محبوب ترین مقالات

تخفیف

برای تبلیغات تان بگیرید.

با ثبت تلفن همراه تان از بهترین تخفیفات خبردار شو و کسب و کارت رو تبلیغ کن.

بهترین زبان های برنامه نویسی در ایران در سال 2020

یادگیری برنامه نویسی همیشه یکی از هیجان انگیزترین کارها در طول زندگی می باشد البته بخشی از این هیجان از لحاظ کسب درآمد از آن است.

بنابراین می‌توان اینگونه گفت که یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب زبان برنامه نویسی نوع انتخاب نوع و خود زبان برنامه نویسی برای یادگیری می باشد.

چرا که این تصمیم شما تأثیر مستقیمی در کسب درآمد و موفقیت شما در آن حوزه دارد.

ما در این مقاله به بررسی بهترین زبان های برنامه نویسی در سال ۲۰۲۰ می پردازیم بهترین زبان های برنامه نویسی را برای یادگیری و همچنین کسب درآمد و موفقیت شغلی شما به شما شما معرفی می کنیم.

بهترین زبان های برنامه نویسی در ایران

معیارهای ما برای سنجش زبان های برنامه نویسی و رتبه بندی آنها در ابتدا میزان درخواست و محبوبیت آنها می باشد و در گام بعد میزان حقوق دریافتی هر کدام از آنها و همچنین سهولت در یادگیری آنها می باشد.

زبان برنامه نویسی پایتون

شاید زبان برنامه نویسی پایتون را بتوان موفق ترین زبان برنامه نویسی در چند سال گذشته دانست.

درخواست های کاری این زبان برنامه نویسی در تمامی کشورها به شدت بالا رفته و همچنین سهولت در یادگیری آن بالا است.

اگر شما تاکنون سابقه یادگیری برنامه نویسی را داشته می توانید به سادگی در عرض چند روز این زبان برنامه نویسی ساده اما قدرتمند را یاد بگیرید.

برنامه نویسی پایتون یک زبان چند سکویی است این به این معنا می باشد که زبان برنامه نویسی پایتون را می توان هم در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید و هم در حوزه طراحی سایت و برنامه های ویندوزی به کار گرفت.

این امکانات زبان پایتون به شما این قدرت را می دهد که با یادگیری یک زبان برای هر سه پلتفرم برنامه های کاربردی و مفید طراحی کنید و با پیوند دادن آنها به یکدیگر آنها را گسترش دهید.

زبان برنامه نویسی جاوا

بدون شک زبان برنامه نویسی جاوا یکی از موفق ترین زبان های برنامه نویسی در حوزه طراحی اپلیکیشن های اندرویدی و سمت وب و دسکتاپ می باشد.

این زبان در حوزه هوش مصنوعی نیست بسیار پیشرفت کرده و در این مباحث نیز می توان از آن استفاده کرد.

اگرچه زبان برنامه نویسی جاوا درخواستهای متوسط ای را برای انجام پروژه با این حال قیمت بسیار مناسب و ارزشمندی را در خصوص کار کردن با آن در شرکتها پرداخت می نمایند.

یادگیری زبان برنامه نویسی کمی سخت می باشد با این حال میتوان آن را یکی از شیرین ترین زبان های برنامه نویسی پر درامد ترین ها دانست.

شاید جالب باشد که بندانید سیستم عامل اندروید با زبان برنامه نوسی جاوا نوشته شده است.

زبان برنامه نویسی php

برنامه نویسی php یکی از پرطرفدارترین قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی برای طراحی سایت می باشد.

بیشتر سایت های ساخته شده از ۸۰ درصد آنها با زبان برنامه نویسی php ساخته شده اند لذا می توان نتیجه گرفت که درخواستهای که برای این کار از سوی شرکت‌ها بسیار زیاد می باشد.

با اینکه زبان برنامه نویسی php مخصوص طراحی سایت می باشد اما می توان کم و بیش اذان برای طراحی اپلیکیشن ویندوزی و اندرویدی نیز استفاده کرد.

همچنین باید بدانید که تقریباً تمامی سایت های ایرانی با زبان برنامه نویسی php ساخته شده است می ‌توان به سایت دیجی کالا اشارا کرد.

میزبان در عین سادگی بسیار قدرتمند میباشد و یادگیری آن نیز سریع نیز است.

لازم به ذکر است شما می توانید هر کدام از زبان های برنامه نویسی را انتخاب نمایید و برای یادگیری آن اقدام کنید.

اما باید بدانید که تخصصی شدن در هر کدام از آنها از یادگیری آنها ارجحیت دارد لذا با انتخاب یکی از آنها و کسب مهارت و تخصص در آن مهارت های خود را افزایش دهید.

مقالات مرتبط

جدیدترین مقالات

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.