خدمات سئو سایت | لینک‌سازی خارجی | بازاریابی محتوا | سئو تکنیکال

با رونق کسب و کارهای اینترنتی و افزایش استقبال عمومی از خرید آنلاین، بازاریابی دیجیتال به امری مهم و اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده است. سئو به عنوان یکی از شاخه‌های بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای نوپا، مهم‌ترین و برای شرکت‌های بزرگ به‌صرفه‌ترین مجرای بازاریابی و فروش است.

شاید امروز مفهوم سئو برای بسیاری از مدیران سایت‌ها و فعالان اینترنتی امری شناخته شده و بعضا بدیهی بنظر برسد اما خدمات سئو هنوز تعریف دقیق و شفافی در فضای وب فارسی ندارند.

به عنوان مدیر یک کسب و کار باید بدانیم که هدف ما از سرمایه‌گذاری در حوزه سئو چیست؟ اولین پاسخی که ذهن ما می‌رسد؛ کسب رتبه مناسب در نتایج جستجو و در ادامه افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت است. ولی این سنجه (KPI) انتخاب مناسبی برای هدف‌گذاری در یک کسب و کار نیست.

قبل از آنکه به فکر رتبه و بازدید سایت باشیم باید به این فکر کنیم که اهداف کسب و کار ما چیست، چه خدمات و محصولاتی ارائه می‌دهیم و مشتریان ما با چه ادبیاتی در گوگل جستجو می‌کنند. در یک بیان کوتاه در اولین گام نیازمند “تدوین استراتژی سئو” هستیم.

 

 

سئو؛ چرخه‌ای بی‌پایان از تحلیل، برنامه‌ریزی، اجرا و بهینه‌سازی است. هدف تنها رسیدن به رتبه 1 گوگل نیست، بلکه کسب جایگاه تنها یکی از نتایج فعالیت‌های ما برای بهینه‌سازی سایت و ارائه محتوای ارزشمند است.

 

تدوین استراژی سئو

اولین خشت در معماری امپراطوری سئو

با یک استراتژی دقیق، فعالیت‌های ما در حوزه طراحی سایت، تولید محتوا و لینک‌سازی؛ هدف‌مند و ارزش‌آفرین خواهند شد. برای رسیدن به یک برنامه اجرایی و در نهایت موفقیت یک پروژه سئو، نیازمند شناخت اهداف کسب و کار، آنالیز رقبا و تحلیل رفتار کاربران هستیم.

این فرآیند از 6 گام اصلی تشکیل شده که با بهره‌گیری از دانش و تجربه کارشناسان به صورت کاملا اختصاصی برای کسب و کار شما انجام می‌شود.

 

1- تحلیل دقیق وضعیت فعلی پروژه

شناخت اهداف کسب و کار و بررسی وضعیت امروز سایت با استفاده از داده‌های آماری و ابزارهای کاربردی

2- آنالیز رقبا و تحقیق کلمات‌کلیدی 

شناسایی عبارات پرجستجو و ارزشمند، آنالیز رقبا از نظر میزان و نوع ورودی، بررسی آمار حدودی از میزان جستجوی کلمات

3- ماهیت کلمات و هدف کاربر از جستجو

آنالیز کلمات کلیدی و تحلیل هدف کاربر از جستجو به ما کمک می‌کند تا اهداف واقعی را از میان هزاران کلمه دست‌چین کنیم

4- گروه‌بندی و طراحی ابر کلمات کلیدی

تشکیل ابر کلمات و گروه‌بندی عبارات برای شناسایی مفاهیم تکرار پذیر و اولویت‌بندی اهداف سئو

5- تخمین میزان جستجو و اولویت‌بندی 

با استفاده از گوگل سرچ کنسول و گزارشات ابزار کیوردپلنر اهداف خود را متناسب به میزان جستجو اولویت‌بندی می‌کنیم

6- نقشه انفجاری و ساختار درختی

طراحی نمای شماتیک استراتژی سئو و انتخاب صفحات لندینگ متناسب با ماهیت کلمات

 

برای تدوین استراتژی با توجه به تنوع کلمات و گستردگی خدمات یک کسب و کار، 3 تا 5 هفته زمان نیاز داریم. پس از این مرحله و برای پیاده‌سازی استراتژی باید بستر مناسب را در سایت پیاده‌سازی کنیم.

