مقدمه :

 

برخی‌ها فقط از طریق گوشی هوشمند خود به اینترنت متصل می‌شوند و کامپیوتر شخصی ندارند. با وجود این که امکان دسترسی به کامپیوتر شخصی از طریق کتابخانه‌ها و کافی‌نت‌ها وجود دارد، اما نمی‌توانید هر زمانی که لازم است به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

 

اگر به دنبال راه‌اندازی یک وب سایت موبایل هستید، سرویس‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، اپ‌های عملیاتی وب موبایل هستند که به شما اجازه ساخت، انتشار و ویرایش سایت از طریق گوشی همراه را می‌دهند.

بخش جالب و خوب این کار که کاملاً به صورت آنلاین انجام می‌شود، آن استکه کار شما در آن سرویسی که استفاده می‌کنید، ذخیره می‌شود؛ بنابراین اگر لازم است تغییرات جزیی‌تری را در یک کامپیوتر عمومی انجام دهید، می‌توانید وارد اکانت خود شده و به کارتان ادامه دهید.

 

ساخت وبلاگ تبلیغاتی

شما در برای ساخت یک وبلاگ تبلیغاتی اولین کاری که باید انجام دهید، باید در یکی از سایت های همکاری در فروش حساب داشته باشید، تا کالاهایی که در آن سایت ها به شما معرفی می شود را در وبلاگ خود تبلیغ کنید و در آنجا به فروش آن محصولات اقدام نمایید. 

 

دومین کاری که باید انجام دهید این است که یک وبلاگ داشته باشید. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که هدف ما از ساخت یک وبلاگ تبلیغاتی این است که کالاهای سیستم های همکاری در فروش را در آن معرفی کنیم که به این ترتیب، با فروش هر کالا از طریق تبلیغات ما در وبلاگ، پورسانتی به حساب ما در پنل مدیریت سامانه واریز می شود.

پس با ساخت یک وبلاگ کار را شروع می کنیم، بدین صورت که اول یک سیستم وبلاگدهی خوب که تا حدودی امکانات خوبی به ما بدهد را انتخاب می کنیم. سپس به ازای کالاهای تبلیغاتی که در سیستم همکاری در فروش وجود دارد، شما می توانید نوشته تبلیغاتی در وبلاگ ارسال کنید که به فروش آنها برای کسب درآمد منجر شود.

 

ساخت وبلاگ بدون ایمیل

 

همانطور که اطلاع دارید امروزه یکی از راه های ایجاد یک کسب و کار موفق اینترنتی ساخت یک وبسایت مستقل است. ما در این آموزش قصد داریم تا به شما آنچه برای ایجاد یک وبسایت لازم دارید را آموزش دهیم.اگر از جمله کابران تازه وارد اینترنت هستید با ما همراه باشید.

بر خلاف اکثر آموزش هایی که مشاهده کرده اید اینجا از مرحله صفر شروع میکنیم.سیستم کلی سایت شما چگونه است.

منظور از این سوال این است که آیا شما قصد راه اندازی سایت بصورت یک وبلاگ و یا یک انجمن و یا اپلودسنتر و… دارید؟

 

دراین مرحله شما باید انتخاب کنید که قصد راه اندازی چه سرویسی بر روی سایت خود دارید. که در ادامه توضیح خواهید داد که برای هرکدام از گزینه های بالا باید چه اقدامی کنید.درواقع شما در این مرحله باید برای سایت خود برنامه ریزی کنید که قرار است چه هدفی را دنبال کند.

ساخت وبلاگ حرفه ای

 

حال که وبلاگ خود را ساختید، باید کالاهایی که در سامانه همکاری در فروش مانند فروتل، به شما معرفی می شود را در وبلاگ خود تبلیغ نمایید. بدین شیوه برای هر کدام از محصولات یک یا دو نوشته بزنید. بدین صورت پس از این که تعداد نوشته های وبلاگ شما بالا رفت، می توانید شاهد افزایش بازدید و در نهایت افزایش فروش محصولات باشید. بدین ترتیب وبلاگ تبلیغاتی شما ساخته شد.

 

ولی دقت کنید که تعداد نوشته های شما باید روز به روز بالا رود، تا بتوانید فروش خوبی از محصولات را نصیب خود کنید. درثانی سعی کنید در یک زمینه از محصولات پورسانت دار استفاده کنید و آنها را در وبلاگ خود قرار دهید. بدین گونه وبلاگ شما حکم یک فروشگاه تخصصی را پیدا خواهد نمود و بازدید کننده اعتماد بیشتری به شما خواهد کرد.

 

سخن آخر :

 

در نهایت امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار بگیرید و بتوانید با خواندن مطالب این مقاله یک وبلاگ حرفه ای و کاربردی و زیبا  برای خود طراحی نمایید.

مقالات مرتبط

جدیدترین مقالات

برنامه نویسی

بهترین زبان برنامه نویسی

وقتی صحبت از بهترین زبان برنامه نویسی به میان می آید به ذهن هر برنامه نویسی زبان مختص خودش خطور می کند. اما واقعا بهترین

Keyword Stuffing چیست؟ | آیا تکرار کلمه کلیدی همیشه موجب جریمه سایت میشود؟

Keyword Stuffing چیست؟

صطلاح keyword stuffing یا همان بمباران کلمات کلیدی یک روش قدیمی و البته رایج برای معرفی کلمه کلیدی هدف به ربات های گوگل است. در

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.