دوره ی آموزشی جاوا اسکریپت 

دوره ی آموزشی جاوا اسکریپت 

دوره ی آموزشی جاوا اسکریپت

آیا دوست دارید یک زبان برنامه نویسی سمت کاربر یاد بگیرید؟

با زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت می توانید صفحات وب قدرتمند بسازید

برای حرفه ای شدن در طراحی سایت ما به شما زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت را پیشنهاد می کنیم

جاوا اسکریپت جزو زبان های برنامه نویسی سمت کاربر می باشد و در طراحی ظاهر گرافیکی سایت و اصطلاحاً فرانت اند از آن استفاده بسیار می شود در این دوره با اصول زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت آشنا خواهید شد و به طور حرفه ای قادر خواهید بود که با استفاده از این زبان هر آنچه که مشتری، کاربر و یا خودتان نیاز داشته باشید بسازید.

ویژگی های دوره آموزش جاوا اسکریپت در آموزشگاه آریا تهران چیست ؟

با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه آموزش زبانهای برنامه نویسی و کامپیوتر نیاز کارآموزان گرامی را به خوبی درک می کنیم.

در زمان شرکت در این دوره کامپیوتر اختصاصی جهت آموزش به شما داده می شود همچنین استاد به صورت حضوری سوالات شما را پاسخ می دهند تا اگر در زمان یادگیری با مشکلی مواجه شدید به سرعت آن را حل کنید.

تعداد افراد در کلاس ها زیاد نمی باشد بنابراین سطح کیفیت و آموزش در آریا تهران افزایش یافته است.

کاربرد دوره آموزش جاوا اسکریپت چیست؟

پس از شرکت در دوره آموزش جاوا اسکریپت می توانید به عنوان برنامه نویس فرانت اند در شرکت های متفاوت از جمله شرکتهای ایرانی و یا خارجی استخدام شوید.

همچنین می توانید به صورت شخصی و یا اصطلاحاً فریلنسری پروژه های طراحی سایت گرفته و قسمت های ظاهری آن را با اتکا به دانش برنامه نویسی جاوا اسکریپت با قدرت انجام دهید.

تعداد افراد در کلاس ها زیاد نمی باشد بنابراین سطح کیفیت و آموزش در آریا تهران افزایش یافته است.

میزان درآمد جاوا اسکریپت کار حرفه‌ای چقدر است؟

اگر حرفه ای به جاوا اسکریپت مسلط شوید و بتوانید نیاز مشتریان را برطرف کنید و همچنین به فریم ورک ها و کتابخانه های محبوب آن مانند جی کوئری، ری اکت، انگیولار و ..‌. مسلط شوید درامد خوبی خواهید داشت.

در کشور ما درآمد جاوا اسکریپت کار های حرفه ای از ماهی ۵ میلیون تا ۲۰ میلیون متغیر است و اگر در شرکت خارجی استخدام شوید حداقل درآمد سالیانه شما ۲۰ هزار دلار خواهد بود.

مدت زمان دوره جاوا اسکریپت چقدر است؟

برای این که کاملاً به جاوا اسکریپت مسلط شوید باید حداقل چندین سال با این زبان برنامه نویسی کار کرده باشید تا اینکه جاوا اسکریپت کار حرف های شوید، زیرا یادگیری تمامی کتابخانه های جاوا اسکریپت و تمرین کردن و مسلط شدن به آن مستلزم زمان باشد.

شما در این دوره با گذراندن ۴۰ ساعت آموزشی و انجام تمرین های متفاوت با الفبای جاوا اسکریپت و فریم ورک های محبوب آن آشنا خواهید شد و قادر خواهید بود با کسب تجربه در این زبان برنامه نویسی محبوب به برنامه نویس حرفه ای جاوا اسکریپت تبدیل شوید.

اساتید دوره آموزش جاوا اسکریپت چه کسانی هستند ؟

اساتید این دوره افراد با تجربه و خبره ای هستند که با سالها تجربه و سابقه کار در زمینه آموزش جاوا اسکریپت و آشنایی با تمام کتابخانه های محبوب آن تمامی سوالات شما را پاسخگو خواهند بود و به طور حرفه‌ای پشتیبان شما می باشند.

محل برگزاری دوره جاوا اسکریپت کجا میباشد؟

محل برگزاری این دوره آموزشگاه آریا تهران بالاتر از میدان توحید می باشد و دسترسی به آن بسیار ساده بوده به طوری که تنها چندین کوچه بالاتر از مترو توحید آن را پیدا کنید.

دوره آموزش جاوا اسکریپت برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای افرادی که قصد یادگیری طراحی سایت و یا ساخت بازی های آنلاین و یا کار کردن در زمینه برنامه نویسی را دارند مناسب می باشد پیش نیاز این دوره تسلط به دو زبان دیگر به نام‌های html و css نیز می باشد.

مطالعه بیشتر: دوره آموزش html

اگر کار کردن با کدهای کامپیوتری برایتان سخت نمی باشد و از این که چندین بار با ارور و کار نکردن مواجه شوید هراسی ندارید و همچنین آشنایی خوبی با کامپیوتر دارید توصیه ما این است که برای یادگیری جاوا اسکریپت درنگ نکنید.

مشاوره رایگان برای یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت

اگر با توجه به توضیحات داده شده باز هم سوالی در ذهن دارید و یا نیاز به کمک و مشاوره دارید می توانید با ما تماس گرفتن آموزشگاه آریا تهران از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

یادگیری جاوا اسکریپت رو با آریا تهران شروع کن!

آموزش جاوا اسکریپت را در محیطی حرفه ای با ما تجربه کنید!!!

66919634 – 021

جدیدترین مقالات

دوره آموزش +Network + پسیو (Passiv)

دوره آموزش +Network + پسیو (Passiv)

اگر علاقه مند به یادگیری مباحث شبکه های کامپیوتری هستید و در این زمینه اطلاعاتی ندارید و یا اطلاعات کمی دارید، اولین گام شرکت در

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.