آموزش دریافت و ساخت قالب حرفه ای وردپرس به صورت کاملا رایگان

آموزش دریافت و ساخت قالب حرفه ای وردپرس به صورت کاملا رایگان

اگر شما هم میخواهید بهترین قالب های وردپرس فارسی رایگان را بشناسید و از آنها برای وبسایت تان استفاده کنید حتما در ادامه مقاله با ما همراه باشید. مقاله میخواهیم چندین قالب حرفه ای وردپرس رایگان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین آن را برای وب سایت تان انتخاب کنید.

اگر میخواهید خودتان ۰ تا ۱۰۰ وب سایت وردپرسی را طراحی و بسازید می توانید در کلاس های آموزش وردپرس آریا تهران شرکت کنید. دوره آموزشی به شما مدرک بین المللی فنی و حرفه ای اعطا می شود و می توانید به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

با شرکت در کلاس های بهترین دوره وردپرس مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و به سرعت کسب درآمد کنید.

قالب حرفه ای وردپرس رایگان

می دانید وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا میباشد که توانسته طرفداران زیادی در بین طراحان سایت و کاربران جذب کند. وردپرس میتوان انواع سایت فروشگاهی،اداری و شرکتی، شخصی،خبری و…ساخت.

با دانلود قالب وردپرس و نصب آن می توانید در مدت زمان کوتاهی یک وب سایت برای کسب و کار خود را اندازه گیری کنید و از آن کسب درآمد داشته باشید.

اگر نمی دانید چطور باید قالب دانلود شده را در وردپرس نصب کنید می توانید مقاله آموزش نصب قالب وردپرس را مطالعه کنید.

قالب حرفه ای وردپرس رایگان باید قابلیت هایی را که شما قصد دارید در وب سایت آن پیاده سازی کنید را دارا باشد و متناسب با نوع کسب و کار شما باش. پس تعریف قالب حرفه ای وردپرس رایگان در کسب و کارهای مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد.

بهترین کار این است که قالب رایگان وردپرس را از سایت‌های معتبر و مراجع مطمئن دانلود کنید برای مثال سایت تم فارست یکی از منابع معتبر برای دانلود قالب های وردپرسی خارجی می باشد.

سایت های فارسی نیز سایت های معتبری برای دانلود قالب رایگان وردپرس موجود می باشند که می توانید به آنها اعتماد کرده و قالب فارسی وردپرس را از آنها دانلود کنید. در ادامه لیستی از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس فارسی رایگان را به شما معرفی می کنیم.

بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس فارسی رایگان

ما بهترین قالب های ایرانی وردپرس رایگان را در ادامه برای شما به اختصار معرفی می‌کنیم تا بتوانید متناسب با کسب و کارتان بهترین قالب را انتخاب کرده و آن را دانلود و نصب کنید.

اگر میخواهید خیلی سریع طراحی سایت را یاد بگیرید و از قالب ای آماده برای وبسایت تان استفاده نکنید میتوانید در کلاس های آموزش طراحی سایت آریا تهران شرکت کنید. در پایان این دوره به شما مدرک فنی و حرفه ای اعطا میشود.

قالب وردپرس هستیا

این قالبی که از قالب های رایگان وردپرس می باشد که با مراجعه به مخزن وردپرس و تنها با نوشتن نام انگلیسی hestia می توانید آن را روی وردپرس خود نصب کنید.

این قالب ظاهری ساده دارد اما بسیار کاربردی و با کیفیت می باشد. سرعت بارگذاری آن بسیار بالا است ست و قابلیت راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه و به صورت رایگان را دارد.

بهترین روش برای نصب قالب وردپرس در زمان کوتاه بدون ارور در مقاله آموزش نصب قالب وردپرس

قالب هستیا

ویژگی های قالب هستیا

  • سازگار با پلاگین فروشگاه ساز ووکامرس

ووکامرس یک پلاگین می باشد که سایت وردپرسی شما را به راحتی و به سادگی تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی با قابلیت اتصال به درگاه پرداخت می کند، قالب هستیا با این پلاگین کاملاً سازگار است و به واسطه آن می توانید یک فروشگاه تمام‌عیار بسازید.

  • سازگار با پلاگین چند زبانه wpml

پلاگین wpml یک پلاگین برای چند زبانه کردن وبسایت می باشد یعنی اگر زبان وب سایت شما فارسی می باشد و بخواهید نسخه های انگلیسی عربی و دیگر زبان های وب سایت خود را داشته باشید این پلاگین به شما کمک میکند تا این کار را انجام دهید.

پلاگین هستیا کاملاً با افزونه wpml سازگار می باشد هیچ مشکلی در چند زبانه کردن وب سایت خود در زمان استفاده از این قالب نخواهید داشت.