سئو تکنیکال

طراحی و پیاده‌سازی ساختار استاندارد در کدنویسی سایت متناسب با استراتژیفرآیند انجام یک پروژه معمولا با بهینه‌سازی ساختار کدنویسی و رعایت استانداردهای سئو در سایت آغاز می‌شود. هدف ما در این مرحله طراحی و اجرای یک بستر استاندارد است که هم تجربه خوشایندی را برای کاربر فراهم کرده و هم به خوبی توسط ربات‌های گوگل قابل درک باشد.

مهم‌ترین خدمات در حوزه سئو تکنیکال به شرح زیر است.

 

بازاریابی محتوا

پس از تدوین استراتژی و پیاده‌سازی بستر مناسب، نوبت به تولید محتوای ارزشمند و انتشار آن در سایت می‌رسد. فعالیت‌های ما در حوزه تولید محتوا اگر در راستای اهداف استراتژیک کسب و کار و تکمیل‌کننده سند استراتژی سئو باشد به آن بازاریابی محتوا می‌گوییم.

 

خدمات ما در بخش بازاریابی محتوا به سه دسته اصلی تقسیم می‌شود؛ تولید محتوا، آموزش و نظارت بر تیم محتوای کارفرما، بهینه‌سازی و به‌روزرسانی محتوا.

خدمات پیشنهادی ارتباط مستقیم با توان اجرایی کارفرما در حوزه تولید محتوا و میزان تخصصی بودن موضوع سایت است که در مرحله ارزیابی و نگارش پروپوزال مشخص خواهد شد.

نگارش مقالات تخصصی به ما کمک می‌کند تا در طیف گسترده‌تری از کلمات هدف‌گذاری کرده و در نقاط بیشتری از سفر مشتری با او همراه شویم. در ابتدای هر ماه و براساس سند استراتژی سئو موضوعاتی مرتبط و پرجستجو را انتخاب کرده و تقویم محتوای بلاگ را طراحی می‌کنیم.

فرآیند ایده‌یابی، نگارش محتوا، تصویر سازی و انتشار در سایت به صورت کامل توسط تیم محتوای  انجام شده و در پایان ماه گزارش عملکرد و میزان پیشرفت برای کارفرما ارسال می‌شود. برای سایت‌های تند محتوا مثل خبرگزاری‌ها و مجلات اینترنتی خدمات ما از جنس آموزش خواهد بود.

سئو چیزی شبیه به پیاز است. برای رسیدن به موفقیت، لایه های زیادی پیش روی ماست…

 

لینک‌سازی خارجی

فعالیت‌های هدفمند و تاثیرگذار برای بهبود جایگاه در عبارت مهم

معمولا در 6 ماه اولیه فعالیتی در حوزه لینک‌سازی خارجی (غیرطبیعی) نخواهیم داشت ولی پس از کسب جایگاه در عبارات طولانی؛ طراحی و اجرای کمپین‌های رپورتاژ‌ آگهی تاثیر زیادی بر بهبود جایگاه و افزایش سرعت رشد خواهد داشت و دغدغه‌ای از جنس مشکوک شدن گوگل به سایت ایجاد نمی‌کند.

ارائه خدمات لینک‌سازی خارجی نیازمند آنالیز وضعیت سایت و تایید کارشناسان  برای شروع همکاری است. خدمات ما در این حوزه به شرح زیر است.

 

  • آنالیز کلمات کلیدی هدف و صفحات مهم براساس بازدید و جایگاه
  • تحلیل و انتخاب رسانه‌های میزبان با ابزارهای اختصاصی
  • انتخاب موضوع و عنوان مناسب برای محتوا متناسب با رسانه
  • ایجاد کمپین در پنل‌های انتشار رپورتاژ و ارسال فاکتور برای کارفرما
  • ارسال استراتژی ماهانه برای کارفرما، دریافت تایید پیش از اجرا
  • نگارش محتوای اصلی، عنوان و لینک‌سازی صحیح
  • تهیه و انتشار حداقل 3 تصویر متناسب با موضوع رپورتاژ
  • ارسال محتوا به رسانه‌ها و نظارت بر انتشار به‌موقع محتوا
  • ارائه گزارش عملکرد در پایان هر ماه براساس کلمات و صفحات هدف
  • ارائه پیشنهادات برای ادامه همکاری و طراحی کمپین جدید

منبع : https://websima.com

جدیدترین مقالات

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.