترین زبان برنامه نویسی برای هک چیست پاسخی سخت و گمراه کننده است و  باید این نکته را در نظر بگیرید که هر شخص برای ورود به دنیای هک دسترسی به اطلاعات محرمانه سایت باید دیدی درست، جامع و کامل به تمامی زبان های برنامه نویسی و ترفند ها داشته باشد.

 

ممکن است هر سایت با  یک زبان برنامه نویسی و یا ترکیبی از چند زبان ساخته شده باشد پس چند مهارت بودن که هر شخص برای هک سایت های مختلف داشته باشد.

 

جمع بندی

 

در این مقاله به تحلیل بهترین زبان برنامه نویسی پرداختیم. دید درستی در پاسخ به این پرسش دادیم. پردرآمدترین زبان برنامه نویسی را از منظره‌ای مختلف و با فاکتورهای گوناگون سنجیدیم.

 

جدیدترین مقالات

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.