جهت دانلود قالب هستیا از مخزن وردپرس  تنها کافی است که روی دکمه صورتی زیر بزنید.

دانلود قالب هستیا از مخزن وردپرس

قالب ocean WP

این قالب نیز یکی از قالب های رایگان وردپرس می باشد که به صورت حرفه ای می توانید با آن وبسایت بسازیم این قالب با توجه به آن که به صورت تخصصی در حوزه فروشگاه های اینترنتی طراحی شده است می تواند به شما در ساختن یک فروشگاه کمک کند.

قالب ocean WP نیز با تمامی پلاگین های نامبرده شده سازگار می باشد و به شما در ساختن وب سایتی سازگار با دیگر پلاگین های وردپرس مانند wpml, ووکامرس، به شما کمک خواهد کرد.

قالب اوشن

دانلود قالب OceanWp از مخزن وردپرس

قالب رایگان وردپرس آسترا

قالب وردپرس رایگان آسترا یکی از قالب های چند منظوره و پرطرفدار می باشد که چندین نسخه آزمایشی ارائه داده است. سفارشی سازی شدن بوده و می توانید فونت ها و رنگ های دلخواه خود را در آن آپلود کنید. با صفحه سایزهای مختلف مانند المنتور و ویژوال کامپوزر سازگار بوده و می توانید با استفاده از این صفحه ساز ها تغییرات لازم را در آن اعمال کنید.

بهترین قالب رایگان وردپرس neve

این قالب نیست چند منظوره بوده و شما می توانید از آن برای وب سایت های تجاری کوچک استفاده کنید. قالب مینیمال بوده و برای شخصی سازی آن می توانید از صفحه ساز گرافیکی. Beaver builder استفاده کنید.

یکی از راه هایی که میتوانید زیبا ترین و منحصر به فرد ترین وبسایت را برای خود داشته باشید استفاده از خدمات طراحی سایت ارزان آریا تهران است. در این طرح شما میتوانید با پرداخت هزینه ای بسیار کم هر نوع سایتی را که در نظر دارید باتوجه به بودجه تان سازید.

قالب رایگان وردپرس guten theme

این قالب از بلوک های گوتنبرگ پشتیبانی می کند و می توان از آن برای ساخت سایت هایی با طراحی زیبا استفاده کرد. قالب رایگان وردپرس ای می تواند با صفحه ساز هایی که کار آنها با درگ اند دراپ انجام می شود بسیار سازگار می باشد و می تواند قابلیت های زیادی برای سفارشی سازی در اختیار شما قرار دهد. این پوسته برای سایت هایی که سرعت بالا و بهینه سازی در آنها مهم است نیاز کاربران را رفع کرده است.

پوسته وردپرس رایگان sydney

این قالب به عنوان بهترین قالب وردپرس رایگان می باشد که بسیار قدرتمند بوده و می‌توان در آن اسلایدر تمام عرض تصاویر و لوگوی اختصاصی قرارداد و تنظیمات آن را به صورت سفارشی سازی تغییر داد.

با این قالب وردپرس رایگان می توانید به فونت های گوگل دسترسی داشته باشید و آن را در سایت تان اعمال کنید. ویژگی هایی که بهترین قالب وردپرس رایگان سیدنی در اختیار شما قرار می دهد قرار دادن تصویر در هدر و قابلیت اسکرول با پارالکس می باشد. از جمله قالب های حرفه ای وردپرس از که امکانات زیادی را به کاربر ارائه می دهد.

بهترین قالب وردپرس رایگان mesmerize

این قالب وردپرس حرفه ای چند منظوره بوده و شما می توانید بخش های مختلف آن را مطابق با سلیقه خود سفارشی سازی کنید. کسانی که تازه کار با قالب های وردپرس فارسی رایگان را یاد گرفته‌اند این قالب پیشنهاد مناسبی میباشد زیرا کار با آن بسیار راحت بوده و پیچیدگی زیادی ندارد.

این قالب به عنوان بهترین قالب برای المنتور معرفی شده است انعطاف پذیری بالا می باشد و شما می توانید بدونه یک خط کدنویسی سایت های مختلفی با استفاده از این قالب حرفه ای وردپرس بسازید.

صفحه اصلی این تم وردپرس دارای ۵ نوع هدر می باشد و شما می توانید از ۳۰ المانی که برای بخش های مختلف ارائه شده است برای طراحی صفحه اصلی خود استفاده کنید.معمولاً شما می توانید در تم های وردپرس حرفه ای پس زمینه های ویدیویی قرار دهید که این قالب از قالب های حرفه ای وردپرس نیز از این گزینه مستثنی نیست.

