دوره مقدماتی عالی  آموزش طراحی و ساخت سایت با وردپرس

دوره مقدماتی عالی  آموزش طراحی و ساخت سایت با وردپرس

در کلاس حضوری طراحی سایت دانشجو بصورت گام به گام و از پایه آموزش طراحی سایت و کار با وردپرس را فراخواهد گرفت. همچنین در دوره طراحی سایت با وردپرس آموزش نصب و تنظیم انواع افزونه و قالب رایگان نیز ارائه خواهد شد و در نهایت دانشجو از آموزشگاه طراحی سایت در تهران مدرک معتبر فنی حرفه ای طراحی سایت با وردپرس را دریافت خواهد کرد، مدرک فنی حرفه ای طراحی سایت قابل ارائه به تمام شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی می باشد.

توجه: علاوه بر تهران شما می توانید دوره حاضر را در سایر شعبات ما در شهرستان های کرمانشاه و … بصورت حضوری بگذرانید.

دوره ی حضوری طراحی سایت

در کلاس حضوری طراحی سایت بصورت گام به گام و از پایه آموزش طراحی سایت، استفاده از نرم افزارهای مورد نیاز و همچنین آموزش کامل کار با سیستم مدیریت و محتوای وردپرس را فراخواهید گرفت.

در دوره طراحی سایت با وردپرس آموزش نصب و تنظیم انواع افزونه و قالب رایگان، ارائه خواهد شد و در نهایت قادر خواهدی بود که اولین وب سایت خود را راه اندازی کنید.

دانشجو از آموزشگاه طراحی سایت در تهران ” مدرک معتبر فنی حرفه ای طراحی سایت با وردپرس ” را دریافت خواهد کرد، ” مدرک فنی حرفه ای طراحی سایت ” قابل ارائه به تمام شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی می باشد.

کلاس های آموزش طراحی سایت

آموزشگاه طراحی سایت آریا تهران دو نوع کلاس آموزشی بصورت کلاس عمومی و کلاس خصوصی طراحی سایت با وردپرس برگذار می کند، در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزش طراحی وب سایت یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد اما مسلما در کلاس خصوصی طراحی سایت باWordPress زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاس های عمومی طراحی سایت حداقل ۳ نفر

مجتمع فنی آریا تهران در چندین دوره مجزا زمینه یادگیری طراحی وب سایت حرفه ای را برای هنرجویان فراهم کرده است و با در نظر گرفتن مدت زمان بالا برای آموزش کامل راه اندازی و مدیریت وب سایت، امکان انجام تمرین های مختلف در وب سایت های ساخته شده و … دوره طراحی وب سایت به سه بخش طراحی وب سایت مقدماتی ، طراحی وب سایت پیشرفته و طراحی وب سایت حرفه ای تقسیم کرده است؛

دانشجویان پس از اتمام هرکدام از کلاس های طراحی وب سایت بلااستثنا قادر خواهند بود وب سایتی کامل راه اندازی کنند اما با این تفاوت که در دوره های پیشرفته تر وب سایتی حرفه ای تر خواهند داشت.

قیمت آموزش طراحی سایت

همانطور که پیشتر گفته شد آموزشگاه طراحی وب سایت دو نوع کلاس خصوصی طراحی سایت و عمومی برگذار می کند که قیمت های آنها به شرح زیر می باشد:

قیمت کلاس خصوصی طراحی سایت

هزینه کلاس خصوصی طراحی سایت (کار با وردپرس) بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب وردپرس سنجیده می شود و باتوجه به آن آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره آموزش کار با وردپرس را مشخص می کند که در صورت نیاز دانشجو نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو کند.

-هزینه کلاس خصوصی وردپرس مقدماتی ساعتی ۴۵۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت کلاس عمومی طراحی سایت

هزینه کلاس عمومی وردپرس مقدماتی در آموزشگاه وردپرس با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای (معمولا کمتر) مشخص می شود، کلاس های حضوری و عمومی وردپرس مقدماتی در دو بخش کار با وردپرس مقدماتی و وردپرس پیشرفته برگزار می شود که قیمت کلاس های عمومی طراحی سایت به شرح ذیل می باشد:

– هزینه دوره ی مقدماتی طراحی سایت: 4۰۰۰۰۰ تومان

– هزینه دوره ی پیشرفته طراحی سایت: 550۰۰۰ تومان (مشاهده دوره پیشرفته طراحی سایت)

آموزش طراحی سایت با مدرک معتبر

آموزشگاه طراحی سایت آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به فراگیران دوره مقدماتی و پشرفته وردپرس بعد از گذرندان کامل دوره دو نوع مدرک معتبر طراحی سایت قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد.

– مدرک فنی حرفه ای طراحی سایت (با وردپرس)
– مدرک معتبر داخلی طراحی سایت

سر فصل های دوره آموزش طراحی سایت

آنچه در دوره کار با وردپرس مقدماتی (طراحی سایت مقدماتی) فرا خواهید گرفت:

توضیحات بیشتر درباره وردپرس

 

وردپرس (WordPress) یک سیستم مدیریت محتوا و نرم افزار کد باز است

و به طور گسترده از سوی وبلاگ نویسان برای نوشتن سایت ها و وبلاگ ها مورد استفاده قرار می گیرد . توسط مت مولنوگ پایه گذاری شده است.

درواقع وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت ها و وبلاگ می باشد. برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و موارد دیگر، همچنین قابلیت ایجاد سایت های اجتماعی با افزونه های قدرتمند همچون .buddypress ایجاد انجمن با افزونه bbpress را داراست.

این افزونه ها که با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و توسط مای اس کیوال و شرکت ها و انجمن های دیگر پشتیبانی می شود.

 

ویژگی های وردپرس

این سیستم کاملا رایگان و متن باز است و با سرعت و پیشرفت قابل ملاحظه تبدیل به معروفترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده است. دو هدف اصلی سازندگان وردپرس راحتی کاربر در کار با این سیستم و رعایت استاندارد های جهانی هست.

وردپرس به دلیل سادگی کار با آن و ساختار بهینه برای موتورهای جستجو یا اصطلاحاً سئوی بالا، محبوبیت بالایی یافته است. سایت های وردپرس با استفاده از افزونه هایی نوشته شده برای وردپرس می توانند انواع امکانات را دربرگیرد.

 

مشاهده بهترین کلاس های طراحی سایت در تهران

 

انواع کاربرد وردپرس

به عنوان مثال برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در کنار سایت وردپرسی، کافیست یکی از افزونه‌هایی که برای این منظور طراحی شده‌اند را به هسته وردپرس خود اضافه کنید.

به عنوان مثال افزونه‌های WooCommerce و Edd دو افزونه وردپرس هستند که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی جهت فروش کالای فیزیکی یا فایل‌های دانلودی استفاده می‌شوند.

وردپرس این امکان رو به شما می دهد که ساعت مورد نظر خود را با توجه به ساعت جهانی تنظیم کنید. شما می توانید در وردپرس با فعال کردن قابلیت g zip میزان مصرف پهنای باند خود را کاهش دهید.

 

مخاطبین دوره آموزشی مدیریت محتوا با وردپرس:

تمامی افراد علاقمند به طراحی سایت و مدیریت محتوا و مشاغل مربوطه

آینده شغلی:

طراحی وب سایت ، مدیریت سایت ، درآمدزایی از طریق سایت

جدیدترین مقالات

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.