مقدمه :

  

در این مقاله در مورد اصطلاحات تخصصی  اصطلاحات تخصصی سئو صحبت کنیم، تا شما بتوانید اگر قصد ورود به حرفه ی طراحی سایت و سئو را دارید، با داشتن دانش کافی در این زمینه سایت های خود را سئو و بهینه سازی نمایید.

باید بدانید که حوز طراحی سایت و برنامه نویسی و همچنین حوزه سئو به علت گستردگی زیاد و تخصصی بودن دارای اصطلاحاتی را برای افراد متخصص در این حوزه می باشد. باید بدانید که به علت گستردگی بسیار از این اصطلاحات شامل مخفف ها از این قبیل می باشد. در لیست زیر بخشی از اصطلاحات تخصصی سئو را می توانید با معنی آن ببینید.

سئو: به روندی می گویند که در آن رتبه سایت در گوگل بالا می رود و سایت شما مخاطبان بیشتری دیده می شود.

الگوریتم سئو: به الگوریتم هایی که توسط موتور های جست و جو مانند گوگل برای تا یین رتبه و جایگاه سایت تعیین می شوند می گویند.

رنک : به رتبه سایت در یک کلمه ای که جست وجو شده می گویند.

لینک: به کلماتی گفته می شود که با کلیک کردن روی آن ها به یک صفحه دیگر منتقل می شوید. لینک ها داری جایگاه ویژه ای در سئو می باشند.

بک لینک: به لینک هایی گفته می شود که با کلیک کردن روی آن ها به یک صفحه دیگر از سایت دیگر منتقل می شود.

گوگل سرچ کنسول: به ابزاری از گوگل میگویند که برای بررسی رتبه های و ورودی های سایت گفته می شود.

کتاب عمومی سئو سایت

 

کتاب عمومی سئو سایت به شما کمک می کند که اصول حرفه ای سئوی سایت را یاد بگیرید و با جدید ترین الگوریتم های گوگل برای سئوی سایت آشنا شوید، الگوریتم های مختلفی مانند الگوریتم پاندا، الگوریتم پنگوئن، الگوریتم کبوتر، الگوریتم گور خر و غیره … شما با کمک کتاب عمومی سئوی سایت می توانید سایت های خود را به خوبی سئو کنید و در صفحات اول گوگل آن ها را مشاهده نمایید، جهت خرید کتاب عمومی سئو سایت، با شماره تلفن های درج شده در سایت وب مهراز تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در شرکت طراحی سایت مشاوره لازم را دراین زمینه به شما ارائه دهند.

 

سخن آخر :

 

در نهایت امیدواریم که با مطالعه این مقاله به شناخت دقیقی د رمورد اصطلاحات تخصصی و عمومی سئو بدست آورید، و نهایتا نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون این مقاله تخصصی با ما در میان بگذارید.

مقالات مرتبط

جدیدترین مقالات

آموزش طراحی سایت

پکیج آموزش طراحی سایت

Gihosoft Free Video Cutter یک برش ۱۰۰٪ رایگان و آسان برای MP4 است. با استفاده از این برنامه می توانید کلیپی را از یک ویدیوی

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.