اگر می‌خواهید سایت منحصر به فردی بسازید و از قالب های آماده استفاده نکنید می‌توانید در دوره طراحی سایت با وردپرس آریا تهران شرکت کنید. دوره شما مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای می شود و شما می توانید به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

بهترین قالب وردپرس رایگان zelle

به صورت تک صفحه ای عرضه شده است و شما میتوانید با دانلود قالب رایگان وردپرس zelle سایت تک صفحه ای بسازید و از آن کسب درآمد کنید. از قابلیت هایی که می‌توان در این قالب وردپرس فارسی رایگان به آن اشاره کرد بک‌گراند سفارشی و استفاده از مگا منوی حرفه ای می باشد و همچنین قابلیت اسکرول پارالکس آن را به بهترین قالب های ایرانی وردپرس تبدیل کند.

شما می توانید این قالب را با صفحه ساز های مختلف مانند المنتور تغییر داده و آن را به بهترین قالب وردپرس تبدیل کنید.

پوسته وردپرس رایگان bento

پوسته وردپرس رایگان به زبان فارسی نیز ترجمه شده و به عنوان بهترین قالب های رایگان وردپرس عرضه شده است. چندین طرح برای صفحات مختلف وجود دارد و شما می توانید از این قالب برای ساخت برگه های مختلف سایت تان استفاده کنید. از قابلیت های این قالب رایگان فارسی وردپرس به بهره‌گیری از فونت های گوگل و استفاده از آیکون های وکتور اشاره کرد.

اگر با وردپرس کار میکنید و میخواهید با نحوه و اصول دسته بندی درست مطالب و محصولات در وردپرس بیشتر آشنا شوید مقاله دسته بندی در وردپرس را بخوانید.

قالب وردپرس رایگان affluent

این قالب نیز به زبان فارسی ترجمه شده که یکی از بهترین قالب وردپرس فارسی رایگان معرفی شده است که می تواند برای ساخت سایت های شرکتی و تجاری مورد استفاده قرار بگیرد.

قالب طرح بندی های حرفه ای استفاده شده و شما می توانید اسلایدر های سفارشی به آن اضافه کنید.

تم وردپرس رایگان foodica

اگر می خواهید یک قالب وردپرس رایگان برای کسب و کار خود راه اندازی کنید این قالب می تواند برای وب سایت های مواد غذایی و مرتبط با غذا بسیار مناسب باشد. این قالب به زبان فارسی ترجمه شده و به عنوان بهترین قالب های رایگان وردپرس فارسی در سایت های معتبر ارائه شده است.

شما باید دانلود رایگان قالب وردپرس فارسی را در سایت های معتبر انجام دهید تا مطمئن باشید که در این قالب ها و کدهای امنیتی جاسازی نشده باشد تا امنیت سایت شما را به خطر نیندازد.

های این قالب به عنوان بهترین قالب وردپرس رایگان می توان به وجود اسلایدر حرفه ای تصاویر و وجود منو های متعدد در آن اشاره کرد. فال بسیار انعطاف پذیر بوده و شما می توانید آن را مطابق با سلیقه شخصی سفارشی سازی کنید.

برای نصب قالب وردپرس باید از طریق پیشخوان و بخش نمایش و پوسته ها اقدام کنید. اگر با بخش های مختلف پیشخوان آشنایی ندارید میتوانید مقاله پیشخوان وردپرس را مطالعه کنید.

بهترین قالب وردپرس رایگان hueman

قالب چند منظوره بوده و شما می توانید برای سایت های شرکتی و تجاری از آن استفاده کنید. مهمترین ویژگی قالب وردپرسی فارسی hueman راحتی کار با این قالب و تعدد تعداد پوسته ها با طرح های مختلف در این قالب می باشد و شما می توانید هر پوستی را که با سلیقه تان سازگاری بیشتری دارد برای وب سایت تان انتخاب کنید.در این قالب شما می توانید در دو قسمت منوی سایت وارد کنید و همچنین می توانید رنگ بندی آن را مطابق با نوع کسب و کارتان انتخاب کنید.

قالب رایگان وردپرس فارسی make

قالب وردپرس حرفه ای رایگان make سازگار با صفحه ساز هایی با قابلیت کشیدن و رها کردن می باشد و شما می توانید با استفاده از این قالب فارسی رایگان بر پرس سایت تجاری خود را بسازید. این تم وردپرس یکی از محبوب ترین قالب های حرفه ای وردپرس رایگان می باشد که کاملا ریسپانسیو بوده و شما می توانید در آن گالری تصاویر حرفه ای اضافه کنید.

