دوره آموزش +Network + پسیو (Passiv)

دوره آموزش +Network + پسیو (Passiv)

اگر علاقه مند به یادگیری مباحث شبکه های کامپیوتری هستید و در این زمینه اطلاعاتی ندارید و یا اطلاعات کمی دارید، اولین گام شرکت در دوره آموزش +Network می باشد چراکه این دوره پیش نیاز اساسی برای ورود و یادگیری سایر مفاهیم و حوزه های شبکه می باشد.

آموزشگاه نتورک پلاس آریا تهران همراه با بهترین و مجرب ترین اساتید حوزه شبکه، سال هاست میزبان برگزاری دوره های آموزش +Network می باشد.
شما عزیزان پس از گذراندن دوره های +Network موفق به اخذ مدرک معتبر داخلی آریا تهران و همچنین مدرک فنی حرفه ای خواهید شد.

وره +Network چیست؟

 

بطور کلی برای فعالیت در هر حوزه تخصصی ابتدا می بایست با اصول مقدماتی و پایه در آن حوزه آشنا شد.

+Network نیز شروع راه و مقدمه ورود به دنیای شبکه می باشد و برای درک و فراگیری تمامی مباحث در شبکه دوره آموزش +Network ضروری و لازم می باشد.

آموزش جامع +Network و کسب مهارت در پیاده سازی و اجرای شبکه های پایه کمک شایانی به رفع مشکلات سازمان ها می کند.

دوره آموزش +Network به عنوان پیش نیاز به شما کمک خواهد کرد تا برای ورود به بازار کار حرفه ای و دوره های تخصصی شبکه مثل دوره های مایکروسافت، لینوکس، سیسکو و امنیت به عنوان تکنسین حرفه ای شبکه آماده شوید.

هدف کلی از دوره آموزش +Network، فراگیری مفاهیم تئوری و عملی شبکه های کامپیوتری، اینترنت، مسائل مربوط به طراحی، شناسایی، نصب، راه اندازی، نگهداری، پشتیبانی و تعمیر شبکه های کامپیوتری به شکلی کاربردی و مفید می باشد.

 

نتیجه ؟ دانش عمومی و دانشگاهی معمولا برای استخدام کافی نیست و نیاز به یادگیری و تجربه بیشتری است پس منتظر نمانید و همین حالا سطح علمی خود را بالا ببرید و استخدام شوید.

 

(+Network شروع راه و اساس ورود به دنیای شبکه)

کلاس +Network

 

کلاس آموزش +Network در آموزشگاه نتورک پلاس آریا تهران به ۲ صورت خصوصی و عمومی برگزار می گردد.

سرفصل های دوره نتورک پلاس در هر ۲ دوره آموزش عمومی و آموزش خصوصی +Network یکی می باشد ولی مسلما در کلاس های خصوصی زمان بیشتری برای تمرین وجود خواهد داشت.

در آموزشگاه نتورک پلاس آریا تهران کلاس های شبکه در محیطی آرام و راحت همراه با بهترین اساتید در حوزه شبکه برگزار می گردد.

قبل از ثبت نام در دوره خصوصی +Network ابتدا سطح فراگیران توسط استاد مجرب شبکه سنجیده شده و سپس تعداد جلسات مورد نیاز جهت آموزش نتورک پلاس مشخص می گردد.

دریافت مدرک +Network

 

مدرک بین المللی +Network

یکی از مهم ترین ویژگی های آموزشگاه +Network آریا تهران فعالیت تحت نظر سازمان فنی حرفه ای می باشد.

به همین جهت پس از گذراندن دوره نتورک پلاس علاوه بر مدرک معتبر داخلی +Network، مدرک فنی حرفه ای +Network نیز ارائه می گردد.

همچنین لازم به ذکر است مدرک داخلی +Network که توسط آموزشگاه شبکه آریا تهران ارائه می گردد معتبر و قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های داخلی و خارجی جهت استخدام یا ارتقاء درجه شغلی می باشد.

هزینه دوره +Network

همانطور که پیشتر گفته شد دوره آموزش +Network، در دو نوع کلاس خصوصی و عمومی برگزار می شود، که قیمت آنها به شرح زیر می باشد:

 

هزینه کلاس خصوصی +Network

هزینه کلاس خصوصی +Network بصورت ساعتی محاسبه می گردد.

ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب شبکه سنجیده می شود، و باتوجه به آن، آموزشگاه مدت زمان دوره +Network را مشخص می کند. علاوه بر آن در صورت نیاز هنرجو می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و تمرین رزرو کند.

 

هزینه کلاس خصوصی +Network، ساعتی۵۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

 

قیمت کلاس عمومی آموزش +Network

قیمت کلاس عمومی آموزش +Network با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای ( معمولا کمتر ) مشخص می شود.

دوره عمومی +Network به مدت ۳۰ ساعت (حدودا ۲ ماه) برگزار می گردد.

 

هزینه دوره ی عمومی آموزش +Network مجموعا ۹۰۰٫۰۰۰  تومان می باشد.

سرفصل های دوره +Network

سرفصل های دوره +Network مقدماتی

 

برای درک بهتر و شفاف تر از مباحث آموزشی طی دوره +Network آریا تهران، به تفکیک و با جزئیات سرفصل های دوره +Network را در این بخش آورده ایم.

معرفی و اصطلاحات رایج در شبکه
انواع شبکه از نظر مدیریت منابع
انواع شبکه از نظر گستره تحت پوشش

مخاطبین دوره آموزش Dreamweaver به همراه HTML و CSS

 

تمامی افرادی که مایل به طراحی سایت با کدنویسی جهت فعالیت در این حوزه هستند جزء مخاطبین این دوره بوده و پس از طی آن می توانند در سطوح پیشرفته تر جهت برنامه نویسی تحت وب در کلاس های آموزش PHP، Java، ASP.net شرکت نمایند.

پیش نیاز دوره طراحی وب سایت با Dreamweaver

همانطور که پیش تر گفته شد، تمامی علاقه مندان به دوره آموزش Dreamweaver با هر میزان دانش و مهارت در این حوزه می توانند در این دوره شرکت نمایند. ولی آموزش داشتن اطلاعات کامپیوتری پایه به عنوان پیش نیاز و قبل از آموزش Dreamweaver کمک شایانی به پیشرفت در سایر دوره ها مثل دوره دریم ویور می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دوره های کامپیوتری مورنیاز این دوره لطفا به صفحه “دوره آموزش جامعICDL” مراجعه نمایید.

جدیدترین مقالات

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.