دانلود فیلم آموزش ورد | آموزش تصویری ورد ۲۰۱۶ | آموزش رایگان WORD به زبان فارسی

آموزش رایگان WORD به زبان فارسی

در دوره آنلاین آموزش ورد، کامل ترین فیلم آموزش ورد ۲۰۱۶ را دریافت نمایید و به صورت کامل به نرم افزار ورد آفیس مسلط شوید

فیلم آموزش ورد ۲۰۱۶  را هم اکنون با تخفیف ویژه از آموزشگاه آریا تهران دریافت نمایید.

امکان دریافت فیلم رایگان آموزش ورد نیز در همین صفحه وجود دارد.

به دنبال دانلود فیلم آموزش ورد به زبان فارسی از مقدماتی تا پیشرفته هستید؟ به دنبال آموزش تصویری ورد ۲۰۱۶  هستید؟ به آموزش رایگان ورد به زبان فارسی احتیاج دارید ؟

ما در پکیج جامع فیلم آموزش ورد 2016 علاوه بر آموزش WORD 2016 به آموزش کامل ورژن های دیگر نرم افزار ورد و حل بیش از 100 تمرین عملی پرداخته ایم. علاوه بر آن شما با دانلود آموزش تصویری ورد 2016 آموزشگاه ورد و اکسل آریا تهران می توانید از مجموعه کامل نمونه سوالات ورد نیز استفاده کنید.

این آموزش برای کارآموزان فنی و حرفه ای، دانشجویان، کارمندان و علاقمندان به نرم افزار ورد تهیه شده و تمام نیاز های آنها را برطرف می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کرده و فیلم آموزش کامل word به زبان فارسی از مقدماتی تا پیشرفته را خریداری نمایید. این پکیج در برگیرنده آموزش جامع ورد 2016 است.

پیشنهاد مطالعه: در صورتی که با نرم افزار WORD آشنایی ندارید حتما مقاله نرم افزار WORD چیست را مطالعه کرده تا با بسیاری قابلیت های این نرم افزار قدرتمند اداری آشنا شوید.

دانلود فیلم آموزش ورد 2016

پکیج دانلودی فیلم آموزش ورد 2016 متشکل از 30 فصل و مجموعا 85 پارت آموزشی است. این پکیج علاوه بر آموزش ورد 2016 و بیان اختلافات سایر ورژن های قدیمی و جدید نرم افزار ورد با حل بیش از 100 تمرین عملی ویژه ورود برای بازار کار طراحی گردیده است.

با مشاهده و دانلود فیلم آموزش ورد 2016 ضمن آشنایی با تمام قابلیت های نرم افزار ورد، بطور حرفه ای آموزش کار با word 2016 را فرا خواهید گرفت.

به شما این اطمینان داده می شود که، بعد از مشاهده و دانلود فیلم آموزش فارسی word 2016 قادر خواهید بود تمام خدمات قابل ارائه با نرم افزار ورد را به سادگی انجام دهید.

توجه: در این پکیج آموزش ورد مجتمع فنی آریا تهران علاوه بر فیلم آموزش ورد 2016، در قالب حل تمرین عملی به بیش از 100 سوال عملی ورد پاسخ داده شده است. این سوالات بر اساس نیاز کارآموزان فنی و حرفه ای، دانشجویان و کارمندان طراحی و پاسخ داده شده است.

لازم به ذکر است که علاوه بر این سوالات عملی مجموعه ای سوالات تستی با جواب تشریحی نیز در پکیج آموزش ورد ما موجود است.

سرفصل های فیلم آموزش WORD

در لیست زیر 27 فصل از فیلم آموزش ورد 2016 را مشاهده می کنید که هر فصل شامل پارتهای مختلف فیلم آموزش WORD 2016 است.
لازم به ذکر است که شما با تهیه و مشاهده این پکیج هیچ نیازی به فیلم آموزش ورد 2013 ، دانلود فیلم آموزش word 2010 به زبان فارسی و فیلم آموزش ورد 2007 نخواهید داشت. چرا که در پکیج آموزش ورد آموزشگا آریا تهران در خلال آموزش تصویری ورد ۲۰۱۶ به تفاوت های این ورژن با ورژنی های قبلی پرداخته شده است.
این آموزش آموزش صفر تا صد ورد 2016 است. در واقع شما با یادگیری سرفصل زیر و خرید این پکیج کار دانلود فیلم آموزش ورد پیشرفته و آموزش مقدماتی word 2016 را یکجا و با هزینه بسیار پایین انجام خواهید داد.
1- معرفی برنامه و محیط و شروع به کار ورد 2016
2- آشنایی با علائم و ذخیره سازی و قالب بندی متون
3- آشنایی با نشانه و عددگذاری و لیست های چند سطحی
4- قالب بندی پاراگراف ها و کاربرد Tabنوار آکاردئون
5- آشنایی با سبک ها ی نگارش – ایجاد و تغییرات
6- فرآیند جستجو و جایگزینی در اسناد WORD 2016
7- افزودن موضوعات در سند و تنظیمات و خصوصیات آن ها
8- شناخت اصول ایجاد جدول و تنظیمات محتوای جداول
9- ایجاد لینک ها و نشانه ها و ارجاع متقابل در ورد 2016
10- آشنایی با ایجاد و تنظیمات سرصفحه و پاصفحه و فصل بندی
11- متن های سریع، کادر متنی و جلوه های هنری
12- فرمول نویسی و علائم خاص در ورد 2016
13- آشنایی ایجاد فایل های الگو و یادداشت ها در WORD 2016
14- آشنایی با قالب های آماده و زمینه صفحه
15- تنظیمات صفحه و تنظیمات پاراگراف و ستون بندیعنوان آکاردئون
16- ایجاد فهرست مطالب و تصاویر و جداول و روش سفارشی کردن آن
17- پاورقی، فهرست منابع کتاب و ایندکس گذاری
18- آشنایی با ادغام پستی و ویرایش و درجه فیلدها
19- چگونگی درج متن در پاکت نامه و ایجاد برچسب
20- تغییرات و اصلاحات متن با نظارت دقیق
21- مقایسه و ادغام اسناد , ورد 2016
22- جستجوی هوشمند و محافظت از قسمت های خاص متن
23- حالات نمایش، بزرگنمایی و تقسیم صفحات
24- آشنایی با ماکروها، تب ها و سفارشی کردن ریبون
25- چاپ و تنظیمات و تبدیل اسناد به PDF و برعکس
26- سوالات علمی ورد فنی و حرفه ای ورد 2016
27- سوالات عملی ورد 2016 (ترکیبی)
بررسی تفاوت ورژن های مختلف نرم ازار ورد

