برچسب در وردپرس چه کاربردی دارد ؟ آموزش برچسب در وردپرس

برچسب در وردپرس چه کاربردی دارد ؟ آموزش برچسب در وردپرس

برچسب ها از ابزارهای مهمی در وردپرس هستند که می توانند به بهبود رتبه سایت شما کمک زیادی کرده و به سایت تان نظم و ترتیب زیادی در این مقاله می خواهیم برچسب گذاری در سایت وردپرس را صفر تا صد برای شما توضیح دهیم و نحوه برچسب گذاری در وردپرس برای بهبود سئو سایت را با هم بررسی کنیم.

اگر آشنایی زیادی با وردپرس ندارید می‌توانید در دوره‌های آموزش وردپرس آموزشگاه آریا تهران شرکت کنید تا با دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه‌ای به سرعت وارد بازار کار شده و با مهارت های کسب شده درآمدزایی کنید.

با شرکت در کلاس های بهترین دوره وردپرس مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و به سرعت کسب درآمد کنید.

برچسب در وردپرس چیست

با شنیدن برچسب شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که برچسب در وردپرس چیست و کاربرد مهم برچسب ها در وردپرس کدامند؟ چرا باید از برچسب استفاده کنیم و هشتگ در وردپرس چه کاری برای بهبود رتبه سایت می تواند انجام دهد؟

سوال برچسب در وردپرس چیست باید گفت برچسب ها کلماتی هستند که می تواند بین مطالب سایت پیوند هوشمندانه ایجاد نمایند و دسترسی کاربران به مطالب مورد نظر را راحت تر کنند.

با استفاده از برچسب می‌توانید به موتورهای جستجو این نکته را متذکر شوید که مطالب سایت شما به یکدیگر مرتبط و وابسته بوده و برای راحتی کاربران از برچسب های مناسب استفاده کرده اید.

برچسب ها در وردپرس زمانی که قصد نوشتن یک مقاله در سایت تان را دارید در قسمت چپ می باشد. اگر نمی دانید نحوه قرار دادن نوشته در وردپرس به چه صورت میباشد می توانید مقاله آموزش گذاشتن نوشته در وردپرس را مطالعه کنید. در مقاله به صورت جامع و کامل برای نوشتن مقاله در وردپرس نیاز است را به شما آموزش داده ایم.

شما در بخش برچسب ها در افزودن نوشته جدید می توانید با زدن دکمه اینتر و نوشتن کلمات مرتبط با سایتتان به مقاله مورد نظر برچسب گذاری کنید.

برچسب در وردپرس چیست
برچسب در وردپرس چیست

ابر برچسب چیست

حالا که متوجه شدیم برچسب در وردپرس چیست می خواهیم شما را با ابر برچسب آشنا کنیم. سوال ابر برچسب چیست باید گفت ابر برچسب ها به کاربرد برچسب دسته بندی و رتبه‌بندی محتوای سایت گفته می شود. هشتگ در وردپرس، برچسب و ابر برچسب معنای یکسانی داشته و برای یک تعریف به کار می روند و تفاوتی با یکدیگر ندارند.

کاربرد برچسب در وردپرس

یکی از راه های برقراری ارتباط بین صفحات مختلف سایت و رعایت اصول سئو داخلی برچسب گذاری در وردپرس می باشد. نحوه برچسب گذاری در وردپرس دارای اصول خاصی می باشد و بهتر است با رعایت یکسری نکات به برچسب گذاری در سایت اقدام کنید.

برچسب گذاری در سئو می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد و سایت شما را در رتبه‌های برتر نمایش دهد. با برچسب گذاری در وردپرس شما می توانید بین نوشته ها و صفحات مختلف سایت تان ارتباط برقرار کنید و توضیحات مفیدی درباره آن ارائه دهید.

با افزودن برچسب به برگه در وردپرس موتورهای جستجو کمک می کنید تا محتوای سایت شما را بهتر ایندکس کنند. همین امر می تواند به سایت شما امتیاز بالاتری دهد به همین دلیل گفته می‌شود برچسب‌گذاری درس او بسیار مهم است و باید با رعایت اصول خاص انجام شود.

با شرکت در کلاس های آموزش آنلاین طراحی سایت آریا تهران میتوانید با دریافت مدرک بین المللی فی و حرفه ای به سرعت وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید.

کاربرد برچسب در وردپرس
کاربرد برچسب در وردپرس

نحوه برچسب گذاری در وردپرس

به آن اشاره کردیم مدیریت برچسب های وردپرس و نحوه برچسب گذاری در وردپرس باید با رعایت اصول خاصی انجام شود تا بهبود سئوی سایت شما کمک کند.

در صورتی که برای مدیریت برچسب های وردپرس خود ساختار قدرتمند نچیده باشید این کار نه تنها به بهبود امتیاز سایتتان کمک نخواهد کرد بلکه با انجام اینکار می‌توانید به رتبه سایتتان خدشه وارد کنید.

در این قسمت قصد داریم طریقه ایجاد برچسب در سایت را به شما آموزش دهیم تا بتوانید با گذاشتن برچسب محصولات در سئو سایتتان نقش مهمی را ایفا کنید.

