بهترین شرکت طراحی سایت و ساخت آن در تهران

بهترین شرکت طراحی سایت و ساخت آن در تهران

حتماً شما هم این جمله تکراری را بارها شنیده اید:

« کسب و کار های ایرانی همگی در حال پیشرفت به سمت تکنولوژی هستند »

در دنیای امروز اگر از تکنولوژی عقب بمانید عملاً کسب و کار شما شکست خورده است پس باید هر روز بیشتر از دیروز برای رسیدن به یک کسب و کار مدرن و خارج شدن از دنیای سنتی تلاش کنید.

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

راه اندازی وب سایت یکی از مهمترین عوامل تغییر کسب و کار شما از حالت سنتی به حالت مدرن می باشد اگر شما هم مانند ده ها یا صدها کسب و کار دیگر به دنبال راه‌اندازی وب سایت با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید پیشنهاد می کنم ادامه مقاله را مطالعه کنید.

طراحی وب سایت در انواع حالت ها و شرایط مختلف اجرا و پیاده سازی می شود که به برخی از آنها در زیر اشاره می‌کنیم:

  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت خدماتی
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت خبری

هرکدام از وبسایت‌های بالا یک سری امکانات و قابلیت های مخصوص به خودش را دارد که شرکت طراحی سایت آنها را برای شما پیاده سازی خواهد کرد.

اما مهمترین فاکتوری که این نوع وبسایت ها را از هم تفکیک می کند قیمت و کیفیت آنها است.

شرکت طراحی سایت آریا تهران با نام اختصاری ATGO از سال ۱۳۸۸ در زمینه طراحی و راه اندازی وب سایت آماده راه اندازی سایت با قیمت مناسب و کیفیت جهانی می باشد.

و با جرعت می توان گفت که شرکت آریا تهران یکی از بهترین شرکت طراحی سایت در تهران می باشد

تمام استانداردهای جهانی راه اندازی وب سایت در پروژه‌های راه اندازی سایت آریا تهران رعایت شده و در گزارشی جامع به مشتری ارائه خواهد شد.

برخی از این استاندارد ها شامل ریسپانسیو بودن وب سایت، بهینه بودن سایت از نظر گوگل و یا سئو سایت، امنیت سایت، خدمات پشتیبانی و نگهداری وب سایت است.

با کمک شرکت برنامه نویسی و راه اندازی سایت آریا تهران کسب و کار خود را مدرن کنید و با سرعت چند برابر در بازار فروش داشته باشید.

برخی از مهمترین خدمات طراحی سایت تهران

خدمات طراحی سایت آریا تهران

طراحی سایت ارزان

شاید وقتی عبارت طراحی سایت ارزان را می شنوید با خود احساس کنید که کیفیت کار ممکن است پایین تر از وب سایت های دیگر باشد،

اما نمونه کارهای ما و سابقه ما خلاف این را ثابت خواهد کرد…

مشاهده نمونه کارهای راه اندازی سایت، سئو و پشتیبانی

دلیل راه اندازی سایت ارزان آریا تهران ساختار هوشمندانه ای است که تیم برنامه نویسی ما آن را برای پروژه های خود آماده و پیاده کرده اند. بدین صورت که راه اندازی وب سایت توسط آریا تهران نسبت به دیگر شرکت ها می‌تواند بسیار سریعتر و با سرعت و زمان بسیار کمتری انجام شود.

به همین دلیل قیمتی که صرف زمان بیشتر طراحی سایت در شرکت های دیگر می‌شود را شرکت سایت ساز آریا تهران حذف کرده است.

و همین موضوع است که این شرکت را به بهترین شرکت طراحی سایت در تهران تبدیل کرده است

سئو سایت یا SEO سایت

بعد از راه اندازی وب سایت، تازه، کار کسب و کار شما در دنیای اینترنت آغاز خواهد شد.

باید بدانید که راه اندازی وب سایت آخر مسیر نیست و فعالیت های شما در اینترنت خیلی بیشتر از خواهد بود.

بعد از راه اندازی وب سایت باید در اولین فرصت تمام تلاش ها برای بهینه سازی وب سایت جهت رتبه گرفتن در گوگل انجام شود.

اگر کارهای انجام شده برای بهینه سازی سایت اشتباه باشد ممکن است گوگل کاملا وب سایت شما را از رده رقابت حذف کند! که اصطلاحا به آن پنالتی گفته می شود.

به همین دلیل برای سئو وب سایت باید با شرکتی که در زمینه سئو سایت سابقه کاری خوب و حرفه‌ای دارد قرارداد ببندید.

حداقل شرکتی که چندین وب سایت در صفحه اول گوگل داشته باشد.

مانند بهترین شرکت طراحی سایت در تهران که Atgo نام دارد

وب سایت هایی که به صفحه اول گوگل رسیده اند

مشاهده سایت هایی که ما به صفحه اول رسانده ایم 

شرکت طراحی سایت و سئو آریا تهران با سابقه ای درخشان در زمینه سئو سایت به شما قول می دهد که بعد از راه اندازی وب سایت در اولین فرصت و در کمترین زمان وب سایت شما را سئو کرده و به رتبه اول گوگل می رساند.

