دوره آموزش زبان برنامه نویسی PHP

دوره آموزش زبان برنامه نویسی

دوره آموزش زبان برنامه نویسی PHP

زبان برنامه نویسی PHP به عنوان محبوب ترین و قدرتمند ترین زبان برنامه نوسی برای طراحی سایت شناخته می شود و ما در آموزشگاه آریاتهران به صورت تخصصی تمامی مباحث PHP را به شما آموزش می دهیم.

در دوره آموزش زبان برنامه نویسی PHP در آموزشگاه آریاتهران به صورت حضوری شرکت کنید و به صورت کامل به مباحث PHP مسلط شوید.

در این دوره شما علاوه بر یادگیری زبان برنامه نویسی PHP به صورت کامل با مباحث حرفه ای آن یعنی OOP یا شی گرایی و PDO  و MVC در PHP به صورت تخصصی آشنا می شوید و با هم یک پروژه فروشگاه اینترنتی کامل و حرفه ای را با این متد ها انجام می دهیم.

شما همچنین می توانید از آموزش های ویدیویی و مقالات آموزشی رایگان آموزشگاه آریا تهران در این لینک استفاده کنید. مقالات آموزشی PHP

قبل از هرچیزی و توضیحات در رابطه با کلاس آموزش زبان برنامه نویسی PHP در مجتمع فنی آریاتهران کمی در رابطه با خود زبان برنامه نویسی PHP ، سایت های معروف ساخته شده با PHP و قابلیت های آن نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی سمت وب اطلاعات کسب می کنیم.

سپس جزئیات کلاس آموزش زبان برنامه نویسی PHP در آموزشگاه آریاتهران را به شما معرفی خواهیم کرد و شما می توانید با تماس به آموزشگاه آریا تهران، در صورت نیاز، اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.همچنین در صورت اقدام برای ثبت نام در کلاس آموزش زبان برنامه نویسی PHP می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید.

معرفی PHP

 

زبان برنامه نویسی PHP یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و محبوب برای طراحی صفحات وب می باشد که مخفف عبارت Hypertext Preprocessor است.

زبان برنامه نویسی PHP  یک زبان برنامه نویسی سمت سرور می باشد، به این معنی که اطلاعات و داده ها ابتدا توسط سرور ترجمه و سپس از طریق مرورگر کاربر به نمایش آن در می آیند.

در اینکه  زبان برنامه نویسی PHP محبوب ترین زبان برنامه نویسی سمت وب می باشد هیچ شکی نیست. باید بدانید که حدود 75 درصد از سایت ها در جهان با زبان برنامه نویسی PHP ساخته شده اند و وجود سیستم های سایت ساز بزرگی مانند وردپرس، جوملا و دروپال و همچنین دیگر سیستم های مدیریت محتوا یا cms ها گویای این قضیه می باشند.

زبان برنامه نویسی PHP مزایای فوق العاده ای نسبت به سایر زبان ها برنامه نویسی دارد که بازار کار بسیار مناسب آن در ایران و سادگی در یادگیری و همچنین قدرتمندی و محبوبیت آن در جهان از جمله این مزایا و قابلیت ها هستند.

شما می توانید تنها با یادگیری کامل زبان برنامه نویسی PHP یه عنوان یک برنامه نویس وب شناخته شوید و از این طریق کسب درآمد کنید که یادگیری وردپرس و گسترش آن این روند را تا سه برابر بالا می برد.

از دیگر مزایای زبان برنامه نویسی PHP می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • بازار کار عالی در ایران
  • سادگی در یادگیری
  • محبوبیت بالا در جهان و ایران
  • امکان ساختن انواع برنامه های اینترنتی و کار بردی
  • دارای ساختار شی گرا یا OOP
  • امکان طراحی معماری حرفه ای MVC
  • امکان تعامل با سایر زبان های برنامه نویسی
  • وجود سایت ساز های معروف و محبوب مانند وردپرس و دروپال به این زبان
  • امنیت بالا
  • سرعت زیاد

ااگر اکنون شما تصمیم خود را در رابطه با یادگیری زبان برنامه نویسی PHP گرفته اید مطالب زیر می تواند شما را در این تصمیم مصمم تر کند.

از جمله سایت های داخلی که به زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده اند می توان به دیجی کالا اشاره کرد.

سایت دیجی کالا که قبلا با یک زبان دیگر برنامه نویسی به نام ASP.net نوشته شده بود هم مغلوب محبوبیت و امکانات عالی PHP شد و زبان برنامه نویسی خود را به PHP تغییر داد.

از دیگر سایت های معروفی که معرف کاربرد و محوبیت زبان برنامه نویسی PHP می باشند می توان به فیسبوک، ویکی پدیا، یاهو و وردپرس نیز اشاره کرد که با PHP طراحی شده اند.

