مقدمه : قیمت طراحی سایت فروشگاهی در شرکت ما بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، چرا که طراحان وب سایت در مجموعه ما با استفاده از قالب های اختصاصی و آماده عملیات مربوط به طراحی سایت را برای شما انجام می دهند.

باید بدانید که قیمت سایت فروشگاهی یک از مهمترین عوامل در طراحی و همچنین اضافه شدن امکانات جدید برای فروشگاه اینترنتی می باشد. لازم به ذکر است که قیمت طراحی سایت فروشگاه از سوی وب مهراز دارای یکی از مناسب ترین قیمت های در بین رقبای طراحی سایت فروشگاه می باشد.

 

همچنین باید بدانید که قیمت ارزان سایت های فروشگاه وب مهراز از دلیل بر امکانات کم و یا کم کیفیت بودن سایت فروشگاهی شما نمی باشد بلکه قیمت های ارائه شده از سوی وب مهراز برای طراحی سایت فروشگاهی به دلیل امکان رقابت در حوزه طراحی سایت با دیگر رقبا می باشد.

 

با این وجود تمامی سایت هایی که در وب مهراز ساخته و یا سئو می شوند دارای پشتیبانی قوی و همچنین امکانات بسیاری می باشد.

 

باید بدانید که قیمت های بالای دیگر پک های سایت های فروشگاهی به دلیل این می باشد که ما در آن بسته های طراحی سایت تمامی امکانات را خودمان توسط برنامه نویسان وب مهراز برنامه نویسی کرده و تکمیل می نمایید.

 

قیمت فروشگاه اینترنتی

 

 

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی به وضوح بسیار کمتر از فروشگاه است چرا که شما نه پول پیش پرداخت می کنید و یا اینکه هزینه هنگفتی برای خرید مغازه نمی دهید و در مجموع هزینه های ماهیانه شما بسیار کم است و قابل مقایسه با اجاره مغازه و مخارج و مالیات نمی باشد.

 

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیاز به یک نرم افزار و یک هاست و یک دامنه می باشد که ثبت دامنه به صورت یک ساله می باشد و با توجه به این که چه پسوندی ثبت می کنید قیمت آن از 5 هزار تومان تا 50 هزار تومان متغیر می باشد.

 

و همچنین اجاره هاست نسز بسته به میزان حجم و فضا و پهنای باند معمولا از 10 تا 200 هزار تومان در ماه باشد که البته برای شروع لازم نیست که حتما هاست حجیم داشته باشید.

 

مسئله بعدی انتخاب یک فروشگاه ساز مناسب می باشد که بدون داشتن دانش فنی خاصی یک فروشگاه کامل را با آن راه اندازی کنید که با توجه به اینکه چه امکاناتی بخواهید و یا اینکه پشتیبانی بخواهید یا نه می تواند از چند هزار تومان تا چند میلیون تومان هزینه داشته باشد.

سیستم های طراحی فروشگاهی زیادی وجود دارد که می توانید با کمک آنها فروشگاه کاملی داشته باشد اما همیشه باید دو اصل پشتیبانی و امنیت فروشگاه  را در نظر بگیرید درست است که اسکریپت های رایگان زیادی در اینترنت وجود دارد.

اما فروشگاهی که پشتیبانی خوبی نداشته باشد دوام زیادی نخواهد داشت به هرحال زمانی پیش می آید که مشکلات فنی به وجود می آید و اگر پشتیبانی مناسبی صورت نگیرد شما کم کم مشتریان خود را از دست می دهید.

 

سخن آخر

هدف ما از ارائه این مقاله معرفی قیمت طراحی سایت فروشگاهی به شما عزیزان بود، تا اگر قصد طراحی سایت فروشگاهی را دارید، با خیالی آسوده اقدام به سفارش طراحی سایت نمایید.

جدیدترین مقالات

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.