افزایش رنک در گوگل ممکن است سخت باشد اما آریا تهران برای انواع و اقسام کسب و کارها این کار را انجام داده است. (در لینک بالا قابل مشاهده است)

شرکت سئو آریا تهران بعد از بررسی کامل کسب و کار شما و مشتریان شما ابتدا سعی می کند به درک کاملی از هدف شما برسد و سپس با توجه به پتانسیل های فروش شما اقدام به سئو سایت شما کند.

در آریا تهران کلماتی سئو می شوند که بیشترین فروش را برای شما داشته باشند نه صرفاً عبارت هایی فقط از روی سلیقه انتخاب شوند که شاید اصلاً برای شما هیچ فروشی را نیز نداشته باشند.

آریا تهران سئو سایت را بعد از برگزاری چندین جلسه طوفان ذهنی با شما اجرا خواهد کرد و برای تمام روش هایی که شما می توانید از آن درآمد داشته باشید حتی کوچکترین آنها برنامه ریزی خواهد کرد.

هدف ما رساندن شما به درآمد در کمترین زمان است.

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران این تضمین را به شما می دهد که بهترین هارا برای شما رقم بزند

طراحی سایت خلاقانه و زیبا در تهران

ما در طراحی سایت اصطلاحی به نام UI و UX داریم که به ظاهر وب سایت و قابلیت های ظاهری آن گفته می شود.

عملاً UI مخفف عبارت User Interface که به معنی ظاهر وبسایت است و UX مخفف عبارت User Experience میباشد که مرتبط با تجربه کاربر در وب سایت شما می باشد.

یعنی وب‌سایت‌هایی که آریا تهران طراحی می‌کند هم از نظر ظاهری زیبایی خود را را به رخ می کشد و هم از نظر تجربه کاربری.

رعایت اصول طراحی سایت برای فروش بیشتر

دقیق تر بخواهم بگویم

اگر کاربری وارد وبسایت شما شود بهترین تجربه را از آن به دست خواهد آورد و برای همیشه سایت شما را به یاد خواهد داشت، لذا اگر آینده نیز نیاز مشابهی داشته باشد بلافاصله به سایت شما مراجعه خواهد کرد و آن را پیشنهاد خواهد داد.

طراحی سایت ریسپانسیو 

همانطور که می دانید همه مشتریان شما  با کامپیوتر یا لپ تاپ خود به سایت شما مراجعه نمی کنند و ممکن است اکثر آنها با گوشی موبایل خود وارد سایت شما شوند.

پس نیاز است سایت شما طوری راه‌اندازی شود که با گوشی موبایل و تبلت نیز بتوان آن را به خوبی دید و از آن استفاده برد و در نهایت تجربه خوبی را برای کاربر ایجاد کند.

طراحی سایت ریسپانسیو در آریا تهران یکی از اصول اولیه است که شرکت طراحی سایت واکنش گرا آریا تهران آن را در تمام سفارشات خود رعایت خواهد کرد.

تمام سایت های راه اندازی شده توسط بهترین شرکت طراحی سایت در تهران با نام آریا تهران با هر دستگاهی قابل استفاده می باشد و مشکلی در آنها وجود نخواهد داشت.

مدیریت، پشتیبانی و نگهداری وب سایت

تمام قراردادهای طراحی سایت آریا تهران شامل چند ساعت آموزش رایگان مدیرت سایت برای مدیر وبسایت نیز می باشد تا بعد از تحویل وب سایت مشتری بتواند به راحتی با آن کار بکند و نیازهای خود را برطرف کند.

هر چند که راه اندازی سایت در آریا تهران شامل قراردادهای پشتیبانی و نگهداری نیز می‌باشد بدین صورت که شما می‌توانید نگهداری وب سایت تان را به ما بسپارید و دیگر نگران هیچ چیزی نباشید.

هزینه پشتیبانی وبسایت بسیار ناچیز و مبلغ کمی است که آریا تهران بابت نگهداری از وب سایت شما بصورت ماهیانه دریافت خواهد کرد.

چرا باید آریا تهران را انتخاب کرد 

مشاوره قبل از اجرای پروژه شاید یکی از بهترین دلایلی باشد که آریا تهران می تواند برای شما بهترین شرکت طراحی سایت در تهران و اقسا نقاط کشور باشد.

ما قبل از شروع هر پروژه ابتدا برای درک کامل نیاز به مشتریمان جهت راه اندازی سایت و همچنین درک مشتری مشتریمان جلسات متعددی برقرار خواهیم کرد تا بتوانیم سایتی راه‌اندازی کنیم که در همان وهله اول تمام نیازهای مخاطب هدف را برطرف کند و منجر به تماس و یا فروش شود.

سابقه و تجربه بالا و همچنین استفاده از آخرین تکنولوژی ها در راه اندازی وب سایت یکی دیگر از دلایلی است که شما عزیزان میتوانید به ما اعتماد کنید.

آریا تهران با سابقه ای درخشان از سال ۱۳۸۸ در زمینه راه اندازی و برنامه نویسی و طراحی وب سایت آماده ارائه خدمات به تمام کسب و کارهایی که قصد افزایش فروش با راه اندازی سایت را دارند می باشد.

و در نهایت قیمت و تعرفه راه اندازی وب سایت در آریا تهران نسبت به دیگر سایت های مشابه بسیار پایین بوده و با توجه به نوع کسب و کار و نوع وبسایت درخواستی هزینه راه اندازی سایت تغییر خواهد کرد و متناسب با مشتری ارائه خواهد شد.

جدیدترین مقالات

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.