مقدمه : آموزش گام به گام طراحی سایت با asp.net یکی دیگر از راه کار های طراحی سایت می باشد، سایت هایی که با asp.net ساخته می شود، سایت های بسیار قدرتمندی می باشند، و به همین دلیل است که طراحی سایت با متد asp طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

 

آموزش طراحی وب سایت با visual studio

 

 

در HTML 5 تغییراتی در تگ ها ، بهبود هایی در استفاده از CSS  و همچنین جاوااسکریپت ایجاد شده است که باعث می شود بتوانیم از آن در پلت فرم های مختلف استفاده کنیم . در این قسمت این ویژگی های جدید با استفاده از ویژوال استدیو معرفی می شوند.

 

و همچنین هدف از آن معرفی مزایای HTML 5  برای برنامه نویسان ASP.NET در پلت فرم های مختلف مثل وب فرم و MVC  می باشد.

 

کتاب آموزش طراحی وب سایت با ویژوال استودیو 2015 شامل 5 فصل می باشد که از معرفی HTML 5 شروع شده و بعد از آن به بررسی امکانات HTML 5 و نحوه به کارگیری آن در تکنولوژی های وب مایکروسافت از جمه ASP.NET Form و ASP.NET MVC  می پردازد.

 

 

کار با محیط Visual Studio و آشنایی با میز کار

 

برای کار با محیط visual studio و آشنایی با میز کار هر چه بیشتر و بهتر آن می توانید از آموز های گام به گام آن بهره مند شوید و از جنبه های مختلف و متععدی از آن بهره گیرید.

 

کار با محیط visual studio  و آشنایی با میز کار آن مستلزم آن است که شما در ابتدا عزم راسخ و تصمیمی درست مینی برکاریری ویژه ای که ار آن دارید بگیرید.

نرم افزار visual studio نرم افزاری با کاربری بسیار زیبا و جذاب و همین طور بسیار کارا که شما را قادر می سازد در اولین فرصت و با صرف کم ترین زمان بتوانید بهترین خروجی را از این نرم افزار محبوب بگیرید. 

 

کار با این نرم افزار بسیار راحت بوده و به محض دانلود آن از سایت های مرجع می توانید با استفاده از راهنمای نصب و دنبال کردن مو به موی آن بر روی سیستم شخصی خود نصب کنید و آن را اجرا کنید.

 

منوی کاربری فوق العاده ساده و در دسترس از دیگر ویژگی های این نرم افزار پرکاربرد است.

 

 

ساخت یک وبسایت ساده و نحوه انتقال آن به Mvc

 

باید بدانید که mvc یا همان  model, view, controller یکی از بهترین روش ها و در عین حال پیشرفته ترین روش ها و الگوهای برنامه نویسی می باشد.

 

این الگو که ابتدا توسط مایکروسافت برای زبان برنامه نویسی ASP.net نوشته شده بود به دلیل رویکرد بسیار عالی خود به دیگر زبان های برنامه نویسی نیز راه یافت. اکنون باید بدانید.

 

باید بدانید که اکنون سایت های بسیار پیشرفته با رویکرد mvc ساخته می شوند. شرکت وب مهراز که داری بهترین برنامه نویسان و سایت ساز های با زبان های مختلف برنامه نویسی می باشد نیز با متدی پیشرفته برنامه نویسی همچون mvc سایت های خود را برای مشتریان طراحی می کند.

 

شرکت وب مهراز اقدام به ساخت یک سایت ساده در ابتدا می کند سپس با توجه به درخواست مشتری توسط برنامه نویسان خبره خود اقدام به تغییر سایت به رویکرد و الگوی mvc می کند و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

 

 

ایجاد پایگاه داده به روش Entity FrameWork

 

Entry Framework یا (EF) در واقع یک رویکرد بسیار کاربردی برای دسترسی به اطلاعات پایگاه داده می باشد که در آن به ازای هر کدام از جداول موجود در پایگاه داده یک کلاس می سازیم و ستون های جداول، ویژگی ها  (Property) کلاس ها را در EF تشکیل می دهند.

 

در این روش تمام مراحل ساخت کلاس ها و مشخص کردن سطوح دسترسی به داده ها به صورت ویزاردی (Wizard) انجام می شود.

روش کار به این صورت می باشد که ابتدا یک پایگاه داده  (database) و سپس تمام جداول مورد نیاز را به همراه مشخصات هر جدول می سازیم و با وارد کردن یک خط دستور جداول به کلاس ها تبدیل می شوند.

 

در متد Entry Framework شما به راحتی می توانید عملیات آپدیت اطلاعات، درج، ویرایش، حذف و نمایش داده ها را به کمک یک خط کد ساده انجام دهید و پایگاه داده (database) خود را مدیریت نمایید.

 

سخن آخر 

 

در این مقاله هدف ما معرفی یکی دیگر از راه کار های طراحی وب سایت یعنی استفاده از متد asp.net به شما بود، تا با استفاده از این روش بتوانید وب سایت های قدرتمند و کارآمد را طراحی نمایید.

مقالات مرتبط

جدیدترین مقالات

آموزش طراحی و ساخت سایت در تهران

آموزش طراحی و ساخت سایت در تهران

آموزش طراحی سایت در تهران امروزه در تعداد آموزشگاه های قابل توجهی آموزش داده می شود، اما اینکه بدونی واقعا کدام یک از آموزشگاه آموزش کامل

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.