  1. مرحله برای برچسب گذاری در وردپرس باید وارد پیشخوان وردپرس خود شوید.
  2. مرحله دوم باید از قسمت منوی نوشته ها گزینه برچسب ها را انتخاب نمایید.
  3. انتخاب گزینه برچسب‌ها صفحه در قسمت چپ برای شما باز خواهد شد که در این قسمت می توانید نام برچسب جدید را انتخاب نمایید.
  4. در این صفحه برچسب هایی را که قبلاً در سایتتان اضافه کرده اید را می توانید در قسمت چپ مشاهده کنید.
  5. افزودن برچسب جدید در وردپرس شامل موارد زیر می باشد:
    1. نام : باید نام مناسبی را برای برچسب مورد نظر تان انتخاب کنید و دقت داشته باشید که این نام به کاربران سایت و موتورهای جستجو نمایش داده می شود.
    2. نامک : شما قسمت نامک را می‌توانید خالی بگذارید در غیر این صورت بهتر است آن را با معادل انگلیسی نام انتخابی پر نمایید.
    3. توضیح : قسمت توضیح برای مدیریت برچسب های وردپرس اختیاری میباشد. شما می توانید توضیحاتی راجع به برچسب در برگه وردپرس تان انتخاب کنید.

برای سفارش طراحی سایت ارزان و مشاهده قیمت نمونه کار های آریا تهران وارد صفحه سفارش طراحی سایت ما شوید.

نحوه برچسب گذاری در وردپرس
نحوه برچسب گذاری در وردپرس

مدیریت برچسب گذاری در وردپرس

این جای مقاله به شما طریقه ایجاد برچسب در سایت را آموزش داده ایم و شما با کاربرد برچسب‌گذاری در سئو آشنا شده‌اید.

گاهی است پس از ایجاد برچسب در برگه وردپرس آن را به هر دلیلی ویرایش نمایید و آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهید.

برای مدیریت برچسب گذاری در وردپرس باید مانند طریقه ایجاد برچسب در سایت عمل کنید و وارد بخش نوشته ها و سپس وارد گزینه برچسب‌ها شوید.

صفحه باز شده در قسمت راست میتوانید با وارد کردن نام و نام کمک کار افزودن برچسب به برگه وردپرس را انجام دهید اما اگر می خواهید به برچسب های ثبت شده از قبل دسترسی داشته باشید باید در قسمت چپ نام برچسب مورد نظرتان را جستجو نمایید.

با پیدا کردن برچسب مورد نظرتان می توانید گزینه ویرایش و یا ویرایش سریع را انتخاب کنید.

برای جستجوی سریع برچسب محصولات در سئو و یا برچسب در برگه وردپرس می توانید در قسمت بالا چپ این صفحه از باکسی را که برای جستجو تعبیه شده است استفاده نمایید. شما با چند گزینه مواجه خواهید شد که هر کدام را توضیح خواهیم داد:

  • ویرایش برچسب:

انتخاب گزینه  ورایش می‌توانید همه اطلاعاتی را که برای ثبت سبزی و افزودن برچسب به برگه وردپرس انجام داده اید را ویرایش و تغییر دهید.

دقت داشته باشید که برای تغییر قسمت های مهم مانند نامک کمی با احتیاط عمل کنید. اعمال تغییرات را با زدن دکمه به روز رسانی ذخیره نمایید.

  • ویرایش سریع برچسب:

در این قسمت شما می توانید بدون آنکه به صفحه جدیدی وارد شوید خیلی سریع نام و نامک برچسب وردپرس را تغییر دهید.

برای اعمال تغییرات گزینه بروزرسانی برچسب را انتخاب کنید.

  • پاک کردن برچسب:

اگر قصد حذف کردن برچسب در وردپرس را دارید باید این گزینه را انتخاب کنید.

  • نمایش برچسب وردپرس:

انتخاب گزینه نمایش می توانید تمام اطلاعاتی را که برای برچسب گذاری در سایت وردپرس انجام داده اید را مشاهده کنید.

تنظیمات صفحه برچسب وردپرس

در صفحه برچسب بر پرس ممکن است گزینه‌هایی را مشاهده نکنید در این صورت بهتر است در قسمت بالای صفحه باکس تنظیمات صفحه را انتخاب کنید.

در این حالت گزینه هایی برای شما نمایش داده می‌شود که با فعال کردن تیک آنها می توانید مشخص کنید که بخش های توضیح و برگه و تعداد برای هر برچسب نمایش داده شود و در نهایت گزینه اجرا برای ذخیره تغییرات انتخاب کنید.

تفاوت برچسب و دسته در وردپرس

برای شما هم شاید جالب باشد که بدانید در صفحه برچسب گذاری در وردپرس شما بخشی با عنوان برگردان برچسبه بسته را مشاهده می کنید. با انتخاب این گزینه میتوانید برچسب ایجاد شده را به دسته بندی تبدیل نمایید.

