آموزش طراحی و ساخت سایت در تهران

آموزش طراحی و ساخت سایت در تهران

آموزش طراحی سایت در تهران امروزه در تعداد آموزشگاه های قابل توجهی آموزش داده می شود، اما اینکه بدونی واقعا کدام یک از آموزشگاه آموزش کامل طراحی سایت را ارائه می دهد کار را سخت کرده است.

در این مقاله قرار است بدانیم آموزش طراحی سایت در تهران را در کدام آموزشگاه بهتر است بگذرانیم ، و چه  مزایا و قابلیت هایی باید از آموزشگاه دریافت کنیم.

بهترین آموزشگاه آموزش طراحی سایت در تهران

برای این که بتوانیم بهترین آموزشگاه طراحی سایت در تهران را پیدا کنیم ، نیاز است که مواردی را مد نظر داشته باشیم.

برای مثال اولین مواردی که برای شما ممکن است مهم باشد صرف خود آموزشگاه نیست بلکه مکان آن و نزدیک بودن آن به شما می تواند یک گزینه مناسب و خوب باشد.

پس قبل از انتخاب آموزشگاه ابتدا مکان را بررسی بکنید که اگر حتی آموزشگاه از شما دور هم بود بتوانید با نزدیکترین‌مترو به آن دسترسی داشته باشید .

پس مورد اول قابل دسترس بودن آموزشگاه از طریق مترو یا خود خطوط بی آر تی.

اما مورد بعدی که بتوانیم یک آموزشگاه طراحی سایت در تهران را  به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزش طراحی سایت در تهران بدانیم مدرس و سابقه کاری آموزشگاه است.

برای مثال اگر خود آموزشگاه یک وبسایت واقعاً عالی دارد و یا مدرس سابقه کاری قابل توجهی در زمینه طراحی سایت داشته باشد ، می تواند یک مزیت ایده آل برای یک آموزشگاه طراحی سایت خوب در تهران باشد.

پس به عنوان و مورد دوم  سابقه کاری خود آموزشگاه و مدرس دوره طراحی سایت حائز اهمیت است.

اما در ادامه  محتوای دوره طراحی سایت در تهران و سرفصل های آن مهم هست ، شما باید بدانید که آیا دوره طراحی سایتی که قصد دارید در آن شرکت کنید مواردی که شما نیاز دارید را آموزش می دهد یا خیر ،

برای همین برای پیدا کردن بهترین آموزشگاه طراحی سایت  در تهران بهتر است که سر فصل هایی که آن آموزشگاه در رابطه با دوره طراحی سایت ارائه داده است را مطالعه کنید تا ببینید که واقعا به درد شما میخورد یا نه ، یا شما در نهایت می تونید به چیزی که قصد دارید برسید و وبسایت خودتون رو طراحی کنید.

در نتیجه مورد سوم  در انتخاب یک آموزشگاه خوب طراحی سایت در تهران محتوای دوره آن و یا سرفصلهای آن است.

اما یکی دیگر از معیارهای انتخاب آموزشگاه خیلی خوب طراحی سایت در تهران شرایط ارائه مدرک آن برای دوره طراحی سایت در تهران است.

آموزشگاه های زیادی هستند که آموزش طراحی سایت در تهران را ارائه می‌دهند اما مدرکی برای این دوره ارائه نمی دهند و یا اگر مدرکی ارائه می دهند  آن مدرک ارزش آنچنانی ندارد.

برای همین باید حتماً اطمینان پیدا کنید که یک مدرک معتبر و کاربردی بعد از دوره طراحی سایت دریافت خواهید کرد.

برای مثال مدرک فنی حرفه ای و قابل ترجمه یکی از معتبرترین مدارک طراحی سایت است که می توانید دریافت کنید.

شما می توانید با دریافت مدرک معتبر در شرکت های طراحی سایت شروع به کار کنید و یا حتی می توانید به صورت فریلنسری کار کنید.

شما می توانید در خانه پروژه بگیرید و برای مشتریان خود طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شخصی را انجام دهید و درامد کسب کنید.

مورد چهارم برای پیدا کردن مرکز آموزش طراحی سایت در تهران ارائه مدرک معتبر است.

اما از هر چیزی که بگذریم مهمترین چیز قیمت و هزینه دوره طراحی سایت در تهران است ،  مطمئنا دوره ای که پیدا میکنید باید ارزش هزینه‌ای که برای آن میکنید را نیز داشته باشد.

دوره های طراحی سایت معمولاً با توجه به سطح آنها قیمت‌گذاری می‌شوند، پس با توجه به سطح دوره مثلاً مقدماتی بودن یا پیشرفته بودن آن می توانید میانگین قیمت قابل پرداخت دوره را بدست آورید.

