مقدمه :

 

در این مقاله قصد داریم در مورد این که چگونه می توان یک وبلاگ را مدیریت کنیم صحبت کنیم و در ارتباط با این که بتوانید یک وبلاگ را به خوبی مدیریت کنید راه کار های آن را بررسی نماییم.

 

در این ویدئوی رایگان به شما آموزش میدم که چطور یک وبلاگ بسازید و اون رو مدیریت کنید، وبلاگها ابزارهای مناسبی مخصوصا برای افراد تازه کار هستند، سرویس های وبلاگدهی امکانات بسیار خوبی رو در اختیار شما قرار میدهند.

 به وسیله این ابزارهای کاملا رایگان می‌تونید مطالب خودتون رو با دیگران به اشتراک بگذارید و خودتون رو به دیگران معرفی کنید، همچنین میتونید از وبلاگتون کسب درآمد هم بکنید.

 

وبلاگها ابزارهای بسیار مهمی هستند، امروزه خیلی از وب سایت های بزرگ در دنیا و ایران، در کنار وب سایت خودشون یک وبلاگ هم دارن، مثلا (بامیلو، دیجی کالا، 5040 و …) البته وبلاگ این سایت ها دارای تمامی امکانات یک وب سایت کامل هستند.

 

ما در این مقاله فقط درباره سرویس های وبلاگدهی ایرانی صحبت می کنم و منظورم با این سیستم های رایگان هست و بعدا بیشتر به مقوله وبلاگ و اهمیت اون خواهم پرداخت، در آخر این رو هم بگم، وبلاگ‌هایی که توسط سیستم های وبلاگدهی به شما ارائه میشن محدودیت‌هایی هم نسبت به وب سایت ها دارن و وب سایت ها دارای امکانات پیشرفته تر و بهتری هستند.

 

 

 

برای داشتن یک وبلاگ خوب شما باید فاکتور ها و باید و نباید های زیادی را در نظر بگیرید به این مهم احاطه داشته باشید که داشتن یک وبلاگ خوب به سادگی امکان پذیر نیست و نیازمند رنج و مرارت زیادی است اما از این هم نباید غافل شد که داشتن یک وبلاگ خوب در طولانی مدت برای شما خروجی های زیادی دارد.

 

چگونه یک وبلاگ خوب داشته باشیم معمولا سوالی است که برای هر کسی که مخاطب فضای وب است و می خواهد نیازهایش را در آن جا مرتفع کند پیش می آید و درصدد رفع آن بر می آید. برای داشتن یک وبلاگ خوب باید بتوانید آن را به خوبی مدیریت کنید و صبر و تلاش زیادی داشته باشید.

 

برای پاسخ به این سوال که چگونه یک وبلاگ خوب داشته باشیم شما باید پاسخ های متعددی را در خط کش تحلیل و بررسی بذارید و این که نباید فراموش کنید که این کا را در نهایت دقت و بررسی رصد کنید.

 

داشتن یک وبلاگ زیبا و جذاب برای تمام وبلاگ نویسان مهم است یکی از مهمترین عامل افزایش امار و محبوب شدن وبلاگ برای بازدیدکنندگان داشتن یک وبلاگ زیبا و کلاسیک است.

 

یکی از مهمترین عامل افزایش امار و محبوب شدن وبلاگ برای بازدیدکنندگان داشتن یک وبلاگ زیبا و کلاسیک است.

 

 راه های زیادی وجود دارد تا وبلاگی زیبا ساخته شود، در اینجا چند توصیه برای کمک در زیبا سازی وبلاگ شما ارائه شده است:

 

 سعی کنید از تصاویر بزرگ در وبلاگ خود استفاده نکنید:

 

استفاده از تصاویر بزرگ نه تنها باعث کند شدن وبلاگ میشود بلکه باعث میشود که وبلاگ زیبایی خود را از دست دهد.

 

 از کد های جاوا در وبلاگ خود زیاد استفاده نکنید:

 

کدهای جاوا سرعت لود شدن وبلاگ را بسیار کند میکند و استفاده از چند کد در وبلاگ تاثیر زیادی دارد که یک بازدید کننده چقدر منتظر باشد تا وبلاگ به طور کامل لود شود.در انتخاب تصاویر و رنگ نوشته ها حتما دقت کنید که رنگ ها با رنگ قالبتان هم خوانی داشته باشند.

 

  سعی کنید نام لینک هایتان از ۲۵ کاراکتر بیشتر نباشد:

 

لینک کردن وبلاگ هایی که نام آن ها بیشتر از ۲۵ کاراکتر باشد معمولا باعث به هم خوردن قالب وبلاگ میشود و این خرابی باعث میشود که منوی شما در زیر پست ها قرار بگیرد. البته از کد های موزیکی هم که استفاده میکنید دقت کنید که  عرض پلیر آن ها بیشتر از ۱۶۰ تا ۱۷۰ نباشد.

 

  از قالب هایی استفاده کنید که با تمام مرورگر های اینترنتی سازگار باشد:

 

بعضی از سایت های طراحی قالب، قالب هایی طراحی میکنند که با همه ی مرورگر های اینترنتی سازگار نیست و این امر باعث میشود تا وبلاگ شما در سایر مرورگر ها به هم ریخته نماشی داده شود.

 

 

سخن آخر :

 

در نهایت امیدواریم با مطالعه این مقاله راهکارهای مدیریت یک وبلاگ و چگونه یک وبلاگ خوب داشته باشید و در نهایت نحوه ساخت وبلاگ اطلاعات جامعی را بدست آورید.

مقالات مرتبط

جدیدترین مقالات

برای صفحات وب html برنامه‌نویسی

برنامه‌نویسی html برای صفحات وب

یکی از محبوب‌ترین موضوعاتی که هر کاربر اینترنت را به خود جذب می‌‎کند، زبان HTML برای طراحی صفحات وب است همانطور که می‌دانید، یکی از

طراحی سایت فروشگاهی قیمت

مقدمه : قیمت طراحی سایت فروشگاهی در شرکت ما بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، چرا که طراحان وب سایت در مجموعه ما

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.