در اینجا مطرح می‌شود این است که تفاوت برچسب و دسته در وردپرس چیست؟استفاده از برچسب در سایت بهتر است یا استفاده از دسته بندی به سوی سایت کمک می کند.

این جای مقاله شما با کاربرد مهم برچسب ها در وردپرس آشنا شدید و میدانید که برچسب محصولات در سئو سایت تاثیر بسیار مثبتی دارد و استفاده اصولی از برچسب ها در وردپرس را یاد گرفته اید.

از دسته بندی در سایت وردپرس برای سازماندهی به نوشته ها و مقالات نوشته شده استفاده می شود. برچسب در برگه وردپرس و نوشته ها و محصولات وردپرس برای ایجاد ارتباط بین محتواهای داخلی انجام می‌شود به عبارتی می‌توان گفت تفاوت برچسب و دسته در وردپرس در ویژگی های منحصر به فرد آنها می باشد. به عبارتی تگ در وردپرس باعث ارتباط محتوا در دسته های مختلف می شود.

برچسب گذاری در وردپرس و ایجاد دسته بندی هر دو به بهبود سئوی سایت کمک می‌کند و باعث نظم بخشیدن به نوشته ها و صفحات سایت می شود.

دسته بندی برای محتوای سایت ضروری می باشد و اگر شما مقاله ای را بدون دسته بندی منتشر کنید به صورت خودکار دسته ی دسته بندی نشده به آن اختصاص داده می‌شود. این امر نشان می دهد که استفاده از دسته بندی ضروری می باشد اما شما می توانید از برچسب در سایتتان استفاده نکنید و استفاده از آن ضروری نیست.

تفاوت برچسب و دسته در وردپرس
تفاوت برچسب و دسته در وردپرس

تفاوت دسته و برچسب در وردپرس

در صفحه برچسب گذاری در وردپرس لینکی تحت عنوان «برگردان برچسب به دسته» وجود دارد که می توانید با استفاده از آن برچسب های ایجاد شده را به دسته بندی تبدیل کنید. اما در این هنگام این سوال مطرح می شود که تفاوت دسته و برچسب در وردپرس چیست و استفاده از کدام یک از آنها ارجحیت دارد؟

 

در تعریف این دو قابلیت باید گفت که دسته بندی در وردپرس در واقع به منظور سازماندهی دادن کلی به نوشته ها و صفحات مورد استفاده قرار می گیرد. اما از tag نوعی دسته بندی ریز و داخلی میان محتواهایی است که در دسته های مختلف قرار گرفته اند. همین تفاوت باعث می شود تا هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته باشند. اصلی ترین موضوعی که می توان در هنگام مقایسه دسته و برچسب در وردپرس به آن اشاره کرد این است که شما برای نظم بخشیدن به نوشته ها و صفحات وب سایت خود حتما نیاز دارید که از دسته بندی استفاده کنید. در واقع حتی اگر شما خودتان نیز دسته ای را تعریف نکنید، باز مقالات شما تحت عنوان دسته «دسته بندی نشده» نمایش داده می شوند.

اما در خصوص برچسب شما این الزام را ندارید. در نتیجه اگر بخواهید می توانید یک برچسب مرتبط با موضوع نوشته یا صفحه ایجاد کنید و به کمک آن سئو وب سایت خود را بهبود ببخشید. اما اگر این کار را نکنید هم اتفاق خاصی پیش نخواهد آمد.

عدم نمایش برچسب ها در وردپرس

اگر میخواهید بخش برچسب ها در وردپرس برای شما نمایش داده نشود و به عبارتی مخفی شود می توانید با نصب افزونه hidden tags این را به راحتی انجام دهید.

برای نصب این افزونه باید وارد بخش افزونه ها شده و نام مورد نظر را در این بخش سرچ کنید.نصب این افزونه به شما کمک می کند عدم نمایش برچسب ها در وردپرس به راحتی صورت گیرد.

جمع بندی

ما در این مقاله تلاش کردیم طریقه ایجاد برچسب در سایت و نحوه گذاشتن برچسب ووکامرس و افزودن برچسب به برگه وردپرس را به شما آموزش دهیم. هر بخش از استفاده اصولی از برچسب ها در وردپرس و طریقه ایجاد برچسب در سایت برای شما مبهم بود می توانید در بخش دیدگاه ها سوال تان را مطرح کنید تا کارشناسان ما در بهترین آموزشگاه طراحی سایت در تهران در کوتاهترین زمان پاسخ شما را بدهند. این مقاله به سوالات برچسب در سایت چیست و نمایش برچسب ها در وردپرس به زبان ساده پاسخ داد و شما را بیشتر با تگ در وردپرس چیست آشنا کرد.

مقالات مرتبط:

آموزش گذاشتن نوشته در وردپرس

برگه ها در وردپرس

دسته بندی در وردپرس

منبع

جدیدترین مقالات

وبلاگ های معروف فارسی

مقدمه : در این مقاله قصد داریم در مورد وبلاگ های معروف فارسی صحبت کنیم، و معروف ترین و جدیدترین وبلاگ های فارسی، و برترین

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.