دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

کاربر Android)تلفن ها و سایر دستگاههای هوشمند) از شایستگی های حوزه فناوری اطلاعات می باشد. و توانایی کار با سیستم عامل اندروید و استفاده از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری تلفن های هوشمند و تبلت ها و دستگاه های هوشمند الکترونیکی دیگر را دارد.

دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

دوره حرفه ای برنامه نویسی اندروید،  به صورت تئوری/عملی برگزار می شود، که ویژه ورود به بازار کار طراحی گردیده است.

بعد از از گذراندن تمام برنامه نویسی اندروید بطور پیشرفته، مدرک داخلی مجتمع فنی آریا تهران را دریافت خواهد کرد.

کلاس های آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزشگاه آریا تهران، دو نوع کلاس آموزشی بصورت  عمومی و خصوصی  برگزار می کند. در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزش برنامه نویسی اندروید یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد، اما مسلما در کلاس ، زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاس های عمومی، حداقل ۳ نفر، همچنین در هر دو کلاس به صورت عملی برنامه نویسی اندروید آموزش داده می شود.

دانشجویان پس از اتمام دوره آموزش حرفه ای برنامه نویسی اندروید، در صورتی که مباحث را کامل فرا گرفته باشند، قادر خواهند بود مشغول به کار شوند.

 

دریافت مدرک معتبر برنامه نویسی اندروید

آموزشگاه برنامه نویسی اندروید آریا تهران، زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به فراگیران بعد از گذرندان کامل دوره، مدرک معتبر برنامه نویسی اندروید، قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد.

 

قیمت دوره برنامه نویسی اندروید

همانطور که پیشتر گفته شد، کارگاه برنامه نویسی اندروید، در دو نوع کلاس خصوصی و عمومی برگذار می شود، که قیمت های آنها به شرح زیر می باشد:

قیمت کلاس خصوصی آموزش برنامه نویسی اندروید

هزینه کلاس خصوصی برنامه نویسی اندروید بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب اندروید سنجیده می شود و باتوجه به آن آموزشگاه، تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره آموزش را مشخص می کند، که در صورت نیاز دانشجو نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو کند.

–جهت اطلاع از هزینه با ما تماس بگیرید.

قیمت کلاس عمومی آموزش برنامه نویسی اندروید

هزینه کلاس آموزش طراحی سایت پیشرفته، با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای (معمولا کمتر) مشخص می شود.

– جهت اطلاع از هزینه دوره ی عمومی برنامه نویسی اندروید با ما تماس بگیرید.

مخاطبین دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

 

آموزش برنامه نویسی اندروید، یک کارگاه آموزشی عملی است، که برای افراد جویای کار طراحی گردیده است لذا تمام کسانی که قصد استخدام شدن در سمت های شغلی مرتبط با اندروید دارند، جزء مخاطبین این دوره هستند.

همچنین علاوه بر افراد جویای کار، اشخاصی که صرفا نیاز به دانش فنی در رابطه با زبان برنامه نویسی اندروید دارند نیز می توانند در این دوره جامع شرکت کنند.

 

آینده شغلی برنامه نویسی اندروید

 

شاید اولین سوالی که ذهنتون رو درگیر بکنه، این باشه که :

آینده و موقعیت شغلی برنامه نویس اندروید چی هست ؟

میشه روش حساب کرد؟

ممکنه منسوخ و از رده خارج بشه؟

 

و خیلی سوالای دیگه…

ولی دوستان برنامه نویسی اندروید یه صنعت نو ظهور توی ایران هست و توی عرصه معرفی و تبلیغات حرفه ای، حرف اول رومیزنه، و اپلیکیشن های موبایل به کمک این دانش ساخته می شوند.

درباره این موضوع میشه ساعت ها حرف زد، ولی اگه بخوام بطور خلاصه بگم :

برنامه نویسی اندروید در ایران روز به روز در حال رشد و پیشرفت هست، و در حال حاضر به شدت کمبود نیروی متخصص در این زمینه احساس میشه و بهتون اطمینان میدم نگران آینده شغلی این صنعت درحال پیشرفت و غیر قابل اشباع نباشید، چون هروز بخش های جدیدی ب اون اضافه میشه و هیچوقت از حرکت نمی ایسته.

جدیدترین مقالات

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.