مقدمه :

در این مقاله قصد داریم در مورد وبلاگ های معروف فارسی صحبت کنیم، و معروف ترین و جدیدترین وبلاگ های فارسی، و برترین های آن ها را به شما معرفی کنیم . همچنین گذری هم به وبلاگ های خارجی بزنیم.

معروفترین ترین وبلاگ های فارسی عبارتند از بلاگفا، وبلاگ بیان، رزبلاگ، پرشین بلاگ ، وبلاگ ایتروز و … البته شما هم می توانید با گذراندن آموزش های لازم در زمینه ساخت وبلاگ بتوانید برای خودتان یک وبلاگ فارسی خوب و زیبا طراحی نمایید و از داشتن یک وبلاگ حرفه ای لذت ببرید.

پس برای دست یافتن به این مهم در ادامه مقاله با ما همراه باشید و ادامه این مقاله را دنبال نمایید

وبلاگ های برتر فارسی

 

وبلاگ های برتر فارسی از پر بازدید ترین و و محبوب ترین وبلاگ ها در سراسر دنیا هستند و می توانند در مقیاس های بزرگ خود را مطرح کنند و در بستر وب و اینترنت خود را به بهترین شکل مطرح کنند. از دیگر مزیت های وبلاگ های برتر فارسی این است که می تواند تماما دنیای اینترنت را در آغوش بگیرد و از معایب آن چشم پوشی کند.

ایجاد وبلاگ های برتر فارسی حقیقتا انرژی بر بوده و زمان زیادی را از برنامه نویسان و موسسین آن ها گرفته است که به شما پیشنهاد می کنیم قبل از وارد شدن به این فضا تمام جوانب را در نظر بگیرید تا بتوانید تصمیم بهتر و دقیق تری را بگیرید.

شاید باورتان نشود اما باید این نکته را به شما یادآوری کنم که هیچ چیزی غیر ممکن نیست و شما هم به راحتی می توانید از ایجاد کنندگان و به وچود آورندگان وبلاگ های برتر فارسی باشید.

 

وبلاگ های بروز شده

 

از جمله وبلاگ های بروز شده و معروف فارسی می توان به سایت loger و همچنین parsiblog اشاره کرد. این دو سایت وبلاگ دهی که شاید کمتر شناخته شده باشند جزو یکی از وبلاگ هایی هستند که دارای بیشترین امکانات برای بلاگ های می باشند.

 

خوشبختانه این وبلاگ از یکی از قدرتمند ترین موتور های وبلاگ دهی استفاده می کنند که سیستمی که تقریبا مشابه سایت bloger می باشد که به تازگی نیز بروز شده اند.

 

التبه باید بدانید که اگر شما خواهان امکانات فوق العاده ای همچون ستاره دهی و نمایش ستاره ها در نتایج جستوجو و یا اینکه خواهان اسلایدر و یا یک سیستم  فروشگاهی قدرتمند هستید.

 

باید از احداث یک وبلاگ هرچند بروز و امکانات زیاد خودداری کنید و برای خود یک وبسیات ثبت نمایید. همچنین می توانید عملیات ساخت وبلاگ و یا سایت خود را به وب مهراز بسپارید تا به بهترین روش انجام شود.

 

وبلاگ های معروف خارجی

 

در خارج از کشور نیز وبلاگ های بسیار معروفی وجود دارد که از جمله آن ها میتوان به edublog.org اشاره کرد.

 

این وبلا گ ای ن امکان را به شما می دهد که به راحتی بتوانید در سریع ترین زمان ممکن از تمامی امکانات یک وبلاگ خوب استفاده کنید برای مقال در این وبلاگ نیتواتید به راحتی و به سادگی از امکانات وردپرس مانند تمام قالب ها پلاگین ها و حتی تنطیمات بسیار مهم سئو استفاده بسیار داشته باشید.

 

 همچنین این وبلاگ این امکان را به شما میدهد که در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین شکل بدون نیاز به داشتن دامنه یک وبسایت تمام عیار راه اندازی کنید.

 

وبسایتی که این امکان را به شما میدهد تا در سریع ترین زمان ممکن بدون نیاز به دانش فنی زیاد یک سئو کار ماهر شوید، توصیه میکنم برای هرچه بهتر شدن کسب و کار خود و حتی لینک سازی اصولی و پر قدرت در سئو به این وبلاگ مراجعه کنید. 

 

وبلاگ های پر بازدید

 

کم نیستند تعداد وبلاگ های پربازدید فارسی که هروز میزبان تعداد زیادی از کاربران می باشند. از جمله وبلاگ های پربازدید می توان به blogsky، blog.ir، mihanblog، parsiblog، rozblog، blogfa، loxblog، niloblog، mizbanblog، javanblog و… اشاره نمود.

 

یکی از کاربرد های وبلاگ های پربازدید امکان بک لینک دهی در وبلاگ می باشد، و این کار از 2 جهت مفید می باشد. فایده اول جذب مشتری بطور مستقیم می باشد چراکه بدلیل بازدید بالای وبلاگ، بستر بسیار مناسبی برای جذب مشتری می باشد.

 

و علاوه بر آن قرار دادن لینک سایت ها در وبلاگ های پر بازدید در سئو و بهینه سازی سایت تاثیر مثبت نیز دارد. البته در این نکته لازم به ذکر است که بک لینک دهی زیاد و غیر اصولی در وبلاگ های پر بازدید می تواند تاثیر منفی بر روی سئو سایت داشته باشد.

 

چراکه هرگونه رفتار افراطی و غیر معمول در جهت سئو سایت نه تنها باعث پیشرفت سایت نشده بلکه ضربات جبران ناپذیری به ساختار سئو سایت می زند.

 

سخن آخر :

 

در نهایت امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت کافی را برده باشید و بتوانید با دیدن آموزش های لازم که در زمینه ساخت وبلاگ می بینید برای خودتان یک وبلاگ حرفه ای مانند بهترین وبلاگ های ایرانی و خارجی که در این مقاله به شما معرفی شد بسازید و در نهایت نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون این مقاله با ما در میان بگذارید.

مقالات مرتبط

جدیدترین مقالات

اهمیت صفحه درباره ما | آیا صفحه درباره ما بر سئو سایت تاثیرگذار است؟

اهمیت صفحه درباره ما

نکته مهمی که در بیشتر سایتهای ایرانی توجهی به آن نمیشود طراحی صفحه درباره ما یا همان About Us است. اکثر افراد در این بخش

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.