بهترین قالب فارسی وردپرس vantage

این قالب به زبان فارسی ترجمه شده و به عنوان بهترین قالب وردپرس فارسی حرفه ای رایگان در اختیار طراحان سایت قرار گرفته است و همه می توانند با استفاده از این قالب یک وبسایت زیبا برای کسب و کار خود راه اندازی کنند. می‌توان از صفحه ساز المنتور و ویژوال کامپوزر استفاده کرد و می توانید با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن صفحات سایتتان را به سرعت و به صورت کاملاً حرفه ای بسازید.

قالب وردپرس رایگان colorway این قالب بهترین قالب فارسی رایگان وردپرس می باشد که بسیار حرفه ای طراحی شده و می توانید از آن برای ساخت سایت های تجاری استفاده کنید. در این قالب می توانید رنگ بندی و طرح دلخواه خود را با استفاده از هفت ساز المنتور و ویژوال کامپوزر پیاده‌سازی کنید و آن را متناسب با کسب و کارتان شخصی سازی کنید.

تنظیمات اصلی قالب های رایگان وردپرس

فرقی ندارد که چه قالبی نصب کرده و یا استفاده می کنید معمولا تمامی قالب های رایگان وردپرس تنظیمات اصلی خود را در قسمت نمایش، سفارشی سازی قرار می دهند.

تا مخاطبان بتوانند با انجام تنظیمات دلخواه قالب را سفارشی سازی کند.‌ البته برخی دیگر از قالب ها هستند که تنظیمات آنها در پیشخوان و مدیریت وردپرس با عنوان تنظیمات قالب می باشد معمولاً هم چنین قالب هایی پولی هستند مانند قالب های بی تم.

یکی دیگر از بخش هایی که لازم است در وردپرس بلد باشید بخش برچسب ها میباشد که برای اصول سئو و بالا آوردن رتبه سایت تان بسیار میتواند به شما کمک کند. اگر با اصول برپسب گذاری در وردپرس آشنایی ندارید حتما مقاله برچسب در وردپرس را بخوانید.

تفاوت قالب های بی تم با قالب های رایگان وردپرس

یکی از بزرگترین مراجع فروش قالبهای وردپرس وب سایت betheme.com می باشد که قالبهایی که این وب سایت ارائه می دهد با نام قالبهای بیتم معروف می باشند.

همچنین وب سایت مافین نیز قالب های پولی متعددی ارائه می دهد، تمامی این وبسایت ها و قالب ها در مرجع بزرگی به نام تم فارست، themeforest.net قرار دارند.

تفاوت قالب هایی که در این وب سایت ها ارائه می شود معمولاً در ظاهر زیبایی و امکانات آن ها می باشد معمولا در قالب هایی که در این وبسایت هستند از ظاهر بهتر و امکانات بیشتری برخوردار می باشند اما برای استفاده از آن ها باید پول پرداخت کنید.

ما در اینجا راهی را به شما پیشنهاد می دهیم که بدون وابسته بودن با قالب ها و پرداخت پول بتوانید به راحتی برای خودتان یک وب سایت طراحی کنید به شکلی که سایت طراحی شده کاملاً رایگان باشد.

راه طراحی سایت به صورت رایگان بدون پرداخت هزینه برای قالب چیست؟

راه اصلی این کار استفاده از افزونه المنتور می باشد، المنتور افزونه ای است که بدون در نظر گرفتن آن که از چه قالبی استفاده می کنید می توانید وب سایت را از صفر خودتان طراحی کنید و طرح بسیار زیبا برای صفحات اصلی صفحات مقاله ها، فروشگاه و دیگر صفحات مهم ایجاد کنید.

طراحی سایت با افزونه المنتور

 

دانلود نسخه پولی افزونه المنتور به صورت رایگان
افزونه المنتور در دو نسخه پولی و رایگان ارائه شده است که نسخه پولی امکانات بسیار بیشتری دارد جهت دانلود نسخه پولی از فرم زیر درخواست ارسال کنید تا آخرین نسخه المنتور پولی را به شما ایمیل کنیم.

جهت دانلود افزونه رایگان المنتور از مخزن وردپرس به صورت رایگان روی دکمه صورتی زیر کلیک کنید.

دانلود افزونه المنتور رایگان از مخزن وردپرس

لطفا هرگونه سوال در مورد افزونه المنتور و یا قالب های وردپرس را در قسمت دیدگاه های زیر با ما در میان بگذارید.

مقالت مرتبط:

مدیر سایت کیست

آموزش گذاشتن نوشته در وردپرس

برگه ها در وردپرس

منبع

جدیدترین مقالات

فریم ورک های css

بهترین فریم ورک های css

به تازگی وارد دنیای برنامه نویسی شده اید ؟ درباره فریم ورک ها اطلاعات دارید ؟ نمی دانید کدام فریم ورک ها می توانند بیشتر

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.