مقدمه : طراحی وب سایت اختصاصی ارزان خدمت جدیدی از شرکت طراحی سایت ما به شما مشتریان عزیز می باشد که می توانید با صرف یک هزینه مقرون به صرفه برای خود یک وب سایت ارزان داشته باشید.

وب سایت کالا نیست و پس از راه اندازی وب سایت نیاز شما به شرکت طراح وب سایت بیش از پیش احساس می شود و بنابراین شرکتی را انتخاب نمایید که در زمینه پشتیبانی وب سایت خدمات قابل قبولی را ارائه نماید. مهمترین مشکل در زمینه طراحی سایت ارزان، نبود پشتیبانی قوی می باشد.

 

کلیه قالب های وب سایت طراحی شده توسط دارکوب از پایه توسط این شرکت پیاده سازی می گردند و از قالب آماده استفاده نمی گردد. حتی در صورتی که از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس برای پیاده سازی وب سایت استفاده شود از قالب آماده استفاده نمی گردد و قالب وب سایت توسط تیم دارکوب تولید می گردد.

 

دلایل عدم استفاده از قالب آماده توسط دارکوب بروز مشکلات بسیار در قالب های آماده، ایمنی وب سایت، سرعت پایین بالا آمدن سایت و مصرف بیش از حد منابع سرور نظیر رم، سی پی یو و پهنای باند، مشکلات در توسعه و به روز رسانی این نوع سایت ها می باشد.

 

طراحی وب سایت با استفاده از قالب های تولید شده توسط دارکوب می باشد که هزینه راه اندازی وب سایت با استفاده از این قالب ها 500 هزار تومان شامل خرید قالب، بارگذاری قالب بر روی سرور، ایمن سازی و بهینه سازی سرعت، آموزش کنترل پانل و یک سال پشتیبانی می باشد. تعرفه درج اطلاعات وب سایت و اختصاص هاستینگ به هزینه مورد نظر اضافه می گردد. برای رویت لیست قالب های تولید شده برای فروش دارکوب، به صفحه قالب های تولید شده دارکوب مراجعه نمایید.

 

 

طراحی سایت سریع و ارزان

 

شرکت طراحی سایت با هدف ارائه خدمات طراحی سایت به افراد، شرکتها و تمامی مشاغل که قصد دارند وب سایتی حرفه ای با پرداخت هزینه کم در کوتاهترین زمان راه اندازی کنند بسته طراحی سریع، ارزان و خلاقانه را پیشنهاد می دهد. در این طرح تمامی امکاناتی که برای راه اندازی وب سایت های شرکتی، مشاغل، فروشگاهی و اشخاص نیاز می باشد، قرار داده شده است.هزینه راه اندازی سایت در طراحی سریع، ارزان و خلاقانه با توجه به میزان اطلاعات شما متغیر بوده و از مبلغ 200 تا 500 هزارتومان می باشد. که بعد از بررسی اطلاعات شما قیمت نهایی اعلام می گردد.

 

امکان تنظیم کلمات کلیدی و توضیحات در گوگل در تمامی بسته ها به صورت پیشفرض موجود است اما برای کسب نتیجه مناسب استفاده از بسته های تجاری (غیر رایگان) سئو پیشنهاد میشود. دقت داشته باشید پس از اعمال تنظیمات سئو مدیر سایت با توجه به آموزش های ارائه شده توسط آرمان وب بایستی به صورت مرتب حداقل دو تا سه مطلب جدید تحت عنوان آخرین اخبار و یا مطالب خواندنی بر روی سایت خود منتشر نمایید تا در هر هفته مراجعه ربات گوگل سایت مپ وب سایت تغییر کرده باشد و از نظر گوگل سایت مرده فرض نشود.

 

قالب آماده سایت شرکتی

 

طراحی سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است امروز با هزینه اندکی سایتی را راه اندازی میکنی کافیه چند سال آن را پشتیبانی کن آنوقت آن سایت می تواند از لحاظ درآمد با بزرگترین ملک تجاری تهران رقابت کند و از لحاظ قیمت هم می تواند گرانتر از بهترین ملک در بهترین جای تهران باشد پس طراحی سایت یک موضوع ساده ای پیش پا افتاده نیست که شما فکر کنید خوب با قیمت صد هزار و دویست هزار قابل حل باشد پس در این مورد باید حساسیت بیشتری را به خرج دهید.

 

چند مورد در اینکه یک سایت بتواند درآمد میلیاردی داشته باشد یا اینکه بتوان به قیمت بسیار بالایی آن را فروخت تاثیر دارد در این مدت پانزده سال که ما تجربه داریم دیدهایم که سایت هایی که با سه میلیون و چهار میلیون طراحی شدند الان قیمت میلیونی دارند.

مهمترین چیز در درآمد و قیمت یک طراحی سایت موضوع و ایده آن است هر موضوع و ایده ای که تخصصی باشدی و جامعه هدف بیشتری را دنبال کند می تواند از درآمد بسیار بالایی برخوردار باشد مثلا همین سایت های اخبار یا سایت های تبلیغاتی یا فروشگاهی ما در شرکت طرح ریزان حامی سایت هایی را طراحی کرده ایم که ساید با مبالغ زیادی انجام نشده اند اما در نهایت قیمت این طراحی سایت ها بسیار بالا بوده است.

 

سخن آخر 

 

در نهایت امیدواریم که اگر شما قصد دارید برای خود یک وب سایت ارزان سفارش دهید، با همکاران ما تماس بگیرید و هرچه سریع تر یک وب سایت اختصصاصی با قیمت ارزان برای خود سفارش نمایید.

جدیدترین مقالات

آموزش ساخت وبلاگ با گوشی

مقدمه :   برخی‌ها فقط از طریق گوشی هوشمند خود به اینترنت متصل می‌شوند و کامپیوتر شخصی ندارند. با وجود این که امکان دسترسی به

آموزش جامع سئو موبایل | بهینه سازی نمایش در نتایج جستجو در موبایل

آموزش جامع سئو موبایل

در این مقاله تلاش میکنیم تمام نکات مهم برای سئو و بهینه سازی سایت در موبایل را به شما آموزش دهیم. پیش از هر چیز

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.