در این مقاله به بررسی برنامه نویسی بک اند می پردازیم و در عین حال به برنامه نویسی بک اند با پایتون و آموزش برنامه نویسی بک اند پرداخته میشود و اطلاعات مفیدی در خصوص حقوق برنامه نویس فرانت اند به شما می دهیم توصیه میکنیم جهت افزایش سطح آگاهی خود با ما همراه باشید. 

پایتون به سرعت در حال رشد است و یکی از رقبای جدی Java و PHP محسوب می‌شود. منابع یادگیری این زبان بسیار فراوان است و سادگی آن باعث شده حتی مورد استقبال کسانی قرار بگیرد که تحصیلات آکادمیک در حوزه علوم کامپیوتر نخواهد داشت.

 

پایتون برای توسعه نرم‌افزارهای تحت وب و دسکتاپ بسیار مناسب است. در کمپانی‌هایی مانند پینترست (Pinterest) و موزیلا و همچنین بسیاری از پروژه‌های ناسا از پایتون استفاده می‌شود.

 

 همچنین درآمد سالیانه پایتون در آمریکا حدود 90 هزار دلار و در ایران ماهیانه بین 3 تا 5 میلیون تومان اعلام شده استدرآمد سالیانه SQL در آمریکا حدود 95 هزار دلار و در ایران ماهانه حدود 3 تا 5 میلیون تومان است.

 

البته که درآمد برنامه نویسان در ایران تقریبا نامشخص است و شما وابسته به سطح توانایی و نوع سازمان و پروژه ممکن است درآمدی متفاوت با آنچه گفته شد، کسب کنید.

 

 

 

آموزش برنامه نویسی بک اند

 

برنامه نویسی سمت وب، یا برنامه نویسی بک اند یا Back End Development صحبت کنیم و تمام آن چیزی که نیاز دارید را بررسی کنیم. این مقاله و فایل آموزشی میتواند به سوال Back End چیست پاسخ دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس وب یا برنامه نویس سمت وب یا برنامه نویس آماده کند.

 

اگر بخواهیم به سوال Back End چیست پاسخ دهیم، در مرحله‌ی اول خیلی خوب است که به دنبال معنی واژه‌ی Back در دیکشنری باشیم. در فست دیک، واژه‌ی Back اینگونه معنا شده است:

Back:  عقب، پشت (بدن)، پس، عقبی، گذشته، پشتی، پشتی کنندگان، تکیه گاه، به عقب، درعقب، برگشت (و…)

 

همانطور که میبینید، یکی از اصلی ترین معانی واژه‌ی Back، پشت می‌باشد. و دقیقا این معنی با کاری که برنامه نویسی اند میکند ارتباط دارد.

 

وقتی از برنامه نویسی بک اند صحبت میکنیم، منظورمان تمام آن کارهایی است که در پشت صحنه انجام میشود و کاربر آن‌ها را نمیبیند.

 

ما در تعریف طراحی/ برنامه نویسی فراند اند گفتیم:

 

طراحی یا کدنویسی هر آن چیزی که مربوط به جلوی وبسایت میشود. در واقع یک طراح وب یا یک Front End Developer، کسی است که چیزی را طراحی میکند کاربر آنرا میبیند.

 

 

حقوق برنامه نویس فرانت اند

 

توسعه دهندگان وب و برنامه نویسان کامپیوتر در میان بالاترین حقوق و دستمزد های پرداخت شده در سال ۲۰۱۸، با توجه به میزان تجربه ای که آنها نیاز دارند، هستند.

 شرکت ها در رشته های مرتبط با علوم رایانه ای کمبود زیادی دارند تا موقعیت فعلی خود را پر کنند. با استفاده از برنامه های کاربردی، توسعه تلفن همراه و AR / AI در طول این قرن، باید یک صنعت باشد که به طور جدی برای فرصت های شغلی به کار گرفته شود.

 

ما در یک دنیای دیجیتال زندگی می کنیم که همه چیز متحول شده است. تعداد افرادی که از اینترنت استفاده می کنند، هر روز افزایش می یابد و به تعداد قابل توجهی از کسب و کارهای آنلاین حرکت می کنند.

 از کافی شاپ تا شرکت های چند ملیتی و فروشگاه ها به فکر فضای مجازی و وب سایت خود می باشند تا از این طریق فروش خود را بالا ببرند و در دنیای اینترنت اعتبار کسب کنند. رسانه های چاپی و الکترونیکی با رسانه های دیجیتال جایگزین می شوند. در طول چند سال گذشته، بیشتر مردم در حال یادگیری توسعه وب و پذیرش آن به عنوان حرفه خود هستند.

 

با این حال، فناوری های مختلفی برای توسعه وب هر روز معرفی می شود که وب سایت ها را پویاتر، خلاق و کاربر پسندتر می کند. با این که بسیاری از افراد در حال یادگیری توسعه وب هستند.

 

 این زمینه یکی از رقابتی ترین مشاغل در جهان است. حقوق توسعه دهندگان وب نه تنها به چارچوب و زبان برنامه نویسی که آنها استفاده می کنند، بلکه به مهارت های اضافی مانند طراحی و تضمین کیفیت بستگی دارد. همچنین به زمینه آموزش و توانایی در موقعیت های چالش برانگیز بستگی دارد.

 

سخن آخر 

 

آنچه در این مقاله عنوان شد باعث افزایش بسیار سطح آگاهی شما در زمینه برنامه نویسی شده است و شما را برای آنکه به یک برنامه نویس ماهر تبدیل شود، بیش از پیش آماده و آماده تر میکند، گروه برنامه نویسی آریا به بهره گیری از تیمی مجرب و کارآزموده بهترین و جدیدترین شیوه های برنامه نویسی را به شما پیشنهاد می دهد، که جهت یادگیری اصولی آن توصیه می کنیم با مشاوران مجرب ما به صورت رایگان تماس حاصل نمایید.

مقالات مرتبط

جدیدترین مقالات

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.