اگر شما سابقه یادگیری زبان برنامه نویسی PHP را داشته اید اما هنوز نمی توانید با آن یک فروشگاه اینترنتی بسازید می توانید از دوره آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP در سایت آموزش گاه آریا تهران استفاده کنید.

چرا آموزش PHP

هنگام شروع یادگیری برنامه نویسی سوالات زیادی مطرح می شود که یکی از مهمترین آن ها یاد گیری کدام زبان برنامه نویسی برای کدام پلتفرم می باشد.

شما پس از انتخاب نوع برنامه نویسی(به طور مثال برنامه نویسی سایت، برنامه نویسی اندروید و یا کامپیوتر) می بایست یک تصمیم دیگر در رابطه با انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای آن پلتفرم بکنید. در این جا و برای طراحی سایت قطعا بهترین گزینه برای شروع و ادامه و کسب درآمد، زبان برنامه نویس PHP می باشد.

اما شاید این نکته جالب باشد که بسیاری فکر می کنند، زبان برنامه نویسی PHP تنها برای طراحی سایت می باشد در صورتی که اینطور نیست و می توان از زبان برنامه نویسی PHP برای نوشتن برنامه های ویندوزی و اندرویدی استفاده کرد.

پس جای نگرانی وجود ندارد و شما می توانید با یادگیری و حرفه ای شدن در زبان برنامه نویسی PHP علاوه بر طراحی سایت برای پلتفرم های دیگر نیز برنامه سازی کنید.

کلاس آموزش زبان برنامه نویسی PHP

مجتمع فنی آریا تهران با برگزاری کلاس آموزش برنامه نویسی PHP و ارائه بهترین آموزش ها و به خصوص بهترین آموزش PHP، بهترین و متفاوت ترین خدمات را به دانشجویان خود می دهد.

بخشی از تفاوت ما در ارائه آموزش در دوره آموزش PHP این می باشد که ما به دانشجویان خود مهارت های حل مسئله را می دهیم.

باید بدانید که هنگام انجام پروژه های مختلف بدون توجه به حرفه ای و مبتدی بودن، همیشه ما با مسائل و مشکلات گوناگون مواجه می شویم.

بخش مهمی که افراد باید هنگام یادگیری برنامه نویسی یاد بگیرند این می باشد که آن های علاوه بر یادگیری برنامه نویسی به مهارت های حل مسئله و مشکلات برنامه نویسی نیز مسلط شوند.

یاد گیری مهارت های حل مسئله در برنامه نویسی دقیقا تفاوت اصلی ما با دیگر آموزشگاه ها می باشد.

باید بدانید که بسیاری از افراد حتی پس از گذراندن دوره های پیشرفته آموزش PHP اغلب در به انجام رساندن پروژه های مختلف ناکام می مانند که یکی از مهم ترین علت های آن ناتوانی در حل مسائل و مشکلات برنامه نویسی می باشد.

از دیگر تفاوت های ما با دیگر آموزشگاه های برنامه نویسی ضبط فیلم آموزشی و ارائه رایگان آن به دانشجویان می باشد. همچنین ما از برترین دانشجویان برنامه نویسی خود دعوت به همکاری در شرکت های دیگر و حتی خود مجتع فنی آریا تهران می کنیم.

اطلاعات دوره آموزش زبان برنامه نویسی PHP

در اینجا، ضمن آشنایی با مراحل آموزش PHP در دوره آموزش زبان برنامه نویسی PHP به پروژه هایی که در طول دوره و همچنین توانایی هایی که دانشجو پس از مدت زمان برگزاری این دوره یعنی دو ماه به دست می آورد نیز اشاره خواهیم کرد.

مراحل آموزش PHP

در دوره آموزش زبان برنامه نویسی PHP ما ابتدا با زبان برنامه نویسی PHP به صورت کامل آشنا می شویم همچنین با دستاورد ها و امکاناتی که می توانیم از آن در برنامه نویسی PHP استفاده کنیم نیز آشنا خواهیم شد.

سپس با مباحث پایه و مقدماتی زبان برنامه نویسی PHP از جمله شیوه نگارش و سینتکس ها در زبان PHP،  یادگیری مفهوم متغیر ها  و ثابت ها و همچنین کار با آن ها، یادگیری و کار با دستورات و… به صورت کامل آشنا می شویم و با انجام چندین پروژه از جمله ساخت دو فروشگاه اینترنتی یکی به صورت ساده و Functional و دیگری با حرفه ای ترین مباحث PHP یعنی OOP و PDO  و MVC به صورت کامل و حرفه ای به این زبان برنامه نویسی مسلط می شویم.

در لیست زیر بخشی از آموزش ها و سرفصل هایی که ما در کلاس آموزش برنامه نویسی PHP به آن می پردازیم آمده است.

