دوره آموزش Dreamweaver به همراه HTML و CSS

دوره آموزش Dreamweaver به همراه HTML و CSS

نرم افزار دریم ویور نیازی اساسی در طراحی فرانت اند می باشد، به کمک نرم افزار دریم ویور میتوان هر طرح گرافیکی را به قالب HTML تبدیل کرد.

با توجه به تقاضای بسیار زیاد کارآموزان دوره جامع، آسان و دریم ویور را راه اندازی کرده ایم.

هر کسی دوست دارد حرفه ای باشد، به کمک این دوره آموزشی یک طراح حرفه ای دریم ویور شوید.

دوره آموزش Dreamweaver به همراه HTML و CSS

 

دوره آموزش Dreamweaver به همراه آموزش HTML و CSS شامل آموزش اصول طراحی سایت با HTML5 و CSS3 که دو زبان متفاوت و مکمل هستند در محیط Dreamweaver می باشد.

همانطور که می دانید در فرآیند ساخت صفحات وب، اچ تی ام ال و سی اس اس زبان های مکمل هم می باشند.  یکی به داشتن محتوای خیلی خوب کمک می کنید و دیگری به داشتن ظاهری بسیار زیبا. اما Dreamweaver چیست؟

Dreamweaver چیست؟

 

نرم افزار Dreamweaver یکی از  نرم افزار های محبوب و قدرتمند برای طراحی انواع وب سایت می باشد. Dreamweaver برای ۲ سیستم عامل Windows و Mac طراحی گردیده است.

آخرین نسخه های Dreamweaver که اخیرا منتشر شده انواع زبان های اسکریپت نویسی کلاینت و سرور  را پشتیبانی می کند. از جمله زبان های اسکریپت نویسی کلاینت که توسط دریم ویور پشتیبانی می شود:

از جمله زبان های اسکریپت نویسی و Framework های سرور که توسط دریم ویور پشتیبانی می شود:

همچنین ویرایشگر کد Inbuilt این امکان را برای شما فراهم می سازد تا با چندین زبان برنامه نویسی صفحات خود را ایجاد کرده و براحتی به پایگاه های داده نظیر MySQL و PostgreSQL متصل شوید.

آخرین نسخه دریم ویور (Adobe Dreamweaver CS5)  از زبان های دیگر نیز علاوه بر زبان انگلیسی پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است یکی از نسخه های این نرم افزار  بنام Middle East (نسخه خاورمیانه)، مخصوص کشور های عرب و فارسی زبان (زبان هایی که از راست به چپ نوشته می شوند) طراحی شده است.

قابلیت های نرم افزارهای Dreamweaver

 

توسط نرم افزار دریم ویور شما قادر خواهید بود یک وب سایت کاملا حرفه ای بدون نیاز به کدنویسی طراحی نمایید. هر چند در این دوره برای حرفه ای تر شدن کد نویسی HTML و CSS را نیز فرا خواهید گرفت. دریم ویور به شما این امکان را می دهد تا در محیط شماتیک و با چند کلیک عناصر مورد نظر خود را به سایت اضافه کنید.

 

البته کاربران حرفه ای تر در صورت تمایل به کد نویسی می توانند براحتی در محیط ویرایشگر کد به زبان موردنظر خود کدنویسی نموده و برنامه بطور خودکار کد ها را عیب یابی کرده و در صورت وجود خطا اعلام خواهد کرد.

 

Dreamweaver از بسیاری زبان های برنامه نویسی نظیر HTML, XHTML, CSS, XML, JavaScript, Ajax, PHP, Adobe ColdFusion®, ASP, ASP.NET و JSP پشتیبانی می نماید.

 

این نرم افزار به ساده ترین شکل ممکن امکان ساخت صفحات وب توسط HTML، css و انواع زبان های برنامه نویسی را می دهد چراکه شما با استفاده از ابزارهای قدرتمندی که نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد قادر به استفاده از امکانات زبان های مختلف برنامه نویسی بدون کدنویسی خواهید بود.

 

تنوع امکانات و قابلیت های دریم ویور به قدری زیاد می باشد که مطمئنا شما از کاربرد اینهمه ابزار به هیجان می آیید. از ویژگی های جالب دریم ویور ساخت صفحات استاتیک و داینامیک تحت وب، تنها با داشتن دانش HTML می باشد. پس از طراحی کامل می توانید با انتقال سایت خود به هاست، از تجربه داشتن یک سایت لذت ببرید.

 

این برنامه بدلیل استاندارد و امکانات بالایی که فراهم کرده به تمامی کاربران از مبتدی تا پیشرفته اجازه می دهد به ساده ترین شکل ممکن وب سایت های ساده و پیچیده را به کمک HTML و CSS در چهار چوب Dreamweaver طراحی نمایند.

 

کارآموزان پس از طی این دوره قادر خواهند بود به کمک دوره آموزش Dreamweaver به طراحی انواع صفحات وب سایت مشغول شوند. نکته جالب اینجاست که این دوره تنها مختص دانشجویان و مهندسین رشته کامپیوتر نمی باشد.

