مقدمه :

 

 در این مقاله در مورد الگوریتم های رتبه بندی گوگل قصد داریم صحبت کنیم، و و در مورد انواع مختلف الگوریتم های گوگل که ما می توانیم با شناخت و مطالعه موردی آن ها سایت های خود را بهتر سئو کنیم.

همانطور که می دانید زمانی که در گوگل اقدام به جستوجو یک مطلب می کنید گوگل به شما چند صد و گاهی چندین هزار سایت را در صفحات مختلف پیشنهاد می کند که معمولا بسیاری از کاربران روی رتبه اول آن کلید می کنند و اغلب به خواسته خود از سرچ آن کلمه در گوگل می رسند.

باید بدانید که گوگل برای اینکه اقدام به نمایش بهترین نتیجه در رتبه های بالا و در صفحه اول کند اقدام به ارائه الگوریتم هایی می کند که بتواند محتوای و آیتم های مختلفی را برای آن در نظر بگیرد و بهترین محتوا را برای ارائه در نتایج بالا برای یک کلمه آماده کند.

از جمله معروف ترین این الگوریتم های می توان به الگورتم های کبوتر، الگوریتم پاندا، الگوریتم مرغ مگس خوار و الگوریتم گورخر اشاره کرد که در این مقاله به بررسی هر یک از آن ها به طور کامل می پردازیم.

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

 

همانطور که می دانید کبوتر پرنده ای است که می تواند جزئیات را بدون در نظر گرفتن جهت گیری فضایی به دقت بررسی کنند علاوه بر این عملکرد کبوتران به صورت دسته جمعی باعث تسریع فرایند جستجو شده و با توجه به قابلیت‌های توضیح داده شده در مورد این الگوریتم افزایش سرعت تنها از کیفیت بالای مطالب کم نمی‌کند بلکه دقت آن را نیز افزایش می‌دهد با استفاده از الگوریتم کبوتر می‌توانید عباراتی را که در گوگل جستجو می کنید نزدیک ترین مکان مورد نظر خود را با کمک این الگوریتم پیدا کنید

 

الگوریتمهای جدید گوگل در سئو

 

الگوریتم های جدید گوگل در سئو زیاد قابل تشخیص و معروف نمی باشند این الگوریتم ها این اجازه را به شما می دهند که بتوانید وقتی موضوعی را در گوگل سرچ میکنید به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان ممکن به پاسخ خود دستیابی کنید، یکی از بهترین الگوریتم های جدید گوگل که زیاد قابل تشخیص نمی باشد، الگوریتم گوگل دنس می باشد، این الگوریتم زیاد در بین سایت ها و آموزش ها شناخته شده نمی باشد، و تنها شرکت های خاصی هستند که با این الگوریتم آشنایی دارند. 

 

این الگوریم کلیک هایی را که روی لینک وب سایت شما در گوگل میشود را تشخیص داده و کیفیت آن ها راچک میکند این الگوریتم کلیک های تقلبی را پیدا کرده و به شما کمک میکند که در اینترنت به بهترین شکل ممکن بهترین نتایج را پیدا کنید، برخی از سئو کار های متقلب با خریدن کلیک از وب سایت ها و مجموعه های متفاوت قصد در برهم زدن نظم سئو و افزایش رتبه به صورت تقلبی دارند، این الگوریتم این کمک را میکند که این اتفاق نیفتد و باعث شود که در اینترنت به صورت امن این اتفاق بیفتند. 

سخن آخر :

 

در نهایت امیدواریم که مطالعه این مقاله مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، و بتوانید با شناختی که نسبت به انواع مختلف الگوریتم ها بدست آوردید سایت های خود را بهتر سئو و بهینه سازی کنید.

مقالات مرتبط

جدیدترین مقالات

برنامه نویسی

بهترین زبان برنامه نویسی

وقتی صحبت از بهترین زبان برنامه نویسی به میان می آید به ذهن هر برنامه نویسی زبان مختص خودش خطور می کند. اما واقعا بهترین

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.