  • معرفی و آشنایی اولیه از PHP
  • یادگیری مفهوم متغیر ها و ثابت ها در PHP و کار با آن ها
  • آموزش دستورات در PHP، کار با دستورات در PHP
  • آموزش کامل کار با حلقه های تکرار و ساخت برنامه های خلاقانه با آن ها
  • آموزش کامل مبحث آرایه ها در PHP و تسلط برآن ها
  • آموزش کار با رشته ها (متون) در PHP
  • آموزش کار با اعداد و اعمال روی آن ها در PHP
  • آموزش کامل عبارات منظم و عبارات منطقی در PHP
  • آموزش اعتبار سنجی داده ها
  • آموزش کامل متد های GET و POST در PHP
  • آموزش کامل super global ها در PHP
  • آموزش Function نویسی (برنامه نویسی حرفه ای)
  • آشنایی با توابع مهم در PHP
  • آموزش کامل کار با URL ها در PHP
  • آموزش کامل مبحث ایمیل در PHP
  • آموزش مهارت های Debug و برطرف کردن ارور ها
  • آموزش کنترل کردن ارور ها در PHP
  • آموزش پایگاه داده MYSQL و مباحث مربوط به آن
  • آموزش ارسال، دریافت، تغییر، و حذف اطلاعات در دیتابس
  • آموزش کامل شی گرایی و تمامی مباحث مربوط به آن به صورت حرفه ای
  • آموزش PDO در PHP
  • آموزش MVC در PHP و ساخت یک فریم ورک حرفه ای با MVC
  • آموزش کامل امنیت در PHP
  • و… بسیاری از مطالب کاربردی دیگر

پروژه هایی که در دوره آموزش زبان برنامه نویسی PHP طراحی می کنیم

در طول دوره آموزش PHP پروژه های زیادی را از جمله ساخت سیستم ثبت نام حرفه ای، ساخت یک وبلاگ ، سایت یک آپلودر پیشرفته، ساخت یک فروشگاه اینترنتی و در آخر ساخت یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای با OOP و PDO و MVC را طراحی خواهیم کرد.

پاسخ به سوالات شما در رابطه با دوره آموزش زبان برنامه نویسی PHP

آیا این دوره پیش نیاز خاصی دارد؟

باید بگویم که شرکت در این دوره به تنهایی پیشناز خاصی ندارد اما اگر افراد یک آشنایی کلی با HTML داشته باشند مزیت محصوب می شود.

آیا دوره آموزش زبان برنامه نویسی PHP درآمدزاست؟

همانظور که گفته شد زبان برنامه نویسی PHP یک زبان فوق العاده محبوب و با بازار کار مناسب می باشد و یادگیری کامل آن می تواند زیادی را برای شخص به همراه آورد. همچنین باید بدانید که اگر در دوره آموزش PHP و نمره کتبی و عملی مناسبی را از استاد خود دریافت کنید توسط آریا تهران به دیگر شرکت ها برای کار معرفی خواهید شده، حتی احتمال جذب نیرو از دانشجویان برای خود مجتمع فنی آریا تهران نیز وجود دارد.

مدت زمان دوره چه قدر است؟

طول این دوره دو ماه می باشد.

در صورت نیاز به توضیحات بیشتر در رابطه با دوره آموزش زبان برنامه نویسی PHP با آموزشگاه آریا تهران تماس حاصل فرمایید.

در پایان اگر خواهان یادگیری زبان برنامه نویسی PHP به صورت کامل و حرفه ای هستید می توانید در آموزشگاه آریاتهران و با قیمت 650 هزار تومان به صورت عمومی و 90 هزار تومان بابت هر ساعت آموزش خصوصی از طریق همین صفحه، تماس با آموزشگاه و یا ثبت نام حضوری اقدام نمایید.

تجربیاتی برای شما

جملات زیبا در رابطه با برنامه نویسی

PHP مانند مسواک هست. شما هر روز از مسواک مسواک می زنید  با اینکه ابزار ساده‌ ایست و در عین حال یکی از مهم ترین ابداعات بشر . — Rasmus Lerdorf —

 

در ۱۵ سال آینده هم خوندن و نوشتن رو به بچه‌ها یا می‌دیم و هم برنامه‌نویسی رو و افسوس اینو می خویم که چرا زود تر این کارو شورع نکردیم. — Mark Zuckerberg —

برنامه نویسان در آینده مثل جادوگران هستند چراکه قدرتی دارند که مردم دیگه فاقد اون می باشند. — Gabe Logan Newell —

همه باید برنامه نویسی رو یاد بگیرند چرا که برنامه نویسی به شما نحوه تفکر رو یاد میده. — Steve Jobs–

جدیدترین مقالات

اخبار سایت خود را در وب مهراز منتشر کنید

با وب مهراز همکاری کنید و کاربران را با خدمات سایت تان آشنا نمایید.