 

بلکه ساختار و روند دوره به گونه ای طراحی شده که تمامی علاقه مندان به فعالیت در حوزه طراحی وب سایت می توانند در آن شرکت کنند.

 

کلاس های آموزش Dreamweaver به همراه HTML و CSS

 

هدف از برگزاری کلاس آموزش Dreamweaver آشنایی و کسب مهارت درباره روش طراحی سایت با استفاده از زبان های HTML و CSS در محیط نرم افزار Dreamweaver می باشد.

 

چراکه طراحی صفحات وب یکی مهارت های پرکاربرد در جامعه امروز می باشد و هنرجویان با شرکت در کلاس های طراحی سایت با Dreamweaver با جنبه های مختلف این حرفه آشنا خواهد شد. داوطلبان شرکت کننده دوره آموزش Dreamweaver به همراه آموزش HTML و CSS در انتهای دوره انواع طراحی های استاندارد، مزایا، معایب، تکنیک ها و نکات خاص مرتبط با طراحی وب را فرا می گیرد.

 

درآموزشگاه طراحی سایت آریا تهران کلاس های طراحی سایت با استفاده از اچ تی ام ال و سی اس اس به کمک Dreamweaver به صورت عمومی و خصوصی برگزار می گردد. در هر دو نوع کلاس سرفصل های دوره آموزش اچ تی ام ال و سی اس اس به کمک Dreamweaver یکی بوده و تفاوتی به لحاظ محتوایی وجود ندارد.

 

ولی مسلما در کلاس خصوصی زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریع تر پیش خواهد رفت.   قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد.   با توجه به مدت زمان بالا برای آموزش کامل طراحی سایت با Dreamweaver و HTML و CSS، امکان انجام تمرین های مختلف در نرم افزار دریم ویور وجود دارد.

به واسطه نیاز رو به رشد تمام اصناف به تبلیغات اینترنتی کارآموزان پس از اتمام دوره، بلااستثنا قادر خواهند بود مشغول به کار شوند. و در حداقل ترین شانس ممکن آنها تبدیل به طراحان آزاد وب سایت خواهند شد که بصورت پروژه ای برای کافرمایان مختلف کار طراحی و راه اندازی وب سایت را انجام خواهند  داد.

مشاهده بهترین کلاس های طراحی سایت در تهران

دریافت مدرک معتبر طراحی سایت با Dreamweaver

آموزشگاه طراحی سایت آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به فراگیران دوره آموزش HTML و CSS با Dreamweaver ویژه بازار کار، بعد از گذراندن کامل دوره، دو نوع مدرک معتبر طراحی سایت قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد.

– مدرک فنی حرفه ای برنامه‌نویسی Html برای صفحات وب

– مدرک معتبر داخلی طراحی سایت با dreamweaver

قیمت دوره آموزش Dreamweaver به همراه HTML و CSS

همانطور که پیشتر گفته شد کلاس های دوره آموزش Dreamweaver به همراه آموزش HTML و CSS، در دو نوع کلاس خصوصی و عمومی برگذار می گردد، که قیمت آنها به شرح زیر می باشد:

قیمت کلاس خصوصی آموزش Dreamweaver و HTML و CSS

هزینه کلاس خصوصی طراحی سایت  با نرم افزار Dreamweaver بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح فراگیران توسط استاد مجرب طراحی سایت سنجیده می شود و باتوجه به آن آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره آموزش را مشخص می کند. که در صورت نیاز کارآموز نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو کند.

 

 هزینه کلاس خصوصی طراحی سایت با Dreamweaver به همراه آموزش HTML و CSS برای هر ساعت ۴۵ هزار تومان است.

قیمت کلاس عمومی طراحی سایت با Dreamweaver ویژه بازار کار

هزینه کلاس آموزش HTML و CSS با دریم ویور با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای (معمولا کمتر) مشخص می شود. قیمت کلاس های عمومی به شرح ذیل می باشد:

– هزینه دوره ی عمومی طراحی سایت با Dreamweaver ویژه بازار کار: ۴۹۹٫۰۰۰ تومان 

مخاطبین دوره آموزش Dreamweaver به همراه HTML و CSS

 

تمامی افرادی که مایل به طراحی سایت با کدنویسی جهت فعالیت در این حوزه هستند جزء مخاطبین این دوره بوده و پس از طی آن می توانند در سطوح پیشرفته تر جهت برنامه نویسی تحت وب در کلاس های آموزش PHP، Java، ASP.net شرکت نمایند.

پیش نیاز دوره طراحی وب سایت با Dreamweaver

 

همانطور که پیش تر گفته شد، تمامی علاقه مندان به دوره آموزش Dreamweaver با هر میزان دانش و مهارت در این حوزه می توانند در این دوره شرکت نمایند. ولی آموزش داشتن اطلاعات کامپیوتری پایه به عنوان پیش نیاز و قبل از آموزش Dreamweaver کمک شایانی به پیشرفت در سایر دوره ها مثل دوره دریم ویور می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دوره های کامپیوتری موردنیاز این دوره لطفا به صفحه “دوره آموزش جامعICDL” مراجعه نمایید.

جدیدترین مقالات

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.