در این مقاله قصد داریم به یک سوال بسیار مهم که در ذهن بسیاری از علاقمندان در طراحی وب سایت مطرح از پاسخ دهیم و آن هم اینکه برای طراحی سایت از کجا شروع کنیم.

 

و یا بهترین راه آموزش طراحی سایت چیست نام و کد نویسی برویم و و در برنامه نویسی فرانت اند و بک اند استاد شویم یا نه ابتدا به سیستم به سراغ سیستم های مدیریت محتوا برویم.

 

و نحوه کار کردن با سیستم های مدیریت محتوا را شروع کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید راهکارهای مناسب برای اینکه برای طراحی یک وب سایت خوب و حرفه ای باید از کجا شروع کنیم را به شما ارائه دهیم.

 

 

استاتیک یا ثابت و داینامیک یا پویا

 

 

سایت استاتیک

در مورد سایت های استاتیک یا ثابت بهتره که از html استفاده کنید و کمی هم سی اس اس البته اینگونه سایت ها هم همان طور که از اسمش پیداست ثابت هستند یعنی نمیشه روشون کاری انجام داد.

 

که مثلاً کاربر بتواند در آنها ثبت نام کنند و برای کاربر های ثبت نام شده امتیازاتی در نظر گرفته شود و برای همه یکسان نمایش داده شود.

 

سایت داینامیک

 

سایت های داینامیک یا پویا این محدودیت‌ها را ندارد اگه کاملاً حرفه‌ای باشید می توانید همه کار کنید مثلاً سایت داینامیک و پویا شما قابلیت ثبت نام کاربر ها را داشته باشد.

 

آمادگی لازم برای طراحی سایت

 

ابتدا شما اگر می خواهید آمادگی لازم را برای طراحی سایت داشته باشید ابتدا باید با محیط اینترنت آشنایی داشته باشید سایر مرورگر ها را بشناسید.

 

به عنوان مثال کار کردن با مرورگر های اپرا مرورگر کروم و مرورگر اینترنت اکسپلور را بلد باشید و همچنین مرورگرهای سافاری چرا که وبسایت که قرار است شما طراحی کنید باید در در مرورگرهای مختلف بتوانند به شکل کاربر پسندی برای کاربر به نمایش در بیاید و همچنین ربرانی که از تلفن همراه و موبایل استفاده می‌کنند نیز سایت شما به خوبی برای آنها نمایش داده شود و یا به اصطلاح سایت شما ریسپانسیو باشد که این یک مسئله بسیار مهم برای هر سایتی است که بتواند نظر کاربران مختلف را جلب کند.

 

چه کاربرانی که از دسکتاپ و کامپیوتر شخصی استفاده می کنند و چه آن دسته از کاربرانی که از تلفن های همراه و یا تبلت ها برای دیدن سایت شما استفاده می کنم اصطلاح اینترنت و وب را شما باید به خوبی با آن آشنا باشید و به طور خلاصه خوره اینترنت باشه این نکته بسیار مهمی است.

که با کامپیوتر نباید آشنایی داشته باشد تا حداقل در حدی که بتوانید به راحتی با ویندوز یا سایر سیستم عامل ها کار کنیم در زبان انگلیسی شما هم باید خوب باشد حال نوبت به زبان html می رسد زبان html به عنوان زبان مادر و یا زبان مرجع برای صفحات وب استفاده می شود.

باید این رو کامل یاد بگیرید خیلی هم سخت نیست اگه علاقه داشته باشید و پشتکار خیلی زود میتونید تعمیر پکیج ایران رادیاتور با آن آشنا بشید و خیلی خوب باید چه کار میکنید بعد از اینکه اختیار یاد گرفتید می توانید به سراغ ایکس html برویم.

 

خیلی فرق نداره فقط یک سری قوانین داره که باید خود نویسی و رعایت کنیم و یادگیری نرم افزارهای تعمیر پکیج بوتان مثل دلیور xperia c برای سرعت در کد نویسی به شما توصیه میشود بعد از این و بعد از این مراحل شما میتوانید به دنیای کدنویسی وارد شویم و برای کمی رنگ و لعاب دادن به صفحات وب سایت خود از css و جاوا اسکریپت استفاده کنیم.

جدیدترین مقالات

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.