دانلود رایگان فیلم آموزش ورد 2016

بسیاری از علاقمندان به نرم افزار ورد به علت نبود یک منبع فارسی برای آموزش ورد 2016، وب سایت مختلفی را برای دانلود آموزش کامل ورد با زیرنویس فارسی جستجو می کنند.

مفتخریم که اعلام کنیم دیگر نیازی به این کار نیست. چرا که ما در این آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران امکان دانلود فیلم آموزش word به زبان فارسی را در اختیار شما قرار داده ایم.

آموزشی که در برگیرنده محتوای های زیر است :

  • دانلود فیلم آموزش word 2007 به زبان فارسی
  • دانلود فیلم آموزش word 2010 به زبان فارسی
  • دانلود فیلم آموزش word 2013 به زبان فارسی
  • دانلود فیلم آموزش word 2016 به زبان فارسی

فراموش نکنید که این آموزش، آموزش word 2016 است و شما با دانلود فیلم word آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران تمام آنچه که در فیلم آموزش ورد 2007، فیلم اموزش ورد 2010، فیلم آموزش ورد 2013 و فیلم اموزش ورد 2016 بصورت جداگانه هست را یکجا دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد ویژه: برای یادگیری بیشتر و بهتر نرم افزار WORD می توانید در کلاس های حضوری و آنلاین آموزش ورد آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران شرکت کنید. همچنین می توانید از امکان تدریس خصوصی نیز استفاده نمایید.

دانلود کتاب آموزش ورد PDF (رایگان)

با توجه به اهداف مجتمع فنی آریا تهران مبنی بر بستر سازی در جهت افزایش مهارت و تخصص عمومی، در ادامه لینک دانلود کتاب آموزش ورد در قالب یک فایل pdf بصورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. امیداوریم Pdf آموزش ورد برای شما مفید باشد.

لازم به ذکر است با استفاده از از دانلود کتاب آموزش ورد آموزشگاه آریا تهران دیگر نیازی به آموزش ورد پیشرفته 2016 pdf و Pdf آموزش ورد 2010 و یا سایر آموزش های ورد PDF ندارید.

آموزش تصویری ورد 2016

اگر از دانلود رایگان فیلم آموزش WORD 2016 لذت برده اید حالا وقت خرید آموزش تصویری ورد 2016 است. شما به روش زیر می توانید فرایند خرید آموزش تصویری ورد 2016 را تکمیل کنید.

استفاده از لینک های دانلودی  آموزش ورد پس از تکمیل پرداخت.

قبل از توضیح شیوه پرداخت به نکات زیر توجه کنید:

اگر کتاب آموزش ورد pdf را مطالعه کرده اید، مطمئن باشید با خرید آموزش تصویری ورد 2016 تمام مطالب درج شده با بیانی شیوا به شما آموزش داده خواهد شد.

ما تضمین می کنیم که شما با خرید آموزش تصویری کار با ورد آموزشگاه آریا تهران، آموزش تخصصی ورد 2016 را در سطح مقدماتی و پیشرفته آموزش خواهید دید.

ما تضمین می کنیم که با خرید آموزش تصویری word 2016 هیچ نیازی به آموزش تصویری ورد 2007، آموزش حرفه ای ورد 2010، آموزش ورد ۲۰۱۳ و آموزش ورد 2019 نخواهید داشت.

پیشنهاد ویژه: برای یادگیری هرچه بیشتر نرم افزار word و دریافت مدرک بین المللی حتما در کلاس های حضوری آموزش حرفه ای ورد از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران شرکت کنید.

دانلود فیلم آموزش ورد پیشرفته و مقدماتی

توجه داشته باشید که برای خرید آموزش تصوری word 2016 حتما باید ایمیل و شماره تماس معتبر وارد کنید. چرا که فایل های دانلودی به ایمیل شما ارسال می گردند و برای تکمیل فرایند خرید با شما تماس گرفته خواهد شد.

برای خرید آموزش ورد 2016 در دسکتاپ از سایدبار سمت چپ گزینه ثبت نام را انتخاب کنید

برای خرید آموزش ورد 2016 در موبایل از ابتدای صفحه قبل از شروع توضیحات گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

بعد از تکمیل فرایند خرید لینک های دانلود فیلم آموزش ورد 2016 در اختیار شما قرار می گیرند.

پیشنهاد ویژه: یادگیری نرم افزار ورد در کنار 6 مهارت کامپیوتری دیگر با شرکت در کلاس های مهارت های هفتگانه کامپیوتر  (آموزش ICDL) آموزشگاه آریا تهران.

جدیدترین مقالات

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.