طرحی سایت ارزان و با کیفیت

طرحی سایت ارزان و با کیفیت

فقط 500 هزار تومان

تحویل سایت در 3 روز + آموزش کار با مدیریت سایت

طراحی سایت ارزان

پخش ویدیو

چرا ما طراحی سایت ارزان هم انجام می دهیم

اگر درحال حاضر بودجه لازم را برای راه اندازی وب سایت خود ندارید و در مقابل به دنبال شرکت یا شخصی هستید که با قیمتی ارزان تر همان سایتی که نیاز دارید را بدون کم کردن امکانات و یا کیفیت کار انجام دهد باید بگویم بهترین راهکار نزد ماست!

راهکار طراحی سایت ارزان ارائه شده توسط شرکت طراحی سایت آریا تهران با سابقه کاری مرتبط از سال 1388 تا به امروز.

وب سایت کامل با تمام امکانات یک سایت استاندارد را ارزان تحویل بگیرید.

تحویل وب سایت در 3 روز کاری انجام می شود.

اما چرا طراحی سایت ارزان ؟

دلیل اینکه ما قرار است وب سایتی ارزان راه اندازی کنیم چیست ؟

اگر از امکانات یا کیفیت کار کم نمی شود پس چه چیزی دلیل ارائه خدمات ارزان ما است ؟

اما چرا طراحی سایت ارزان ؟

چرا طراحی سایت ارزان
جواب کوتاه: زمــان!

جواب کامل:

ما در آریا تهران یک ساختار هوشمند برای انواع اقسام وب سایت ها راه اندازی کرده ایم که دیگر نیازی به گذاشتن زمان زیادی برای راه انداری یک وب سایت نخواهیم داشت.

با کمک ساختار هوشمند طراحی سایت آریا تهران تیم ما می تواند در کمترین زمان پروژه را تحویل دهد.

همین دلیل اصلی ارزان بودن طراحی سایت توسط آریا تهران است.

زمان برای ما بسیار مهم است زیرا که می توانیم به تعداد مشتریان بیشتری برسیم تا درآمد خود را به حد استاندارد برسانیم.

زمان کمتر

به همین دلیل اگر شما عجله داشته باشید و یا بودجه تان برای راه اندازی سایت کم باشد ما با دل و جان پروژه شما را قبول کرده و انجام خواهیم داد.

هرچند که درصورتی که بودجه کافی را داشته باشید پروژه های بزرگ و طولانی مدت نیز توسط تیم ما انجام میشود.

تفاوت سایت ارزان با دیگر سایت های چیست

تفاوت سایت ارزان با دیگر سایت ها چیست؟

تفاوت اصلی پروژه های طراحی سایت ارزان ما بطور کلی در استراتژی فروش آن است،

ما در پروژه های بزرگ ساعت ها بر روی استراتژی فروش و طراحی اختصاصی المان های صفحات مختلف وقت میگذاریم و یا جلسات طوفان ذهنی پی در پی برگزار می کنیم تا بتوانیم وب سایتی ارائه دهیم که تک تک صفحاتش فروش یا تماس را برای مشتریانمان ایجاد کند.

در حالت راه اندازی سایت ارزان ما یک ساختار استاندارد برای موضوعات مختلف از پیش ساخته ایم، که بر روی آن نیز ساعت ها فکر شده است تا به بهترین شکل ساخته شود و فروش در تمام موضوعات را ایجاد کند.

ساختار هوشمند سایت ارزان

اما دیگر برای موضوع کسب و کار شما خیلی دقیق نمی شویم و یا المانهای استفاده شده در صفحات را دوباره طراحی نمیکنیم.

شما با راه اندازی سایت ارزان می توانید نیاز خود را برای داشتن یک وب سایت آماده کامل صد در صد برطرف کنید و جای هیچ نگرانی ای نخواهد بود ، در این وب سایت هم فروش به راحتی اتفاق خواهد افتاد.

 

کی می توانم سایت را ارتقاء دهم تا حرفه ای تر شود؟

وقتی پول دارید هزینه کنید

برای تکمیل وب سایت نیز می توانید از آموزش های ویدیویی رایگان ما استفاده کنید و یا بصورت حضوری آموزش مدیریت و تکمیل سایت را ببینید تا خودتان بتوانید سایت را تکمیل کنید و ارتقاء دهید.

در ضمن همکاران ما مرتب روند پیشرفت سایت شما را پیگیری خواهند کرد و نهایت راهنمایی را به شما ارائه خواهند داد.

در این حالت دیگر نیازی به هزینه های اضافی برای طراحی سایت حرفه ای نیست، شما سایت کامل خود را در 3 روز از ما تحویل میگیرید و محتوا و استراتژی اختصاصی خود را در آن با کمک آموزش های ما پیاده میکنید.

در نهایت بعد از اینکه به واسطه وب سایت خود توانستید به فروش برسید و نتیجه آن را دیدید می توانید نسبت به ارتقاء آن و بهینه سازی آن برای گوگل دوباره با ما در ارتباط باشید.

ما بهترین راهکار ها را برای بهینه سازی سایت برای گوگل را به شما ارائه خواهیم داد. به همین دلیل است که ما می توانیم بهترین شرکت سئو سایت در تهران باشیم.

 

آیا در راه اندازی سایت ارزان از قالب آماده استفاده می شود؟

هم بله و هم خیر!

درحال حاضر چیزی که به عنوان قالب آماده جا افتاده است قالب های فروشی ای است که در مارکت های مختلف به فروش می رسد و هزاران نفر می توانند آن را تهیه و دقیقا وب سایتی مشابه به هم داشته باشند!

در اکثر این قالب ها محدودیت تنظیمات وجود دارد بدین شکل که شما فقط یک یا چند حالت از پیش تعریف شده را می توانید برای سایت خود انتخاب کنید و فراتر از آن نمی توانید انتخابی داشته باشید.

 

اما

ما قالب های آماده وردپرس نمی فروشیم

سایت های ارزان ما اینگونه نیستند، ما از قالب های آماده نیمه اختصاصی خودمان استفاده می کنیم، ساخت این قالب ها ساعت ها زمان برده است زیرا که به استراتژی فروش موضوع آن فکر شده است و بصورت اختصاصی طراحی شده اند.

و علاوه بر این ما هیچ محدودیتی برای مدیر سایت در قالب هایمان نگذاشته ایم لذا شما می توانید هر قسمتی از سایت را که می خواهید به آسانی تغییر دهید و سایتی متفاوت داشته باشید.

از طرفی ما در پکیج ساخت سایت ارزان قالب هایمان را به تعدادی محدود از کسب و کارها ارائه میدهیم که رقابت کمتری در آنها باشد و اصطلاحا رقیب شما نگوید که سایت شما کپی سایت او است.

جدیدترین مقالات

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.