مقدمه : در این مقاله قصد داریم در مورد آموزش طراحی سایت از صفر تا صد رایگان توضیحاتی را به شما ارائه دهیم و امیدواریم که شما بعد از خواندن این مقاله راه کار های مناسبی را برای طراحی سایت بدست آورید.

 

یکی از محبوب ترین آموزش ها ، آموزش طراحی سایت می باشد. این آموزش شما را به مهارتی می رساند که به راحتی می توانید درآمد چند میلیون تومانی در هر ماه برای خود بدست آورید، آموزش طراحی سایت به شما کمک می کنید تا هر نوع وب سایتی با توجه به نیاز مشتری برایش طراحی نمایید. البته افراد زیادی هستند که قصد طراحی و راه اندازی یک وب سایت برای خود را دارند  و کسب این مهارت کمک بسیار زیادی برای این افراد خواهد داشت تا ایده خود را به بهترین شکل اجرا کنند و صرفه جویی زیادی در هزینه ها خواهند داشت.

 

آموزش طراحی سایت به صورت های مختلفی انجام می شود این آموزش ها عبارتند از آموزش برنامه نویسی فرانت اند و یکی از زبان های برنامه نویسی بک اند مثلا php ;i شما با یاد گیری این زبان می توانید سایت های به بزرگی را طراحی کنید و از آنها کسب درآمد کنید.

 یکی دیگر از زبان های مورد استفاده در طراحی سایت آموزش html است . html  یکی از پر کاربردترین زبان ها در طراحی سایت می باشد. این زبان برای بخش بندی های مختلف سایت و تفکیک اجز مختلف سایت بسیار کاربردی است.

 

از دیگر زبان های برنامه نویسی که از آن برای استایل دهی به سایت استفاده می شود ، زبان css است . css در کنار html به شما کمک می کند تا یک سایت زیبا و اصولی را طراحی کنید.

شاید برای شما این باور پیش بیاید که اگر برای آموزش طراحی سایت نیاز به این همه آموزش زبان های برنامه نویسی مختلف باشد.

 

طراحی سایت خیلی کار آسانی نباشد و شما نیاز به زمان بسیاری برای یادگیری این مهارت داشته باشید. 

 

اما باید به شما بگوییم که اصل کار به این شکل نیست و آموزش های ما به نحوی طراحی شده اند که کاملا پروژه محور هستند و شما به عنوان یک کاربر به صورت قدم به قدم می توانید آن ها را پیاده سازی کنید. به عبارت دیگر شما با استفاده از آموزش های طراحی سایت مجموعه ما، تمام اصول و نکات کاربردی این زبان ها را برای شما گفته ایم و به صورت لحظه ای با هم آنها را پیاده می کنیم.

 

آموزش طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

 

امروزه سایت های زیادی هستند که به سبک زیبا طراحی شده و درآمد بالایی دارند مثلاً وب سایتی مانند دیجی کالا که می بینیم از یک فروشگاه زنجیره ای هم فراگیرتر شده و سود و حتی مشتریان بیشتری هم دارد حالا شما بگویید رسیدم به این موضوع خیلی رویایی از اما جالب است یا بگوییم شما می توانید با آموزش طراحی سایت با وردپرس یک وب سایت قدرتمند را طراحی نمایید.

 

بسیاری از طراحان سایت بر این باورند که طراحی سایت تنها در ساخت ساده جذاب و زیبا خلاصه می‌شود اما در حقیقت طراحی سایت چیزی فراتر از طراحی ظاهر آن است و عوامل متعددی مانند ساختار سایت خوانایی عملکرد و غیر تاثیر گذار هستند امروزه امروزه تمامی وبمستران و مدیران سایت های حرفه ای به دنبال اجرای سایت با کیفیت با سرعت لود بالا بر حجم مناسب هستند.

 

قیمت طراحی سایت با وردپرس

 

سایتی که توسط خودتان راه اندازی شود. پس نیاز است تا برای ساخت وبسایت با وردپرس آموزش ببینید. خب مسلما هر چقدر که خودتان بخواهید می‌توانید آموزش ببینید. می‌توانید آموزش هم نبینید و در آینده بیشتر وقتتان را بابت اشتباهات انجام شده تلف کنید. اما هر چقدر بیشتر آموزش ببینید بیشتر پیشرفت خواهید کرد چرا که راه‌و‌چاه را پیدا می‌کنید.

 

شما می‌توانید فقط با پرداخت ۵ هزار تومان یک دامنه آی آر پرداخت کنید. اگر می‌خواهید دامنه بین‌المللی دات کام داشته باشید، باید چیزی حدود ۱۳۰ هزار تومان (البته با قیمت‌های فعلی) هزینه کنید.

 

معمولا برای خرید یک هاست مطمئن باید چیزی حدود ۵۰ هزار تومان بصورت ماهانه هزینه پرداخت کنید. پس ۵۰ هزار تومان دیگر هم برای خرید هاست مناسب وردپرس نگه دارید. یعنی تا اینجای کار باید ۳۰۰ هزار تومان هزینه کنید. حالا سایت شما راه اندازی شده و باید با استفاده از یک قالب وردپرسی، محتوای سایتتان را ویترین سایت وردپرسی خود نمایش دهید.

 

اینجاست که باید یک قالب شیک و مناسب برای سایتتان خریداری کنید. اگر بین قالب‌های حرفه‌ای وردپرس گشت‌و‌گذاری داشته باشید، با قیمت‌هایی بین ۵۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان مواجه خواهید شد. فرض کنید می‌خواهید یک قالب ایرانی و محتوا محور برای سایت خود انتخاب کنید و انتخاب شما گران‌ترین قالب سایت میهن وردپرس هست. پس بدون شک قالب وردپرس آریایی انتخابی مناسب هست که قیمتی حدود ۲۰۰ هزار تومان دارد.

حالا که قالب را انتخاب کردید کافیست چند افزونه مورد نیاز برای وردپرس هم خریداری کنید. اصلا سایتی که سئو و سرعت مناسب نداشته باشد به هیچ دردی نمی‌خورد! پس باید حتما افزونه یواست سئو پرمیوم و افزونه وردپرس راکت را خریداری کنید. چیزی حدود ۲۰۰ هزار تومان هم برای خرید افزونه‌های ضروری وردپرس هزینه کنید

 

سخن آخر

در نهایت هدف ما از ارائه این مقاله این بود که یکی دیگر از خدمات شرکت طراحی سایت یعنی آموزش طراحی سایت از صفر تا صد رایگان را به شما معرفی کنیم و امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

جدیدترین مقالات

وردپرس چیست؟ | کاربرد Wordpress | چرا از وردپرس استفاده کنیم | مزایا و معایب ورد پرس

وردپرس چیست؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید به تعریف  مفهوم سیستم مدیریت محتوا و انواع CMS ها بپردازیم، لذا  توصیه می کنیم مقالات ما در

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.