اما چطور میتونیم میانگین قیمت دوره ها را به دست آوریم، این کار خیلی ساده است کافیه چند سایت مشابه را بررسی کنید تا به میانگین قیمت دست پیدا کنید.

پس با توجه به سطح دوره و میانگین قیمت آموزشگاه‌های مختلف  ارزش آن دوره را از نظر هزینه پیدا کنید.

معمولاً آموزشگاه های معتبر دوره طراحی سایت را در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می کنند ، میانگین قیمت دوره مقدماتی چیزی حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است و دوره پیشرفته نیز بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد البته بهتر است بدانید که قیمت ارائه شده میانگین قیمت سال ۹۸ است.

در نهایت مورد پنجمی که نیاز است قبل از انتخاب آموزشگاه طراحی سایت معتبر بدانید ارزش ریالی دوره آن است.

در آموزش طراحی سایت در تهران چه مواردی را باید یاد بگیرید

معمولا در دوره های آموزش طراحی سایت در تهران با توجه به نوع تکنولوژی ها و نرم افزار هایی که آموزشگاه قصد آموزش آن دارد مورادی که یاد خواهید گرفت متفاوت خواهد بود.

برای مثال اگر دوره طراحی سایت با وردپرس را ثبت نام کنید سرفصل های آن مطمئنا با دوره طراحی سایت بدون وردپرس متفاوت خواهد بود؛ زیرا که در دوره های وردپرسی معمولا کد نویسی آموزش داده نمی شود زیرا که این نرم افزار این امکان را به شما می دهد که حتی بدون یک خط کد بتوانید وب سایت خودتان را راه اندازی کنید.

با وردپرس آشناییت ندارید! مقاله وردپرس چیست به شما کمک می کند.

معمولا در دوره های طراحی سایت با وردپرس فقط خود نرم افزار وردپرس و در نهایت خرید هاست و دامین به شما آموزش داده می شود.

و در دوره پیشرفته وردپرس نیز بستگی به آموزشگاه دارد ممکن است که شما به صورت کد آموزش داده شود یا به صورت ساده از صفحه ساز ها و قالب های آماده آموزش راه اندازی سایت با وردپرس استفاده شود.

در این دوره شما موارد زیر را معمولاً یاد خواهید گرفت :

  • تبدیل کامپیوتر شخصی به سرور و راه اندازی سایت در کامپیوتر
  • سایت چیست و چطور راه اندازی می شود
  • وردپرس چیست
  • آموزش دانلود و نصب وردپرس + ساخت پایگاه داده
  • آموزش کامل محیط مدریت وردپرس
  • آموزش ساخت موضوع جدید و انتشار نوشته/مقاله جدید
  • آموزش ساخت صفحات اصلی سایت
  • آموزش تنظیمات اصلی وردپرس
  • آموزش های مدیریتی تکمیلی برای مدیریت کامل وب سایت
  • معرفی قالب ها و افزونه های وردپس
  • خرید هاست و دامین
  • انتقال سایت از کامپیوتر شخصی بر روی هاست

در دوره هایی که وردپرس آموزش داده نمی‌شود مطمئنا سرفصل های متفاوتی به شما ارائه می شود که در زیر به برخی از آنها اشاره کرده ایم.

  • سایت چیست
  • زبان های کدنویسی و برنامه نویسی سایت ها چی هستند
  • چطور طراحی سایت را آغاز کنیم
  • چطور طرح اولیه را به کد تبدیل کنیم
  • تبدیل کد های استاتیک بهه کد های داینامیک
  • ساخت دیتابیس
  • ساخت پنل مدیریت سایت
  • امنیت سایت
  • ریسپانسیو سازی
  • خرید هاست و دامین
  • راه اندازی سایت بصورت آنلاین

هر آموزشگاه طراحی سایت با توجه به مدرسی که دارد و نوع کلاس طراحی سایتی که قرار است برگزار بکنند سرفصل های متفاوتی دارد، پس موارد بالا را نمی‌توان به عنوان سرفصل نهایی دوره در نظر گرفته اما به طور کلی این موارد در آموزشگاه طراحی سایت در تهران آموزش داده میشود.

برای ثبت نام می توانید به صفحه آموزش طراحی سایت آموزشگاه آریا تهران رجوع کنید.

در نهایت در صورتی که قصد داشتید که آموزشگاه معتبر طراحی سایت انتخاب کنید می توانید از مشورت ما نیز کمک بگیرید.

جدیدترین مقالات

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.